۶۳۰۰۳۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

آلودگی هوا برای شهرهای صنعتی و پر جمعیت

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تا روزهای پایانی هفته به سبب پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که امروز وارد کشورمان شده امشب نیز بخشهایی از نیمه شرقی کشور، سواحل خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق را در برمی‌گیرد که بر همین مبنا شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق ذکر شده خواهیم بود.

وی ادامه داد: بارشها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و کاهش نسبی دما نیز در ارتفاعات البرز، شمال شرق و سواحل خزر ایجاد خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: شدت بارشها در ساعات آتی برای استانهای مازندران، گلستان و خراسان شمالی بیشتر خواهد بود.

به گفته وظیفه، امشب بخشهایی از شرق و جنوب شرق کشور نیز با افزایش ابر و بارش خفیف باران و وزش باد مواجه خواهند شد؛ طی روز دوشنبه هم بارش باران در شمال شرق ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در اواخر وقت امروز و دو روز آینده شاهد وزش باد شدید در استانهای تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی، سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان خواهیم بود که احتمالاً موجب ایجاد گرد و خاک خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تا روزهای پایانی هفته به سبب پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه افزود: همچنین به سبب نفوذ زبانه پر فشار بر روی خلیج فارس طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی، شهرکرد با ۴ درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با ۳۱ درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به ۱۸ درجه بالای صفر رسید و طی روزهای آتی شاهد کاهش یک درجه‌ای دما خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام راهنمای رانندگی بهتره به جای گیر دادن به ماشینهای دودزا کارخانه های را که به جای روز شبها کار میکنن تا در تاریکی دود کارخنشون معلوم نباشه و اندازه هزار ماشین آلودگی دارن با انها برخورد کند

    • ایرانی

      اقا براتان عرض کنم دیروز رفتم مرکز معاینه خودرو بربدو ورود ۳۴ هزار تومان حق بازدید لوازم گازسوز که اخرش که خوب بود کپسول گازی که تا سال۲۰۲۰اعتبارداره ببری بازکنند وشما نقدا ۱۸۰هزارتومان هم انجا بدی شایدokبشه وبعدازان بخاطر گازسوزبودن ماشینت که ۱۶۰تا کارکرده سوپاپ وسرسیلندربازکنی چوHCشما۲۷۷میباشد فقط دردسر وپول
      .ماشینی که ۱۶۰۰۰۰کارکرده شروع معاینه حدود یک میلیون باید خرج کنی اونم پراید وطنی .ازپارسال تاامسال چه اتفاقی افتاده ماشینی که ۵۰۰۰تاکارنکرده یه دفعه شهرداری کاری میکنه که مکانیکها نتواند سرشان راشانه کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج