جاباما
۶۲۹۷۸۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«ثور» در باکس آفیس رکورد شکنی می‌کند

ثور: راگناروک در شرایطی که به دومین هفته‌ی اکران خود نزدیک می‌شود، نیم میلیارد دلار در کل دنیا کسب درآمد کرده است. هنگامی که دنیای سینماتیک مارول از سال ۲۰۰۸ کارش را شروع کرد، این استودیو در کسب درآمد، رکوردهایی بدست آورد.

وبسایت سینما گیمفا: Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) در شرایطی که به دومین هفته‌ی اکران خود نزدیک می‌شود، نیم میلیارد دلار در کل دنیا کسب درآمد کرده است. هنگامی که دنیای سینماتیک مارول از سال ۲۰۰۸ کارش را شروع کرد، این استودیو در کسب درآمد، رکوردهایی بدست آورد. گفته می‌شود که دنیای سینماتیک مارول از مرز ۵ میلیارد دلار در باکس آفیس داخلی و ۱۳ میلیارد دلار در کل جهان گذر کرده است. در عین حال تنها سه فیلم از ۱۷ فیلم آن‌ها (Thor «ثور»، Captain America: The First Avenger «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو» و The Incridible Hulk «هالک شگفت انگیز») نتوانستند رکورد ۵۰۰ میلیون دلار را در باکس آفیس بشکنند. با این حال سومین فیلم ثور با قدرت به این رکورد رسید. در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.
«ثور» در باکس آفیس رکورد شکنی می‌کند

Thor: Ragnarok پس از گذشت کمتر از یک هفته در سینماهای داخلی و کمی بیشتر از دو هفته در سینماهای مختلف سراسر دنیا، به مرز ۵۰۰ میلیون دلار، خیلی زودتر از زمانی که انتظار می‌رفت، رسید.

Deadline در بین سایت هایی است که تایید می‌کند Thor: Ragnarok اکنون ۵۰۲٫۳ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب درامد کرده است. این فیلم انتظار می‌رود قبل از به پایان رسیدن هفته‌ی دوم اکران خودش، به ۶۰۰ میلیون دلار در بازار جهانی دست پیدا کند.

این فیلم با درامد ۱۴۷٫۹ میلیون دلار در داخل کشور و ۳۵۴٫۴ میلیون دلار در بازارهای جهانی، توانست رتبه‌ی شانزدهم در فیلم‌های داخلی و چهاردهم در مجموع فیلم‌های جهانی را برای دنیای سینماتیک مارول بدست آورد. Ragnarok در حال حاضر از فیلم کنث براناق (Kenneth Branagh) از ثور در سال ۲۰۱۱ که ۴۴۹٫۳ میلیون دلار کسب درآمد داشت نیز پیشی گرفته است و به زودی از دنباله‌ی الان تیلور (Alan Taylor) در سال ۲۰۱۳ یعنی Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) که ۶۴۴٫۶ میلیون دلار حاصل کرد، جلو خواهد زد.

با توجه به نزدیک شدن به آخر هفته، Thor: Ragnarok در رقابت با فیلم‌هایی مثل Murder on the Orient Express و Daddys Home ۲ خواهد بود. این سه فیلم به ترتیب یک بلاک باستر ابر قهرمانانه، یک اقتباس ادبی و یک دنباله‌ی کمدی هستند.

با توجه به اینکه Thor: Ragnarok در سایت Rotten Tomatoes یکی از بهترین فیلم ها عنوان گرفته است و ۷۹ درصد مخاطبان فیلم را به شدت توصیه می‌کنند، این فیلم ممکن است یکی از موفق ترین فیلم‌های انفرادی دنیای سینماتیک مارول تا به حال شود. این همچنین به آن معناست که تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردان آن، به رویای خود برای Thor ۴ نیز برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج