۶۳۰۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

علی فتح الله زاده به دیدار رییس کمیته استیناف رفت

یک امتیاز استقلال برمی گردد؟

از قبل هم قابل پیش بینی بود که یک امتیازی که به خاطر فحاشی تماشاگران از استقلال کسر شده بود با حکم کمیته استنیاف برمی گردد.

یک امتیاز استقلال برمی گردد؟

روزنامه تماشا: از قبل هم قابل پیش بینی بود که یک امتیازی که به خاطر فحاشی تماشاگران از استقلال کسر شده بود با حکم کمیته استنیاف برمی گردد. علی فتح الله زاده روز گذشته برای حل مشکل به دیدار رییس کمیته استیناف رفت.

صالحی رییس کمیته استیناف هم در مصاحبه با ایسنا گفت که امتیاز استقلال قابل بازگشت است: «من حرف کفاشیان را قبول ندارم. این احتمال وجوددارد که امتیاز سه تیمی که از آنها امتیاز کسر شده برگردد: «با اینکه بعد از حکم کمیته انضباطی مبنی بر کسر یک امتیاز از تیم هایی که هوادارانشان فحاشی کردند اعتراضات زیادی شنیده شد اما رئیس کمیته استیناف می گوید هنوز اعتراضی از طرف 3 تیمی که از آنها کسر امتیاز شده به دستشان نرسیده است.

علیرضا صالحی درباره رسیدگی مجدد به پرونده کسر امتیاز از استقلال، ملوان و سایپا گفت: «پس از صدور رأی توسط کمیته انضباطی، باشگاه ها اگر اعتراضی دارند می بایست پس از پرداخت مبلغ مصوب برای رسیدگی مجدد، اعتراضشان را تسلیم این کمیته کنند و آنها هم به استیناف ارجاع می دهند اما هنوز هیچ پرونده ای در این رابطه به دست ما نرسیده است. شاید باشگاه ها اعتراض به رأی کسر امتیاز نداشته اند و شاید هم اعتراض کردند اما به دلایل مختلفی هنوز پرونده از کمیته انضباطی به استیناف نیامده باشد.»

او تاکید می کند آنها در رسیدگی مجدد به مصلحت اندیشی فکر نمی کنند: «استیناف برای بررسی یک پرونده چندین اصل را مورد توجه قرار می دهد. اولین مورد رعایت قانون است. ما ابتدا محتویات پرونده را به دقت مطالعه کرده و رأی صادره را با گزارش های واصله دال بر اتخاذ این حکم و قوانین انضباطی انطباق می دهیم. پس از آن دلایل باشگاه محکوم در اعتراض به حکم بررسی می شود و اگر دلایل قابل قبول نبود، سوابق باشگاه و هوادارانش را در نظر می گیریم.

شاید برای اولین بار جریمه کسر امتیاز تعیین می شود اما منظور ما سابقه محکومیت تماشاگران یک تیم به دلیل فحاشی است.بالاخره این سوابق در تجدید نظر استیناف موثر است اما تاکید می کنم کمیته استیناف به هیچ وجه بر اساس مصلحت اندیشی های رأی را تایید یا تعویض نمی کند و اصلا بحث برگرداندن رأی با لابی ها و تلاش یک تیم وجود ندارد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج