۶۲۹۸۲۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رونمایی بنتلی از نسخه GT۳ مسابقه ای کانتیننتال

بنتلی جزو کمپانی هاییست که نیم نگاهی هم به مسابقات اتومبیل رانی دارد. این کمپانی اخیرا از نسخه GT۳ Racer مدل کانتیننتال خود در همین کلاس رونمایی کرده است.

مجله سخت افزار: معمولا اولین تصویری که با شنیدن نام بنتلی در ذهن ایجاد می شود، ماشینی لوکس، قدرتمند و دارای طراحی خاص است که قیمت نسبتا بالایی داشته و نه تنها می تواند در پیست های مسابقه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، بلکه می توان از آن به عنوان خودرویی شهری و با المان های راحتی بسیار زیاد نیز استفاده کرد. اما بنتلی جزو کمپانی هاییست که نیم نگاهی هم به مسابقات اتومبیل رانی دارد. این کمپانی اخیرا از نسخه GT۳ Racer مدل کانتیننتال خود در همین کلاس رونمایی کرده است.
رونمایی بنتلی از نسخه GT3 مسابقه ای کانتیننتال

این ماشین برای شرکت در مسابقات جی تی Endurance Cup و همچنین رقابت های بین قاره ای GT Challenge طراحی و بهینه سازی شده است و در نگاه اول می توان به عزم جدی آن برای تبدیل شدن به یک پوستر دیواری بسیار زیبا در کنار قهرمانی در مسابقات جی تی پی برد. در حالی که مدل استاندارد Continental دارای سیستم چهارچرخ متحرک بوده و در قلب آن از پیشرانه ای با آرایش W۱۲ و مجهز به دو توربوشارژر استفاده شده، در نسخه مسابقه ای تصمیم به استفاده از پیشرانه ۴ لیتری با آرایش V۸ و البته دو توربوشارژر گرفته شده است. تغییرات اعمال شده در اگزوزها و سیستم ورودی هوا در مجموع به این موتور کمک می کنند ۵۵۰ اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار دهد که مقدار مجاز تعیین شده برای حضور در این رقابت هاست.
رونمایی بنتلی از نسخه GT3 مسابقه ای کانتیننتال

با کاهش استفاده از آلومینیوم در بدنه و حذف سیستم چهارچرخ متحرک، وزن ماشین به ۱۳۰۰ کیلوگرم کاهش پیدا کرده است که نشان دهنده نزدیک به ۱ تن کاهش وزن نسبت به نسخه استاندارد کانتیننتال می باشد! در داخل کابین، داشبورد اصلی قابلیت چرخش داشته و می تواند در حالت های مختلف یک صفحه نمایش لمسی، مجموعه ای از نشانگرها و یا طرحی از چوب را بدون هیچ پیچیدگی خاص به نمایش بگذارد. همان طور که مشاهده می کنید بنتلی اعتقاد دارد حتی رانندگان مسابقات جی تی هم نباید از میزان لوکس و اشرافی بودن یک بنتلی بی اطلاع باشند.
رونمایی بنتلی از نسخه GT3 مسابقه ای کانتیننتال

قرار است GT۳ Racer بنتلی اولین بار در ژوئن سال آینده میلادی در مسابقات جی تی شرکت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهیار

      سایپا مطمئن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج