جاباما
۶۳۰۰۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آل نعمه: ما زحمت کشیدیم آنها رفتند آسیا

مدافع با تجربه نفت تهران با ابراز ناراحتی از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا با ورزش سه گفت و گو کرد.

ورزش سه: احمد آل نعمه مدافع با تجربه نفت تهران در مورد حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا و جایگزینی تیم ذوب آهن در این رقابت ها با خبرنگار ما همکلام شد که ماحصل آن را می خوانید:

هنوز باورم نمی شود

در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد حذف تیم مان از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می شنیدم اما انگار خبر امروز جدی است و باید قید آسیا را بزنیم. واقعا هنوز باورم نمی شود و شوکه هستم. سهمیه آسیا حاصل یک سال زحمت بازیکنان نفت تهران بود که با آن شرایط سخت توانستند قهرمان جام حذفی شوند.

این جوانمردانه نیست

اینکه تیم دیگری بیاید و از زحمات شما بهره ببرد، اوج ناجوانمردی است. ما برای کسب سهمیه آسیایی خیلی زحمت کشیدیم و بازیکنان زیادی برای موفقیت تیم تلاش کردند اما حالا می بینیم یک تیم دیگر بدون دردسر می آید و حق ما را به او می دهند. این ناجوانمردانه است و نمی توانم قبول کنم. تنها می توانم بگویم مبارک ذوبی ها باشد!
به جز ما خیلی تیم بدهکارند

خیلی از تیم های دیگر در لیگ برتر بدهکارند. همین پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی هم هنوز بدهی های زیادی دارند اما نمی دانم چرا در مورد آنها اینقدر سخت گیری نشد و از کنار تیم ما به راحتی عبور کردند. شاید به خاطر این باشد که ما هوادار نداریم و کسی برای احقاق حق مان پا پیش نمی گذارد!
قابلیت بازی در آسیا را داریم

ما تیم خوبی داریم و طبق وعده های مدیریت تیم قرار بود در نیم فصل تیم تقویت شود تا حضور قدرتمندانه ای در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. با توجه به کیفیت بازیکنان مان قابلیت بازی در آسیا را داشتیم و می توانستیم نماینده شایسته ای برای فوتبال مان باشیم اما نمی دانم چرا از ما حمایتی نمی شود.
لغو بازی تدارکاتی

ما تمرینات خوبی را در یکی دو هفته اخیر داشتیم و همه بازیکنان با انرژی زیادی کار می کردند. حتی قرار بود یک بازی تدارکاتی داشته باشیم که لغو شد. آن هم بنا به دلایل خاص و اعتراض بازیکنان. امیدوارم شرایط بهتر شود و اگر اتفاق خاصی نیفتد احتمالا روز چهارشنبه یک بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد.
خودمان را بالا می کشیم

ما شرایط خوبی در جدول داریم و امتیازات تیم ها به هم خیلی نزدیک است. ما با یک برد می توانیم خودمان را بالا بکشیم و به نیمه بالایی جدول برسیم. ما در هفته دوازدهم باید به مصاف سایپا برویم و می توانیم در صورت برد، جبران عقب افتادگی دو هفته اخیرمان را کنیم.
پیر نیستیم، با تجربه ایم

برخی ها به خط دفاعی تیم ما انتقاد می کنند و معتقدند که میانگین سنی ما بالاست. من، بنگر و نصرتی از بازیکنان با تجربه تیم محسوب می شویم که بالای 30 سال سن داریم. به نظرم این پیری محسوب نمی شود و باید مدافعان یک تیم با تجربه باشند. در فوتبال روز دنیا هم مدافعان بالای 30 سال سن دارند و در همین لیگ برتر خودمان بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، ایوب والی و عبدالله کرمی سن شان از ما هم بالاتر است و اتفاقا نقطه اتکاء تیم شان محسوب می شوند.
نیم فصل دوم بهتر می شویم

ما واقعا هنوز نتوانسته ایم به هماهنگی برسیم. در سه مقطع تعویض مربی داشتیم و هر بار نیاز به زمان داشتیم تا خودمان را با تفکرات مربی وفق دهیم. شک نکنید در صورت هماهنگی و اضافه شدن نفرات جدید تیم ما خیلی بهتر خواهد شد و در نیم فصل دوم می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. الان در تیم ما عیسی آل کثیر شرایط خیلی خوبی دارد و امیدوارم به همین روند ادامه دهد. اما ما باید به فرد متکی نباشیم و همه تیم خوب باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج