۶۳۰۶۶۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

کمبود چادر و مواد غذایی در اسلام آباد غرب

فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: با وجود تلاش های انجام شده برای کمک رسانی به زلزله زدگان، کمبود چادر و مواد غذایی احساس می‌شود و نیازمندیم کمک بیشتری به مردم شهرستان شود.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار اسلام‌آباد غرب گفت: با وجود تلاش های انجام شده برای کمک رسانی به زلزله زدگان، کمبود چادر و مواد غذایی احساس می‌شود و نیازمندیم کمک بیشتری به مردم شهرستان شود.

افشین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پاظهار کرد: برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان تعدادی چادر توزیع شده است و برخی مردم نیز خود چادر مسافرتی داشته‌اند و عده‌ای هم در سالن ورزشی اسکان داده شده‌اند. در تلاشیم تا اقلام غذایی بیشتر و آب معدنی و چادر برای کمک به زلزله‌زدگان جذب کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از نمای بیمارستان اسلام‌آباد غرب فرو ریخته است، ادامه داد: در پی وقوع این حادثه و امنیت بیشتر برای رسیدگی به حادثه دیدگان، جلوی این بیمارستان یک درمانگاه صحرایی ایجاد شد تا به مصدومان رسیدگی شود.

کریمی تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون این شهرستان فوتی ناشی از زلزله نداشته است و تنها ۳۵ نفر از شهروندان این شهرستان آسیب دیده‌اند اما ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر مصدوم از شهرستانهای همجوار همچون دالاهو و ثلاث باباجانی برای درمان به این شهرستان منتقل شده‌اند. ۱۴۰ نفر نیز از مصدومان مراجعه‌کننده به این بیمارستان نیز برای انجام درمان‌های تخصصی به کرمانشاه اعزام شده‌اند. از شب گذشته تاکنون تلاش کرده‌ایم با سه جراح، عمل‌های اورژانسی را در بیمارستان انجام دهیم.
وی بیان کرد: مشکل آب و برق ددر اسلام‌آباد حل شده و 160 روستا و 2 شهر این شهرستان مشکل آب و برق ندارند. نانوایی‌ها و مغازه‌ها باز هستند.


کریمی عنوان کرد: تقریبا وضعیت شهر اسلام‌آباد غرب به حالت پایداری رسیده و اردوگاه موقت برای اسکان مردم ایجاد شده است تا مردمی که ترس از حضور در خانه‌ها دارند بصورت موقت اسکان یابند. وزیر کشور در تماسی که با بنده گرفته است تاکید کرده است که به مشکلات روستاها هر چه سریع‌تر رسیدگی شود.

وی ادامه داد: تلاش برای رسیدگی به زلزله‌زدگان در روستاها انجام شده و تعدادی چادر و مواد غذایی به روستاها رسانده شده است. تلاش کردیم بر حسب نیاز واقعی روستاها چادر توزیع کنیم. به عنوان مثال در روستایی ۵۰ عدد چادر توزیع شده تا حداقل دو خانوار در آن اسکان یابند.

کریمی یادآور شد: در پی این زمین لرزه بخشی از مسکن مهر شهر و برخی ساختمان‌های مسکونی تخریب شده‌اند.

به گزارش ایسنا، شب گذشته زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر در مرز کرمانشاه با کشور عراق رخ داده و کانون این زمین لرزه در مرز کرمانشاه و در امتداد ایران بوده است. این زمین لرزه از شمال غربی تا جنوب غربی ایران احساس شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      پول مملکت میره واسه لبنان و.سوریه کجا واسه خود ملت میمونه

    • محمدرضا بختیار

      من به عنوان یک ایرانی شرمنده تمام خانواده های زلزله دیده هستم و ابراز همدری می کنم متاسفم که به جز اشک ریختن برای آن عزیزانی که دیشب در زیر چرخ گردون با ما نفس می کشیدند ولی جبر دست دازی های انسان ها بر ارگانیزم چرخه سبب خشم پیکره کره خاکی شد و در ناباوری جان هموطنان عزیزمان رابلعید وای بر ما که مسئولین در جهت اطلاع رسانی یک حقیقت تلخ پذیرفته شده دچار سر در گمی و نارسایی و عدم بازتاب حقیقت ها شده اند ای ایران من چه بر سرت آمده که چنین مدیرانی گامهایشان را بر تنت می فشارند مدیرانی که زیبا شعار می دهند و گهگاهی آن را در شعر جا می دهند برای شش استان زلزله زده مدیر بحران کشور ده هلیکوپتر و 15تیم نجات اعزام می کند برای جمعیتی 12میلیون نفری و برای وسعتی به اندازه نیمی از کشور شما چطور انتظار چادر از بطن چنین نگرش سطحی دارید مسولین به جای امداد و دلجویی به دنبال حصار و کنترل وسایل ارتباطی و تخمین زدن در جهت هزینه ها هستند برای جمعیت 12میلیون هم نه 1میلیون نفر با افتخار بی محابا به پخش 200هزار بطری آب احصاییه می دهند آیا با تمرکز بر تقسیم سوخت فسیلی در بین مردم اواره حداقل گرما بخش جمع های ماتم زده و افسرده نمی شدندمسولین ما چرا امداد را با شناسایی و تامین احصاییه و اعلامیه و پشت میز جلسه گرفتن اختلاط می کنند امداد یعنی کمک در آن واحد و نجات نه اینکه راه باز شود و میتینگ های بی امان در رسانه تصویری اجرا کردن ما کجای دنیا هستیم که مرکز لرزه نگاری نه از شدت لرزش و نه از کانون لرزش مطلع بودند آقای استاندار کرمانشاه چرا دیروز عصر که زمین لرزه شد ستاد بحران تشکیل ندادید و گذاشتید مانند بم اتفاق تلخی رخ دهد چرا به هشدارهای موسسات زلزله نگاری بین الملل در پی زلزله قوی تر توجه نکردید مسولین ما اگر مدیریت داشتند شما که باعث مرگ خیل عظیم هموطنان شدید را تحت پیگرد قرار می دادند نه اینکه میتینگ برگزار کنی وای خدایا رفتگان و قربانیان مارا مورد رحمت و امرزش خود قرار بده و گناهکاران را سزای اعمالشان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج