۶۳۰۷۳۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تخریب ۱۰۰ درصدی ۱۲ هزار واحد مسکونی

معاون بنیاد مسکن کشور اعلام کرد که بر اساس آمارهای اولیه دستکم ۱۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در زلزله اخیر کرمانشاه به طور ۱۰۰ درصد تخریب شدند.

خبرگزاری ایسنا: مهدیانی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کرمانشاه با تاکید بر اینکه بازسازی مناطق زلزله زده باید بلافاصله پس از امداد و نجات آغاز شود، گفت: تعداد واحدهای آسیب دیده زیاد است و بازسازی باید بلافاصله پس از امداد و نجات آغاز شود. متاسفانه تعدادی از روستاهای ما به طور ۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۵ دستگاه لودر و ۳۵ دستگاه کمپرسی از سوی بنیاد مسکن به مناطق زلزله زده اعزام شده است، گفت: در حال حاضر این تجهیزات برای بازگشایی معابر و دسترسی‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به آماری از میزان خسارت وارد شده به واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده نیز گفت: برابر آمار اولیه دستکم ۱۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در مناطق زلزله زده به طور ۱۰۰ درصد تخریب شده و ۴۵ هزار واحد نیز نیازمند تعمیرات است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تسلیت هموطن

      درکشورزلزله خیزی مانندایران که بایدنظارت بسیارجدی درموردزیرساختهامانندراههاومخصوصاساخت بیمارستان بایدوجودداشته باشدتادرهنگام وقوع حادثه بیمارستان که بایدپابرجاباشدجهت مصدومین حادثه که ازواجبات است بدلیل نبودنظارت کافی ونبودمدیریت باعث میشودبیمارستان استحکام نداشته باشدوزودفروبریزد.مسکن مهر. که جای خودداردبااین همه منتی که دولت احمدی نژادبرسرمردم گذاشت وباوجودگرفتن سودفراوان ازمردم ببینیدچه برسراین ساختمانها درآمداینهاهمش بخاطرفساداداری ودولتی وبی کیفیت بودن مصالح ساختمانی واستاندارد نبودن ساختمانها بوده است .چرابعضی ازافرادسودجوازنبودنظارت دردولت وکشورسواستفاده میکنندوباجان مردم بازی میکنندیعنی جان مردم آنقدربی ارزش است ودرآخرمردم ایران ازدولت وقوه قضاییه میخواهندکه بامهندسین ناظروپیمانکاران سودجوکه بفکرایمنی وجان مردم نبودن برخوردکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج