۶۳۰۴۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهاجری: باید هدف خود را مقابل پرسپولیس مشخص کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید در دیدار مقابل پرسپولیس سه بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد و این کار آن‌ها را سخت می‌کند.

ایسنا: رضا مهاجری درباره جام شهدا بیان کرد: تیم ما نیاز به بازی تدارکاتی داشت و این مسابقه‌ها فرصت خوبی برای ما بود تا با توجه به نداشتن ۳ مهره مهم خود، جوانان را مورد آزمایش قرار دهیم. البته فشردگی این مسابقه‌ها کمی خسته کننده است. ما شنبه با تراکتورسازی بازی کرده‌ایم و امروز (دوشنبه) نیز با پارس جنوبی بازی می‌کنیم. ای کاش فاصله بین مسابقه‌ها را افزایش می‌دادند. همچنین می‌شد این مسابقه‌ها در شهرستان‌ها برگزار شود و هواداران بیشتری از این مسابقه‌ها استقبال می‌کردند. شکست مقابل تراکتورسازان برای ما اهمیت زیادی نداشت زیرا ما برداشتی را که لازم بود از این بازی کردیم.

مهاجری درباره دیدار هفته آینده تیمش در لیگ برتر برابر پرسپولیس عنوان کرد: دیدار حساس و مهمی است. پرسپولیس علی‌رغم مشکلات، هنوز تیم قدرتمندی دارد. از صدرنشینان جدول رده‌بندی است. ما باید بدانیم در مقابل پرسپولیس چه می‌خواهیم و با چه نیتی پا به میدان خواهیم گذاشت. ما سه بازیکن اصلی خود یعنی معین عباسیان و محمدحسین مرادمند را به علت مصدومیت و امین قاسمی‌نژاد را به علت سه کارته بودن در اختیار نداریم. به همین دلیل نیز در این جام شهدا به چند جوان خود فرصت دادیم و به طور قطع از دو یا سه بازیکن جوان مقابل پرسپولیس استفاده خواهیم کرد.

او در پایان درباره کسب نکردن مجوز حرفه‌ای توسط پدیده می‌گوید: درباره این موضوع مدیریت باید نظر دهد اما در این مدت امکانات خوبی در اختیار باشگاه قرار گرفته است. البته ما نباید فراموش کنیم از کجا به کجا رسیده‌ایم و باید به مرور، تمام امکانات فراهم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج