۶۲۹۸۴۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

۱۸ روایت از خوشبختی در تازه‌ترین اثر یاسمینا رضا

رمان «خوشا خوشبختان» نوشته یاسمینا رضا توسط نشر چترنگ منتشر شده است.

خبرگزاری ایلنا: رمان «خوشا خوشبختان» نوشته یاسمینا رضا با ترجمه زهرا خانلو توسط نشر چترنگ منتشر شده است.

در بیست ویک فصل این رمان، هجده راوی به روایت عشق‌ها، رابطه‌ها، خیانت‌ها، خوشی‌ها و تلخی‌های زندگی خویش می‌پردازند. هر فصل به نام شخصیتی که ماجرای خویش را باز‌می‌گوید، نام‌گذاری شده است. در تمامی این روایت‌ها مفهوم زندگی، رنج مدام و هستی متزلزل انسان متجدد مخاطب را وا‌می‌دارد تا بیندیشد که به راستی عشق واقعی چیست و ارزش هستی کدام است.
۱۸ روایت از خوشبختی در تازه‌ترین اثر یاسمینا رضا

نیویورک تایمز نیز درباره رمان «خوشا خوشبختان» می‌نویسد: «یاسمینا رضا هر‌کدام از فصل‌های کتاب را با جزئیات پر کرده و باعث شده است هر‌کدام به طرز شگفت‌آوری شبیه نمایشنامه‌ای تک‌پرده‌ای باشند. رضا انسان‌ها و روابطشان را با دقتی موشکافانه مشاهده می‌کند و با قلم قوی خویش این کتاب کم‌حجم را به اثری درخور تبدیل می‌کند.»

پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:

«خوشبختی چیست؟ رضایت درونی یا موقعیت خاص بیرونی؟ چه ارتباطی به روابط انسان‌ها و خصوصا عاطفه و عشق میانشان دارد؟ رابطه خوشبختی با معنای هستی و درک آن چیست؟ شاید بتوان گفت این سوالات ذهن یاسمینا رضا نویسنده رمان خوشا خوشبختان ، را مشغول کرده و او با به تصویر کشیدن زندگی روزمره شخصیت‌های داستان از زبان خودشان و خلق روابطی تودرتو، که امروزه در اکثر جوامع شاهد آن هستیم، خواسته است این سوالات را برای مخاطب پیش کشیده و او را به چالش قضاوت درباره سطحی شدن انسان امروز، دور شدنش از معنای هستی و درگیر شدنش در امور بی‌ارزش برای تمام عمر بکشاند. این رمان از زبان هجده راوی روایت شده است و عشق‌ها، رابطه‌ها، خیانت‌ها، خوشی‌ها و تلخی‌های زندگی هر یک از زبان خودشان در زمان و مکانی مشخص بازگو می‌شود.»

یاسمینا رضا، نویسندۀ این اثر، را بیشتر با نمایشنامه‌های هنر و خدای کشتار می‌شناسند، دو اثری که موفق به دریافت جایزۀ تونی شدند. مضمون بیشتر آثار این نویسنده روابط انسانی است، روابطی که همواره با تنش‌های دراماتیک همراه‌اند.

رمان «خوشا خوشبختان» نوشته یاسمینا رضا با ترجمه زهرا خانلو در ۱۴۳ صفحه و به قیمت ۱۳۰۰۰تومان توسط نشر چترنگ منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج