۶۲۹۹۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سقوط بالگرد بن مقرن کار بن سلمان بوده است؟

تارنمای فرامنطقه ای میدل ایست مانیتور با اشاره به موج جدید بازداشت‌ها درعربستان سعودی و با استناد به آنچه اظهارات منابع آگاه نامیده است، نوشت: سقوط بالگرد منصور بن مقرن قائم مقام استاندارعسیر‎‎ تعمدا از سوی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی انجام پذیرفته است.

ایرنا نوشت: تارنمای فرامنطقه ای میدل ایست مانیتور با اشاره به موج جدید بازداشت‌ها درعربستان سعودی و با استناد به آنچه اظهارات منابع آگاه نامیده است، نوشت: سقوط بالگرد منصور بن مقرن قائم مقام استاندارعسیر‎‎ تعمدا از سوی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی انجام پذیرفته است.
میدل ایست مانیتور نوشت: بالگرد (هلی کوپتر) منصور بن مقرن قائم مقام استاندار عسیر‎‎ در نزدیکی مرز با یمن به همراه هفت تن از مشاوران ارشدش، تعمدا از سوی نیروهای دولتی هدف قرار گرفت زیرا گمان می رود که مقرن با ولیعهد شدن شاهزاده محمد بن سلمان مخالف بوده است.
براساس اظهارات این منابع، بن مقرن اخیرا نامه ای را به حدود ۱۰۰۰ شاهزاده ارسال کرده است که در آن از آنان خواسته بود تا از حمایت محمد بن سلمان برای ولیعهدی دست بکشند.
براساس این گزارش، در بخشی از این نامه به لزوم انجام اقدامی عملی از سوی جوانان (برای جلوگیری از به قدرت رسیدن سلمان) اشاره شده است.

میدل ایست مانیتور در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر پادشاهی سعودی در بازداشت شماری از مقامات این کشور، به نقل از این منابع آگاه ادامه داد: سقوط بالگرد مقرن پیامی آشکار به دیگرانی است که در داخل خانواده پادشاهی حضور دارند و معنای آن پیام این است که سلمان برای ساکت کردن منتقدان خود و کسانی که با او به مخالفت می کنند، حدی قائل نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج