جاباما
۶۲۹۹۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۱۰۰ روز و هفت اتفاق مهم برای نیمار در پاریس

۱۰۰ روز از حضور مهاجم برزیلی در پاری سن ژرمن گذشت که در این مدت اتفاقات مهمی رخ داده است.

ایسنا: به نقل از اسپورت، ۱۰۰ روز از حضور نیمار در پاری سن ژرمن گذشت. باشگاه فرانسوی برای جذب این بازیکن ۲۲۲ میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کرد. PSG مهاجم برزیلی را به عنوان ستاره جدید خود معرفی کرد و نیمار به رهبر این تیم تبدیل شد. نیمار در این ۱۰۰ روز لحظات خوبی داشته است اما گاهی اوقات با تنش نیز روبه‌رو شده است. هفت اتفاق مهم در این مدت برای مهاجم برزیلی رخ داد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود:

معرفی

نیمار در کنار ناصر الخلیفه (رییس باشگاه پاری سن ژرمن) در مراسم معارفه در پارک د پرنس شرکت کرد. او در این مراسم گفت: دوست دارم چالش‌های جدیدی را تجربه کنم و به پاری سن ژرمن کمک کنم که نامش را در تاریخ فوتبال ثبت کند. برای مرد اول شدن به PSG نیامدم.

شروع

نیمار بالاخره توانست با پیراهن پاری سن ژرمن به ایران برود. او بازی نخست را به دلیل نداشتن کارت ITC از دست داد و برای نخستین‌بار در ورزشگاه گنگام بازی کرد. مهاجم برزیلی یک گل به ثمر رساند و در دو گل دیگر نقش داشت. پاری سن ژرمن پیروز این دیدار شد.

انتقاد از مدیریت

نیمار دوران حضورش را در بارسلونا فراموش نکرده بود. او در تیم کاتالانی دوستان خوبی داشت اما با مدیران کنونی باشگاه مشکل داشت. زمانی که از مهاجم برزیلی درباره جدایی‌اش سوال شد نیمار دوباره شروع به انتقاد کرد. نیمار به خبرنگاران گفت که بارسلونا باید از مدیریت بهتری بهره ببرد.

جنجال با کاوانی

جو خوب در تیم پاری سن ژرمن با جنجال بر سر ضربه پنالتی پایان یافت. این اتفاق در دیدار لیون رخ داد و نیمار و ادینسون کاوانی درگیری لفظی پیدا کردند. این اتفاق باعث شد حواشی زیادی به وجود آید. رفتار غرورآمیز نیمار با کاوانی در روزهای نخست حضورش در این باشگاه رخ داد.

اخراج

نیمار با وجود این که مورد انتقاد افراد نزدیک پاری سن ژرمن قرار گرفته بود، به بازی‌اش ادامه داد و PSG را در بازی‌ها رهبری کرد اما بدترین چهره خود را در میادین نشان داد. نیمار به خاطر ضربه به بازیکن مارسی بر زمین افتاد، به همین خاطر عصبانی شد و به بازیکن حریف ضربه زد. داور به همین علت کارت زرد دوم را به مهاجم برزیلی نشان داد و او اخراج شد.

رابطه‌اش با دوستان قدیمی

نیمار هرگز رابطه خوب خود را با دو مهاجم و دیگر بازیکنان بارسلونا پنهان نکرد. دیدارهای او با بارسلونا ادامه داشت و این قضیه باعث شد تا احتمال بازگشت مهاجم برزیلی قابل تصور باشد. در رابطه با این قضیه صحبت‌های زیادی می‌شود.

اشک‌ها

مهاجم برزیلی بالاخره صبرش تمام شد و نتوانست بیش از این فشارها را تحمل کند و پاسخ همه کسانی را که در مورد جدایی احتمالی‌اش از پاری سن ژرمن سخن می‌گفتند داد. او پس از پیروزی سه بر یک برزیل برابر ژاپن در نشست خبری حاضر شد و در حال اشک ریختن گفت: آن‌ها داستان‌ها زیادی از خود می‌گویند که حقیقت ندارد. هیچ مشکلی با کاوانی و سرمربی تیم ندارم. حضور من با توجه به آمار ثبت شده فوق‌العاده بوده است. در شرایط خیلی خوبی قرار دارم و خشنودم. برای پیروزی و قهرمانی با پاری سن ژرمن مشتاق هستم و با تمام وجود برای تیم خود بازی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج