۶۳۰۱۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۲۲


فال روزانه 1396/08/22

فال روزانه دوشنبه 22 آبان 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 22 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با استعداد، جسور، قابل اعتماد، با انرژی و منظم هستید. شما همیشه اهداف بزرگی برای خودتان در سر دارید و با اراده و پشتکاری قوی در جهت رسیدن به این اهداف گام بر می دارید. امسال هر چند سال پرباری برایتان خواهد بود، کارها با سرعت کمی پیش خواهند رفت و باید تمام تلاش خودتان را برای تحقق اهدافتان به کار بگیرید. این احتمال وجود دارد که برای تأمین حمایت لازم در مسیر تکمیل برخی از پروژه هایتان به مشکل بربخورید و همین باعث خواهد شد دچار عصبانیت و سرگشتگی شوید. نیمه ی دوم سال برای شما دوره ی بهتری خواهد بود، به ویژه وقتی پای مسائل مالی در میان باشد؛ البته به شما توصیه می شود که به شدت از شراکت و فعالیت های تجاری اشتراکی خودداری کنید. شکوفه های عشق در فصل بهار برای شما هم جوانه خواهند زد، حتی ممکن است بعضی از آنهایی که پیش از این نیمه ی گمشده شان را پیدا کرده اند به خانه ی بخت بروند. با وجود تمام فشار و استرس هایی که باید تحمل کنید، وضعیت سلامتتان در شرایط خوب خواهد بود. بهمن، اسفند و مرداد ماه های مهمی خواهند بود.

فال روزانه 1396/08/22

اگر قصد شرکت در یک سمینار و یا کارگاه آموزشی را دارید امروز روز بسیار خوبی برای این کار خواهد بود و ذهن شما از آمادگی بسیار بالایی برای جذب اطلاعات برخوردار است. منطق شما هم امروز خیلی خوب کار می کند. امروز روز خوبی برای گرفتن تصمیم های صحیح و عاقلانه خواهد بود. البته بهتر است برای تصمیم گیری در مورد مسائلعاطفی کمی دست نگه دارید، زیرا برای چنین تصمیم هایی به ترکیبی متعادل از عقل و احساس نیاز دارید. مکالمه با افرادی که تفکرات و دیدگاه هایی شبیه به خود شما دارند برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود، پس سعی کنید بعد از تمام شدن ساعت کاری با دوستانتان دور هم جمع شوید و از مصاحبت هم لذت ببرید.

فال روزانه 1396/08/22

افکار و ایده هایی که از طریق رویاهایتان به سرتان می زنند به شما کمک خواهند کرد تا در مسیر حرفه ای قدم های درستی را بردارید. شما مدت زیادی این افکار را در سرتان سبک و سنگین کرده بودید، حالا دیگر وقت آن رسیده که برای عملی کردن این افکار خود نقشه ای چیده و بر اساس آن عمل کنید. امروز یک نفر که برایتان بسیار مهم و با ارزش است رفتار فوق العاده خوبی با شما دارد و با توجه به رفتاری که از او می بینید دیگر جای هیچ شکی نسبت به احساسی که او نسبت به شما دارد باقی نمی ماند. لزومی ندارد که حتما بدانید آینده ی این رابطه چه خواهد شد، فعلا فقط از عشقی که دریافت می کنید لذت ببرید.

فال روزانه 1396/08/22

امروز شما از حرف زدن با کسی که دوست دارید لذت خواهید برد. مکالمات شما صمیمانه، صادقانه و لذت بخش هستند و فراتر از موضوعات پیش پا افتاده خواهید رفت و در مورد مسائلی مانند دیدگاه های فلسفیتان و یا کتاب هایی که به تازگی خوانده اید با هم صحبت خواهید کرد. شاید بحث برنامه های مشترکی که در مورد آینده دارید نیز به میان کشیده شود و تمام این صحبت ها باعث شوند درک بهتری از هم پیدا کنید و به هم نزدیکتر شوید. شما امروز ایده های فوق العاده ای در سر دارید، اما برای عملی کردن آنها به یک همراه نیاز دارید که ترکیبی از واقع نگری و مثبت اندیشی را در اختیار داشته باشد.

فال روزانه 1396/08/22

امروز ایده هایی جدیدی برای برخی کارهای خلاقانه که می توانند به افزایش درآمد شما کمک کنند به سرتان خواهند زد. تعداد ایده هایتان آنقدر زیاد است که باید آنها را یک جا یادداشت کنید تا مبادا فراموششان کنید. بحث کردن در رابطه با ایده هایتان با دوستان و یا شریک کاریتان باعث شد حتی ایده های بیشتر و بهتری به سرتان بزنند. مجبور نیستید همین امروز این ایده ها را عملی کنید، فعلا بگذارید افکارتان یک جا جمع شوند، در روزهای آینده هم خواهید توانست به روش مناسب عملی کردن این ایده ها فکر کنید. اگر احساس می کنید عشقتان شما را دیگر دوست ندارد سخت در اشتباه هستید، او فقط نیاز دارد احساسات عاشقانه ی بیشتری از شما ببیند!

فال روزانه 1396/08/22

شما در برقراری ارتباط با دیگران بسیار موفق هستید و حرف ها و نظرات خود را به راحتی بیان می کنید. اما امروز کلمات زیبا و رنگارنگی که به زبان می آورید تنها تلاشی برای مخفی کردن احساسات واقعیتان هستند. شما از این که آسیب پذیری خودتان را نشان دهید و یا به خاطر متفاوت بودن باورها و عقایدتان مورد پذیرش دیگران قرار نگیرید هیچ ترسی ندارید، اما دلتان می خواهد در خلوت خودتان و بدون دخالت دیگران به درمان زخم هایتان بپردازید. شما دارید خودتان را آماده می کنید تا پیش از شروع مرحله ای جدید از زندگیتان مشکلات عاطفیتان را حل کنید. آرامش درونی زمانی به دست می آید که به دیگران اجازه ندهید احساساتتان را کنترل کنند.

فال روزانه 1396/08/22

امروز گذشته تان بار دیگر به سراغتان آمده و شما را به زمان هایی نه چندان دور باز خواهد گرداند. شما سعی دارید خاطرات تلخ گذشته را فراموش کرده و خودتان را نسبت به تصمیم اشتباهی که گرفته اید بی تفاوت نشان دهید، اما رفتار و کارهایتان چیز دیگری را می گوید. سعی نکنید خودتان را با این تفکرات اشتباه گول بزنید و فکر نکنید که دیگران متوجه کارهایتان نیستند. آنهایی که به شما نزدیک هستند خیلی راحت می توانند به استرس و نگرانی های شما پی ببرند و با وجود تمام خطاها و اشتباهاتتان شما را می بخشند و دوست دارند. واقعیت این است که مردم شخصیت واقعی شما را بیش از آنچه به آن تظاهر می کنید دوست دارند.

فال روزانه 1396/08/22

امروز از لحاظ جسمانی زیاد سرحال نیستید و همین شما را به این فکر انداخته است که چطور می توانید به بهتر شدن حالتان کمک کنید. شما به طور کلی مشکل سلامتی ندارید، این وضع امروزتان هم از نداشتن استراحت کافی و استرس و فشارهای عصبی که این اواخر به شما وارد شده اند ریشه می گیرد. خوشبختانه خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید فرصت رفتن به یک تعطیلات چند روزه برایان فراهم خواهد شد و می توانید این خستگی ها را از تن به در کرده و با انرژی سر کار و زندگیتان برگردید. فعلا سعی کنید شب ها کمی زودتر از معمول بخوابید و به تغذیه تان نیز دقت و توجه کافی را داشته باشید.

فال روزانه 1396/08/22

امروز شاید مجبور باشید به مسائل و مشکلات مالی خود رسیدگی کنید. در همین گیر و دار به یکباره متوجه خواهید شد که در یکی از حساب های بانکیتان مبلغی پول داشته اید که آن را به کل فراموش کرده بودید. این مبلغ به احتمال زیاد خیلی مقدار قابل توجهی نیست، اما آنقدر هست که در شرایط فعلی و پیش از دریافت حقوق ماه آینده برخی از مشکلاتتان را حل کند. پس از پایان کارهای روزمره تان که شما را خیلی هم خسته خواهند کرد سعی کنید هر چه زودتر به خانه روید و از یک بعدازظهر آرام لذت ببرید. شما هیچ تمایلی به بیرون رفتن از خانه نخواهید داشت، اما خانه برایتان همچون بهشتی آرامش بخش خواهد بود.

فال روزانه 1396/08/22

امروز اخبار خوبی به شما خواهند رسید. این اخبار مربوط به هر چیزی که باشند شما را بسیار خوشحال خواهند کرد و باعث می شوند نتوانید از شدت هیجان یک جا بنشینید. بد نیست به یک پیاده روی بروید و بخشی از این همه انرژی را از این طریق تخلیه کنید. اتفاقات خوبی که امروز می افتند و اخبار خوبی که به شما می رسند باعث می شوند نگرش مثبتی به آینده پیدا کنید و با خوشحالی و اشتیاق به انتظار آینده ای مطلوب بنشینید. با این همه باید مواظب باشید این مثبت اندیشی شما را دچار خوش خیالی نکند و برداشت اشتباه و سهل انگارانه ای از شرایط مختلف نداشته باشید. امروز شما می توانید برای دیگران مثل سنگ صبور باشید.

فال روزانه 1396/08/22

امروز هیچ حد و مرزی برای قدرت تخیل شما وجود ندارد و با به کارگیری تخیلات خود نقشه های خارق العاده ای برای آینده تان خواهید کشید. پر و بال پرنده ی خیالتان را نچینید و آن را آزاد بگذارید تا هر چقدر که می خواهد بالا برود. طی چند روز آینده از ایده هایی که به ذهنتان می رسند یک لیست منظم تهیه کنید. آنهایی که بیش از اندازه غیر منطقی هستند را خط بزنیدو از میان گزینه هایی که دارید بهترین آنها را انتخاب کنید. این احتمال وجود دارد که امروز مبلغی هر چند نه چندان قابل توجه به دستتان برسد، سعی کنید چون به طور غیر منتظره به دستتان سیده است نسبت به آن بی تفاوت نباشید و از آن برای حل برخی از مشکلات کوچک مالیتان استفاده کنید.

فال روزانه 1396/08/22

امروز ذهن شما می تواند در خدمت رسانی به دیگران غوغا به پا کند! شما این اواخر برای خودتان هم ایده های خیلی خوبی داشته اید و نتایج خوبی را هم به دست آورده اید. حالا به این فکر افتاده اید که این افکار و ایده های خود را با دیگران هم در میان گذاشته و به آنها کمک کنید از اقبالی که به شما روی آورده است بهره مند شوند. یکی از دوستانتان ممکن است امروز با پیشنهاد انجام یک کار اشتراکی به سراغ شما بیاید. پیش از پذیرفتن هر تعهدی همه ی جوانب را در نظر گرفته و از این که واقعا دلتان می خواهد این کار را انجام دهید اطمینان حاصل کنید. شما که نمی خواهید بعدا با کنار کشیدن خودتان او را از دست خودتان ناراحت کنید؟!

فال روزانه 1396/08/22

مسائل کاری و حرفه ای در حال حاضر دارند برای شما خیلی خوب پیش می روند، اما شما از این که دلتان می خواهد این مسیر را ادامه دهید یا خیر اطمینان کامل ندارید. شاید به فکر دنبال کردن راه های دیگری بیفتید که همیشه دلتان می خواسته است آنها را امتحان کنید، اما هرگز فرصت این کار را نداشته اید. شما مجبور نیستید همین حالا تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. برای این کار یک دنیا وقت خواهید داشت، پس تا زمانی که اطمینان کامل پیدا نکرده اید دست به هیچ حرکتی نزنید. در این که شما عشقتان را باتمام وجود دوست دارید هیچ شکی نیست، اما بد نیست هر از گاهی او را کمی در انتظار حرف های عاشقانه تان بگذارید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج