۶۲۹۸۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کمالوند: نفت آبادان به عالم و ‌آدم بدهکار است

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت:عیسی‌زاده از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب دنبال پول است اما یک نفر با این شرایط فوتبالی در کشور نمی‌تواند جوابگوی مشکلات باشد.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند درباره شرایط مالی نفت آبادان اظهار داشت: بعد از قانونی که در مجلس شورای اسلامی بابت هزینه نشدن برای تیم‌های حرفه‌ای تصویب شد شرایط مالی باشگاه نفت آبادان بغرنج شده است. از سال گذشته که این تیم به لیگ برتر صعود کرده هر سال به بدهی‌های این باشگاه اضافه می‌شود و متأسفانه شرکت نفت نمی‌تواند به صورت مستقیم به باشگاه کمک کند و ما در حال تبدیل شدن به مشکلاتی مثل مشکلات نفت تهران هستیم.

وی افزود: تمام فشارها روی شخص عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه است و او خودش به دنبال اسپانسر از طریق ارتباطاتش است اما یک نفر نمی‌تواند همه کارها را انجام دهد. وضعیت مالی بازیکنان ما به حدی رسیده که حتی برخی از آنها پول توجیبی ندارند. باور کنید اگر به خاطر مردم آبادان و هواداران نفت نبود بازیکنان تیم همان کاری را می‌کردند که سایر تیم‌های دیگر می‌کنند و در تمرین شرکت نمی‌کردند ولی ما دلمان به حال مردم می‌سوزد و نمی‌توانیم به خاطر احساسات مردم تمرین تیم را تعطیل کنیم.

کمالوند تصریح کرد: من خودم از روی بازیکنان خجالت می‌کشم، تصویری که از من درست شده مثل شخصیت چوپان دروغگو است چون هر هفته می‌گویم هفته بعد پول می‌رسد. ما تیمی بسیار خوبی درست کردیم، با هزاران آرزو و انگیزه در آبادان مشغول به کار شدیم و تاکنون هم خوب نتیجه گرفته‌ایم ولی این باشگاه به عالم و آدم بدهکار است از آژانس هواپیمایی گرفته تا هتل. عیسی‌زاده از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب دنبال پول است اما یک نفر با این شرایط فوتبالی در کشور نمی‌تواند جوابگوی مشکلات باشد. اگر به وضعیت نفت در سریع‌ترین حالت نرسند این تیم وضعیتی مشابه نفت تهران پیدا می‌کند.

سرمربی نفت آبادان ادامه داد: باید این بچه‌ها را طلا گرفت، از دیوار صدا می‌آید اما از این بازیکنان صدا در نمی‌آید ولی مشکلات زندگی آنها را نابود کرده و مردم هم از داخل تیم خبر ندارند. مردم فکر می‌کنند این نفت آبادان همان نفت گذشته شده و انتظارات بالاست ولی ما هیچ تکلیف مشخصی نداریم و نفت آبادان مثل بچه سر راهی شده است. واقعاً نمی‌دانیم چه کنیم.

وی در خصوص اینکه باشگاه نفت حتی هنوز نتوانسته مجوز حرفه‌ای گری را بگیرد، گفت: این هم یکی از معضلات است، باشگاهی که این همه بدهی دارد مشخص است که دچار این مشکل می‌شود.

کمالوند در ارتباط با اینکه سایر اعضای هیأت مدیره باشگاه چه اقداماتی می‌کنند، اعلام کرد: به عیسی‌زاده همین را گفته‌ام و از او خواسته‌ام در جلسه‌ای تکلیف را مشخص کند. این تیم در آستانه فروپاشی است و تا این لحظه به خاطر مردم سرپا مانده است. خودم اگر در تیمی بدون تماشاگر بودم مطمئن باشید با این شرایط ۱۰ بار آن را ترک کرده بودم. جالب است بدانید که بحث مالی بچه‌ها فقط برای امثال نیست و از سال قبل هم طلب زیادی دارند. خیلی جالب است که کل بودجه کشور از نفت و گاز استان خوزستان است اما ما این چنین در مشکلات مالی دست و پا می‌زنیم. تعدادی از بچه‌های ما یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند و من خجالت زده آنها هستم.یک کلام می‌گویم که وضعیت نفت آبادان بحرانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • باریش

      دیگر جایی در تبریز نداری بمان ابادان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج