۶۲۹۸۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حجم برنامه‌ها در اندروید ۸٫۱ کاهش پیدا می‌کند

گوگل چند وقتی می‌شود که به فکر کاهش حجم برنامه‌های اندرویدی افتاده و قصد دارد کاری کند که برنامه‌ها فضای کمتری روی حافظه داخلی گوشی بگیرند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: یکی از ویژگی‌هایی که گوشی‌های اندرویدی نسبت به آیفون دارند این است که می‌شود مقدار حافظه داخلی آن‌ها را با کارت حافظه ارتقا داد. در واقع می‌توانید عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های مختلف را به کارت حافظه منتقل کنید.
حجم برنامه‌ها در اندروید ۸٫۱ کاهش پیدا می‌کند
حافظه اصلی گوشی هم برای نصب برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد؛ اما گوگل چند وقتی می‌شود که به فکر کاهش حجم برنامه‌های اندرویدی افتاده و قصد دارد کاری کند که برنامه‌ها فضای کمتری روی حافظه داخلی گوشی بگیرند.
حجم برنامه‌ها در اندروید ۸٫۱ کاهش پیدا می‌کند

براساس اطلاعات منتشر شده گوگل در اندروید ۸٫۱ تغییراتی ایجاد کرده تا برنامه‌هایی که در قسمت Inactive قرار میگیرند حجم کمتری داشته باشند. ویژگی inactive Apps در اندروید ۶ معرفی شد و در منوی Developer options گوشی هم قرار داشت. زمانی که برنامه‌ای به قسمت Inactive Apps اضافه شود کاربران می‌توانند مثل سایر برنامه‌ها از آن اضافه کنند، اما وقتی برنامه را می‌بندند، برنامه دیگر در پس زمینه کار نمی‌کند و کاملا بسته می‌شود و از حافظه گوشی خارج خواهد شد. این ویژگی باعث می‌شود که در مصرف باتری صرفه جویی شود. البته این ویژگی روی برخی از برنامه‌ها وجود داشت.
حالا به نظر می رسد حجم برنامه‌هایی که در حالت Inactive Apps قرار میگیرند کمتر از گذشته شده است. در واقع این برنامه‌ها دیگر کش گوشی را اشغال نمی‌کنند و به همین دلیل فضای کمتری را به خودشان اختصاص می‌دهند. در حالی که این ویژگی می‌تواند فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد، اما برخی از کاربران بر این باور هستند که این راه حل مفیدی به حساب نمی‌آید. همچنین هنوز بسیاری از گوشی‌های بازار اندروید ۸ را هم دریافت نکرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      وقتی گوشی های جدید داره با ظرفیت های 64 و 128 و 256 تولید میشه خود به خود کاربر نرم افزار ها و بازی های بیبشتری میریزه و روی شارژ باتری تاثیر میزاره یا باید (از راه سخت افزاریش) روی تکنولوژی جدیدی کار کنند که مدت زمان زیادی شارژ نگه داره یا (راه نرم افزاریش) روی مدیریت باتری قوی کار کنند مثل همین که برنامه های بیخودی غیر فعال میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج