۶۲۹۸۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افزایش آلودگی هوا از سه‌ شنبه

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش شاخص آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی از روز سه‌شنبه (۲۳ آبان ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش شاخص آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی از روز سه‌شنبه (۲۳ آبان ماه) خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی، با گذر سامانه بارشی به سمت نیمه شرقی کشور امروز برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش باران و رعد و برق، وزش باد در ارتفاعات بارش برف و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

استان‌های پربارش

وی با اشاره به اینکه شرق دریای خزر امروز مواج است، گفت: شدت بارش در این مدت در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی خواهد بود همچنین امروز در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور افزایش ابر و بارش خفیف باران و وزش باد رخ خواهد داد.

وقوع گرد وغبار در پنج استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا (۲۲ آبان ماه) بارش باران درشمال شرق ادامه خواهد داشت، اظهارکرد: روز یکشنبه به علت وزش باد شدید در استان‌های تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی، سمنان، اصفهان و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در شرق یزد، شرق کرمان، جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی و جنوب سیستان و بلوچستان گرد و خاک رخ خواهد داد.

افزایش غلظت آلاینده‌ها

به گفته وظیفه، از روز سه‌شنبه تا روزهای پایانی هفته به سبب پایداری جو افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش‌بینی می‌شود همچنین به سبب نفوذ زبانه پرفشار روی خلیج فارس، روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و روز سه‌شنبه دریای عمان مواج خواهد بود.

تهران فردا صاف است

وی در مورد شرایط جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۸ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و روز سه‌شنبه (۲۳ آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج