جاباما
۶۲۹۷۶۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پنج رکوردی که آگرا RS از خود برجای گذاشت

کوئنیگزگ هفته گذشته بهترین زمان‌های تاریخ خود را پشت سر می‌گذاشت و با آگرا RS موفق شد چندین رکورد جدید را به نام خود ثبت کند.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: کوئنیگزگ هفته گذشته بهترین زمان‌های تاریخ خود را پشت سر می‌گذاشت و با آگرا RS موفق شد چندین رکورد جدید را به نام خود ثبت کند.
پنج رکوردی که آگرا RS از خود برجای گذاشت

گزاف نیست اگر بگوییم هفته گذشته، کوئنیگزگ شگفتی‌های زیادی را رقم زد و یک آخر هفته پر رونق را در صحرای نوادا آمریکا پشت سر گذاشت. کوئنیگزگ توسط آگرا RS نه تنها توانست رکورد سرعت خودروهای خیابانی را با سرعت ۴۴۷ کیلومتر بر ساعت بشکند، بلکه موفق شد چهار رکورد متفاوت دیگر را هم به نام خود ثبت کند.
پنج رکوردی که آگرا RS از خود برجای گذاشت
همان طور که احتمالا به یاد دارید، آگرا RS چندی پیش رکورد شتاب گیری 0-400-0 کیلومتر بر ساعت را از دستان بوگاتی شیرون ربود و این کار را در زمان تنها و تنها 36.44 ثانیه به انجام رساند که البته برای انجام این رکوردگیری از زمینی در کشور دانمارک استفاده شد. البته باید اشاره کنیم که این رکورد برای مدت زمان زیادی پابرجا نماند. می‌پرسید چرا؟ چون آگرا RS این رکورد را در نوادا بهبود بخشید و همین شتاب گیری را در 33.29 ثانیه ثبت کرد که دومین رکورد در این منطقه محسوب می‌شود.
پنج رکوردی که آگرا RS از خود برجای گذاشت

سومین رکوردی که به نام آگرا RS زده شد، حداکثر سرعت میانگین در میان خودروهای خیابانی در مسافت یک کیلومتر بود به صورتی که میانگین سرعت آن در یک مسیر رفت و برگشت به ۴۴۵.۵۴ کیلومتر بر ساعت رسید. بد نیست بدانید این رکورد پیش از این به یک مرسدس بنز W۱۲۵ بهبود یافته مخصوص مسابقه تعلق داشت که در سال ۱۹۳۸ ثبت شد. در آن زمان محصول آلمانی در یک مسیر در کشور آلمان میانگین سرعت ۴۳۲.۷ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرد.

اما رکورد شماره ۴ مربوط به حداکثر سرعت یک خودروی خیابانی در مسیری به طول یک مایل (تقریبا ۱.۶ کیلومتر) است که کوئنیگزگ آگرا RS با رانندگی نیکلاس لیلجا این رکورد را هم به نام خود ثبت کرد. لیلجا موفق شد به حداکثر سرعت میانگین ۴۴۴.۶۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند که این رکورد هم تا قبل از این در دستان مرسدس بنز W۱۲۵ قرار داشت. این مرسدس در مسیری معادل یک مایل حداکثر سرعت ۴۳۲.۴ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده بود که می‌تواند گفت برای یک خودرو در ۸۰ سال پیش، رکوردی عجیب محسوب می‌شود.
پنج رکوردی که آگرا RS از خود برجای گذاشت

پنجمین رکوردی که آگرا RS از دست مرسدس بنز ربود، حداکثر سرعت لحظه‌ای یک خودرو خیابانی است که در سال ۱۹۳۸ توسط مرسدس ثبت شده بود. حداکثر سرعت این مرسدس ۴۳۲.۷ کیلومتر بر ساعت ثبت شده که کوئنیگزگ با آگرا RS این رکورد را به شکل قابل توجهی ارتقا داد و به ۴۵۷.۴۹ کیلومتر بر ساعت رساند. البته کمپانی سوئدی ادعا کرده که ابرخودرو آن قادر است رکوردی بالاتر از این را هم ثبت کند. شاید فولکس واگن پیست اختصاصی خود را در اختیار سوئدی‌ها قرار دهد تا از آن برای ثبت رکوردی جدید بهره ببرند.

در نهایت باید اشاره کنیم که تیم کوئنیگزگ معتقد است این حداکثر سرعتی است که یک خودرو می‌تواند در مسیرهای جاده‌ای به آن دست پیدا کند. به علاوه باید در یاد داشته باشیم که آگرا RS در حال حاضر پرچم‌دار کمپانی نیست و کوئنیگزگ یک مگاخودرو به نام رگرا در اختیار دارد. بنابراین می‌توانیم امیدوار باشیم که رکوردهای ثبت شده در بیابان‌های آمریکا روزی توسط رگرا ارتقا پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج