جاباما
۶۳۰۷۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۸/۲۳


فال روزانه 1396/08/23

فال روزانه سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! به لطف پولی که به دست تان می رسد، امسال سال بهتری برایتان خواهد بود. شما قادرید که مهارت های بیشتری از خود را نشان دهید، به خصوص در محیط کار. در اوایل زمستان، از سوی چندین نفر حمایت خواهید شد و آنقدر می درخشید که باورش برای خودتان هم عجیب است. مشکلی که در گذشته برایتان افتاده در این سال به طور کامل حل می شود و زندگی تان روی غلتک می افتد. اگر در راهی که در پیش گرفته اید تلاش کردید اما نتیجه لازم را تا به حال نگرفته اید، باید بدانید که راهتان اشتباه است. از ریسک کردم نترسید و شیوه های جدید را امتحان کنید. در ماه دی خبر خوبی خانواده شما را سرشار از شادی می کند. خودتان را برای یک سال پر از عشق آماده کنید.

فال روزانه 1396/08/23

امروز تمرکز کردن برایتان سخت شده، ذهن تان پر از موضوعاتی است که در گذشته اتفاق افتاده و نسبت به آینده آنها نگرانید. بنابراین به نفع تان است که خیلی خودتان را درگیر موضوعات مهم نکرده و از گرفتن تصمیمات جدی خودداری کنید. به جای نگرانی همه چیز را رها کنید تا دوباره ذهن تان به حالت عادی خود بازگردد. رابطه عاطفی شما کمی دچار تلاطم شده است اما جای نگرانی وجود ندارد. تا زمانی که شما صادقانه حرف های دلتان را با شریک زندگی تان مطرح می کنید، اتفاق بدی نخواهد افتاد. تا چند روز آینده این مشکل از جلو پای شما کنار می روند.

فال روزانه 1396/08/23

دوست دارید که هم به خانه و هم به محیط کارتان تنوع دهید. اما این کار را زمانی که دور و برتان خلوت است انجام دهید، در غیر این صورت گیج خواهید شد و کارتان نیمه تمام باقی خواهد ماند. اگر شریک زندگی تان خیلی سرحال نیست، زیاد نگران نشوید. او در یکی دو روز آینده به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت. تنها کاری که در این شرایط باید بکنید این است که به او فرصت دهید تا خودش را پیدا کند. یک پیشنهاد کاری به شما می شود که بهتر است خیلی سریع جواب رد به آن ندهید. شاید موفقیت شما در ریسک کردن باشد.

فال روزانه 1396/08/23

عصبانیت امروز شما به دلیل رفتار آدمهایی است که با آنها در ارتباط اید. سعی کنید خودتان را از آنها دور نگه دارید. حس ماجراجویی امروز در شما برانگیخته است، دوست دارید که به دل طبیعت بزنید اما مسئولیت هایی که بر دوش دارید، نمی گذارند. سعی کنید با یک برنامه ریزی دقیق کارهای ضروری تان را طی روزهای آتی به نتیجه برسانید و سپس برای آخر هفته خود برنامه ای مفرح و هیجان انگیز بچینید. به زودی خبر خوبی می شنوید که مسیر زندگی تان را عوض می کند.

فال روزانه 1396/08/23

امروز را تا می توانید در کنار دوستان تان سپری کنید. در مورد آرزوهایی که در سر دارید با آنها حرف بزنید. دوستان با اعتماد می توانند به شما در رسیدن به خواسته هایتان کمک کنند. اگر از سوی برخی از اطرافیان تان در مورد کارهایی که دوست دارید انجام دهید، مخالفت می بینید، بهتر است که در مقابل شان بایستید و جواب شان را بدهید. چیزی را از عشق زندگی تان پنهان کرده اید. بهتر است که هر چه سریع تر آن را با او در میان بگذارید، در غیر این صورت او خودش به ماجرا پی می برد و سوتفاهمی ایجاد می شود که نتیجه خوبی نخواهد داشت.

فال روزانه 1396/08/23

حس رقابت در شما فوران کرده طوری که دوست دارید در هر زمینه ای بهترین باشید و رقیبان خود را به کناری بزنید. سعی کنید به جای احساس از عقل تان کمک بگیرید. یک مکالمه منطقی و آرام بهتر از بحث های احساسی و پر از نیش و کنایه است. مدتی است از دوستان تان دور افتاده اید و احساس تنهایی می کنید. سعی کنید بفهمید که مشکل از کجاست. تنهایی خوب است اما اگر همیشگی باشد، آسیب های زیادی را به شما وارد خواهد کرد. پس آنرا جدی بگیرید و تعادل را بار دیگر به زندگی تان برگردانید.

فال روزانه 1396/08/23

اگر بدانید که دقیقا هدف تان چیست، راحت تر می توانید به جواب سوالات تان برسید. اگر نسبت به راهی که در پیش گرفته اید شک دارید، بدانید که دیگران از شما پیشی می گیرند. بنابراین قبل از حرکت، نسبت به قدم هایتان مطمئن باشید. شما فرد قوی و باهوشی هستید، وقت آن است که از مهارت هایتان به بهترین شکل استفاد کنید. تنشی در رابطه عاطفی خود احساس می کنید که خیلی سطحی است و جای نگرانی ندارد. اما برای حل آن تنها باید اعتمادتان را به یکدیگر بالا ببرید.

فال روزانه 1396/08/23

کاری را که مدت ها آغاز کرده اید، حال نتیجه داده اما نباید آن را رها کنید. شما در این مرحله باید انرژی بیشتری بگذارید تا هر چه سریع تر تمام و کمال به هدف هایتان برسید. سعی کنید که به جای عقب، به جاده مقابل تان نگاه کنید. به زودی تغییری بزرگ در زندگی تان رخ می دهد که حالتان را به بهترین شکل ممکن دگرگون می کند. انرژی که امروز در فضاست، شما را تبدیل به فردی رمانتیک کرده است. بهترین زمان است تا دل فردی را که می خواهید به دست آورید.

فال روزانه 1396/08/23

زمان خوبی برای تصمیم گیری است. شما میان عقل و احساس تان گیر کرده اید. اما با تصمیمی که امروز می گیرید می توانید از این قفس آزاد شوید. امروز دری به روی شما گشوده می شود که راه درست را به شما نشان خواهد داد. کافی ست به نشانه های اطراف تان توجه بیشتری نشان دهید. اگر مشکلی میان شما و شریک زندگی تان رخ داده، نباید آن را نادیده بگیرید. با این کار شرایط بدتر از قبل می شود. به جای فرار، به سمت او بروید و حرف دلتان را با زبان و رویی خوش بازگو کنید. گفتگو درمان هر مشکلی ست.

فال روزانه 1396/08/23

درست در جایی که انتظار حمایت دیگران را دارید، احساس تنهایی می کنید. اما بهتر است که روی پای خودتان بایستید. شما توانایی لازم را برای انجام هر کاری دارید. بنابراین درنگ نکنید و قدم اول را بردارید. از شنیدن حقیقت نیز نترسید. شاید خوردن قرص های تلخ را دوست نداشته باشید اما مصرف آنها به صلاح تان است. دوستی نزد شما می آید و پیشنهادی به شما می کند، بهتر است که قبل از هر جوابی خوب در مورد آن تحقیق کنید. صبر کلید موفقیت این روزهای شماست.

فال روزانه 1396/08/23

زمان خوبی است تا برنامه ریزی دقیق تری برای زندگی تان داشته باشید. به عنوان مثال کارهایتان را به ترتیب اولویت روی کاغذی بنویسید و پله پله پیش بروید. انجام چند کار هر زمان نه تنها تمرکزتان را می گیرد، بلکه از کیفیت کارتان نیز می کاهد. اگر اطرافیان تان خواستند تا مدتی از شما فاصله بگیرند، نگران نشوید. همه ما گاهی به زمان های تنهایی احتیاج داریم پس به نظر آنها احترام بگذارید و دلگیر نشوید. فردی از راه دور خبرهای خوبی برایتان دارد که شما را به هیجان وامی دارد.

فال روزانه 1396/08/23

سعی دارید با کشیدن حصار به دورتان، از خود محافظت کنید اما آیا می دانید که آن قسمت از شخصیت تان که از دیگران دریغ می کنید، چقدر جذاب است؟ احتیاط در برقراری ارتباط لازم است اما شما می توانید با توانایی های خود بهترین ارتباطات را هم در زمینه شغلی و هم عاطفی با دیگران داشته باشید. پس در کنار حفاظت از آرامش و تنهایی های خود، کمی مسائل را ساده تر بگیرید. خوش بین باشید تا اتفاقات خوب برایتان رخ دهد. اگر حرفی در دل دارید، آن را صادقانه بیان کنید، حتی اگر موجب ناراحتی دیگران شود.

فال روزانه 1396/08/23

اگر چه دیگران شما را فردی گوشه گیر می دانند اما امروز روی دیگر شما را خواهند دید. شما با کلماتی که زبان می آورید تاثیر زیادی بر آنها خواهید گذاشت طوری که دوست دارند ساعت ها پای حرف های شما بنشیند. اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را به خوبی نشان دهید. اگر در بیان احساسی که در قلب تان است به فردی که دوستش دارید، هراس دارید، بدانید که این رفتار شما را از هدف تان دور خواهد کرد. با باز گذاشتن قلب تان موانع را کنار بزنید و شانس خود را بار دیگر در عشق امتحان کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج