جاباما
۶۲۹۹۱۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نقش جهانگیری در دولت کمرنگ‌ نشده است

معاون نظارت و هماهنگی معاون اول رئیس‌جمهوری کمرنگ‌ شدن نقش اسحاق جهانگیری در دولت را تکذیب کرد و گفت این حرف‌ها بیشتر شایعه گروه‌هاست.

روزنامه ایران نوشت: معاون نظارت و هماهنگی معاون اول رئیس‌جمهوری کمرنگ‌ شدن نقش اسحاق جهانگیری در دولت را تکذیب کرد و گفت این حرف‌ها بیشتر شایعه گروه‌هاست.

«سه ماه از تشکیل دولت دوازدهم گذشته است و حامیان دولت انتظار تحرک جدی‌تری از سوی دولت داشتند. آنان می‌گویند برای حل چالش‌ها و بهبود وضع اقتصاد، باید گام‌های ملموس‌تری برداشته می‌شد.
واقعیت چیست؟ رضا ویسه معاون نظارت و هماهنگی معاون اول رئیس جمهوری، با تکیه بر شاخص‌های اقتصادی می‌گوید وضعیت کشور رو به بهبود و رشد است. او معتقد است نباید انتظار داشته باشیم مشکلات کهنه، یک شبه حل شود.
ویسه امیدوار است و یکی از دلایل امیدواری او، انسجام و همفکری بیشتر دولت دوازدهم در قیاس با دولت یازدهم است. ویسه در سال‌های ۸۰ تا ۸۴، رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بود. او در سال ۷۹ نشان دولتی درجه سوم کار و تولید را از هیأت وزیران ایران دریافت کرد.

معاون نظارت و هماهنگی معاون اول رئیس‌جمهوری در گفت‌وگو با ایران به برخی شایعات در مورد کمرنگ شدن نقش جهانگیری در دولت دوم روحانی واکنش نان داد. ویسه در پاسخ به این سوال که «چندی پیش این طور گفته می‌شد که آقای جهانگیری جایگاه سابق را در دولت ندارد. شما با آقای جهانگیری کار می‌کنید.
چنین چیزی را تأیید می‌کنید؟» گفت: «به‌ صورت صد درصد تکذیب می‌کنم. اینها حرف‌هایی است که از بیرون شکل می‌گیرد و همان طور که گفتم یا حرف بدخواهان و مخالفان دولت است یا کسانی که نسبت به موضوع ناآگاه هستند. با توجه به ۴-۵ سالی که جهانگیری به‌ عنوان معاون اول در دولت روحانی بودند، روابط نزدیک‌تری با رئیس‌جمهوری پیدا کردند. لذا مسأله کاملاً برعکس است و این حرف‌ها بیشتر شایعات این گروه‌هاست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج