جاباما
۶۳۰۳۹۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جو بایدن: هنوز از کاندیداتوری خودم مطمئن نیستم

جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که هنوز از کاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ مطمئن نیست اما به دنبال تزریق خون جدیدی به رگ‌های حزب دموکرات به منظور بازگرداندن آن به کاخ سفید است.

خبرگزاری ایسنا: جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که هنوز از کاندیداتوری‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ مطمئن نیست اما به دنبال تزریق خون جدیدی به رگ‌های حزب دموکرات به منظور بازگرداندن آن به کاخ سفید است.

جو بایدن که در سال ۱۹۸۸ و ۲۰۰۸ دو بار کاندیدای ریاست جمهوری شده بود، گفت: من این کار را (کاندیداتوری برای ریاست جمهوری) مدت‌ها پیش انجام دادم و حالا نیز مطمئن نیستم که این کار برای من مناسب باشد.

او این اظهارات را در مصاحبه‌ای با برنامه "موفق باشی آمریکا" مربوط به اسنپ چت که قرار است صبح روز سه‌شنبه انتشار یابد، مطرح کرده است.

این یکی از اولین مصاحبه‌های تصویری بایدن از زمان پایان کار دولت اوباما در ژانویه گذشته است.

بایدن در این مصاحبه گفت: اگر هیچکس برای کاندیداتوری پا پیش نگذارد او از دادن شانس مجددی به کاندیداتوری خودش استقبال خواهد کرد.

او تاکید کرد: در حال حاضر من هیچ کاری برای کاندیداتوری انجام نمی‌دهم. من اسمی از کسی نمی‌برم. پولی جذب نمی‌کنم. با کسی صحبت نمی‌کنم اما مسلما باید یک اتفاقی بیفتد.

بایدن از زمان ترک دولت اوباما یکسری فعالیت‌های مربوط به خارج از سازمان‌های سیاسی از جمله ایجاد بنیاد بایدن با هدف حمایت از اولویت‌های داخلی انجام داده است.

بایدن مصاحبه‌ای نیز در کنار جان کاسیچ، فرماندار جمهوری‌خواه اوهایو در محل دانشگاه "دلاور" در ماه گذشته میلادی انجام داده بود.

بایدن درباره هر دو نفرشان گفت: ما هر دو نفر امیدواریم که احزابمان یکسری افراد واقعا پرانرژی را مطرح کنند که از عمق و ظرفیت لازم برخوردار باشند.

بایدن یکبار برای کاندیداتوری در انتخابات سال ۲۰۱۶ اظهار تمایل کرد اما بعد از شوک مربوط به مرگ پسرش از کاندیداتوری صرف نظر کرد.

او اخیرا کتابی درمورد مسائلش بعد از مرگ پسرش از بیماری سرطان در ماه مه ۲۰۱۵ تحت عنوان کتاب "بابا به من قول بده" نوشته که قرار است طی چند روز آینده انتشار پیدا کند.

او در ماه‌های اخیر یکی از منتقدان صریح دولت دونالد ترامپ نیز بوده است.

بایدن درباره کشورش گفت: ما باید این کشتی را به مسیر دیگری برگردانیم و من خیلی زیاد دوست دارم به کسی که این کشتی را به مسیر دیگری وارد می‌کند کمک کنم، نه اینکه خودم همان کسی باشم که مسیرش را تغییر می‌دهد.

بایدن در مصاحبه‌ای با اوپرا وینفری که روز یکشنبه انتشار یافت، گفت: از اینکه در کاخ سفید نیست متاسف است اما اینکه سال گذشته او در حاشیه قرار گرفت تصمیم خودش نبوده است.

او اظهار داشت: من از تصمیمی که گرفتم متاسف نیستم چون تصمیمی درست برای خانواده من بود.

کاسیچ نیز که یکی از مخالفان سرسخت ترامپ است از گفتن اینکه تمایل به کاندیداتوری در سال ۲۰۲۰ دارد، خودداری کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج