۶۳۰۷۵
۵۴ نظر
۵۳۴۸
۵۴ نظر
۵۳۴۸
پ

کدام رفتارهای زنان روی اعصاب مردان است؟

شما به عنوان یک زن می‌دانید چه چیزهایی بیشتر از همه یک مرد را آزار می‌دهد؟ تا به حال شده با خود فکر کنید که شاید بعضي رفتارهای زنانه شما به‌شدت شوهر یا نامزدتان را آزرده خاطر کند و حتی موجب دور شدن او از شما شود؟

کدام رفتارهای زنان روی اعصاب مردان است؟
مجله زندگی ایده آل: شما به عنوان یک زن می‌دانید چه چیزهایی بیشتر از همه یک مرد را آزار می‌دهد؟ تا به حال شده با خود فکر کنید که شاید بعضي رفتارهای زنانه شما به‌شدت شوهر یا نامزدتان را آزرده خاطر کند و حتی موجب دور شدن او از شما شود؟درباره این رفتارها مردها بیشتر می‌توانند حرف بزنند؛ به همین دلیل سراغ مردان رفتیم و از آنها پرسیدیم بیشتر از همه کدام رفتارهای همسرشان برای‌شان غیر قابل تحمل است. همچنین گشتی هم در سایت‌ها، فروم‌ها و شبکه‌های اجتماعی زدیم تا بتوانیم با شکایت‌های رایج آقایان از خانم‌ها بیشتر آشنا شویم و در نهایت از همه این گفته‌ها و شنیده‌ها و شکایت‌ها پرتکرارترین‌شان را انتخاب کردیم.

کدام رفتارهای زنان روی اعصاب مردان است؟

تمام وقت آزاد او برای شما نیست

‌این کاملا درست است که یک زن دوست دارد تا‌حد‌ممکن به همسر و عشق زندگی‌اش نزدیک شود و نگذارد او هیچ وقت احساس تنهایی کند؛مردها تا اینجا هیچ مشکلی ندارند اما گله آنها از آنجا آغاز می‌شود که می‌گویند:«ما هم دوست داریم که همسرمان همیشه و در همه لحظات خوب و بد زندگی همراه‌مان باشد اما خانم‌‌ها فکر می‌کنند تمام وقت آزاد مردشان تنها باید به آنها اختصاص داشته‌باشد نه هیچ‌چیز دیگر. این دقیقا جایی است که می‌تواند برای ما آزاردهنده باشد.»مردی می‌تواند عاشق همسرش باشد ولی دوست داشته‌باشد گاهی زمانی را به خودش اختصاص دهد و به دنبال کارها و تفریحاتی برود که به تنهایی از آنها لذت می‌برد؛ نباید تصور کرد این کار یک دیوار دفاعی است؛ مردی که برای خودش نه علاقه‌ای داشته‌ باشد، نه یک فعالیت مثلا ورزشی یا... دیگر چه چیز از او باقی می‌ماند. وقتی هم زن و هم شوهر علایق‌شان را بشناسند و برای خودشان به تنهایی وقت بگذارند، در وقت‌های با هم بودن زمینه‌های بیشتری برای صحبت‌کردن و تحسین یکدیگر خواهند داشت، همه آدم‌ها به زمانی نیاز دارند که تنها بوده و فرصت نفس‌کشیدن داشته‌ باشند.

شکستن ناخن دلیل خوبی برای گریه نیست

مردها به‌راحتی با ابراز احساسات شدید زن‌‌ها معذب و آزرده خاطر می‌شوند. شکستن ناخن یا پاشنه کفش یا خرد‌شدن شیشه عطر یا... هیچ‌کدام دلیل نمی‌شود که بخواهید مقابل همسرتان شروع به گریه کنید. ابراز احساسات زیاد برای موضوعات کوچک شاید برای زنان امری عادی باشد اما مردها بیشتر آن را یک نمایش بیش از اندازه می‌دانند؛ سعی کنید در مورد چیزهایی که چندان مهم نیستند احساسات کمتری به خرج دهید؛ شاید لازم باشد وقتی اتفاق می‌‌افتد چند لحظه فکر کنید و ببینید آیا فردا یا هفته آینده هم به خاطراین موضوع ناراحت خواهید بود؛ اگر جواب شما نه است پس این موضوع ارزش فکرکردن و احساساتی شدن بیش از اندازه را ندارد.

وقتی مدام به او زنگ می‌زنید

مردانی هستند که می‌گویند از اینکه همسرشان هر ۱۰ دقیقه یک‌بار تلفن می‌زند و مدام پیامک‌های بی‌معنی می‌فرستد کلافه شده‌اند؛ از اینکه در تمام طول روز همسرشان زنگ می‌زند و مکان آنها را چک می‌کند اذیت می‌شوند، از اینکه باید برای هر چیز کوچکی جواب پس بدهند احساس ناامنی می‌کنند. قبل از اینکه بخواهید برای چندمین بار در طول روز به همسرتان زنگ بزنید کمی فکر کنید که آیا کار شما آنقدر مهم هست که بخواهید سر کار با او صحبت کنید و وقتش را بگیرید و ذهنش را از مسائل کاری منحرف کنید. مردها وقتی مشغول کاری هستند توجه بیش از اندازه را دوست ندارند. ممکن است در ابتدا درباره تماس‌ها و توجهات بیش از اندازه همسرشان اعتراضی نکنند ولی به مرور کلافه می‌شوند و حتی گاهی با روش‌های متفاوت سعی می‌کنند از جواب‌دادن طفره بروند. یادتان باشد لازم نیست شما به عنوان یک زن هر چیز کوچک و هر حرکتی که می‌کنید را به همسرتان گزارش دهید و بالطبع او هم دوست ندارد همه چیز را به شما گزارش دهد؛ اینکه کجا هست الان به چه چیزی فکر می‌کند. به او زمان بدهید که گاهی شما را نداشته ‌باشد و دلش برای‌تان تنگ شود.

جیغ بنفش ممنوع!

با خنده‌ و صدای بلند حرف‌زدن و مدام با نفس‌ بريده‌بريده‌(براثرخنده‌) ماجراهای نه چندان جالب را تعریف‌کردن همیشه خوشایند نیست. بیشتر مردها در این زمان مدام در این فکر هستند که چه زمان این صحبت‌های آزاردهنده تمام می‌شود؛ شاید خودتان هم دیده باشید که گاهی اوقات مردها خودشان دور هم جمع هستند با هم می‌گویند:«فلانی چطور زنش را با آن همه سر و صدا تحمل می‌کند؟» چرا باید فضای آرام خانه با حرف‌های بیهوده و بلند و جیغ‌های بنفش آلوده شود. برای موضوعی که مهم نیست نباید خیلی شلوغ کنید. در حقیقت صدای بلند و زیاد حرف‌زدن در مورد چیزهای بی‌معنی برای همه آزاردهنده است و چندان زن و مرد نمی‌شناسد.

کدام رفتارهای زنان روی اعصاب مردان است؟

چرا در کارهای خانه کمک نمی‌کنی؟

به نظر خودتان آیا واقعا لازم است که مدام به همسرتان غر بزنید که چرا در کارهای خانه کمک نمی‌کند در حالی که خودش می‌گوید نهایت تلاشش را برای کمک به شما می‌کند. اگر می‌خواهید از او ایراد بگیرید دنبال یک بهانه تازه بگردید که به اندازه کافی قانع‌کننده باشد. فکر نمی‌کنید او از حرف‌های یکنواخت شما خسته‌ می‌شود اینکه مدام بگویید: چرا ظرف‌ها را نشسته؟ چرا خانه را جمع و جور نمی‌کنی؟ چرا در جاروکردن کمک نمی‌کنی؟ و... در این موارد او به دليل محبتی که به شما دارد کمک نمی‌کند بلکه کمک می‌کند تا از غرزدن‌های شما خلاص شود. یاد بگیرید از شوهرتان براي کمک‌هایی که به شما می‌کند تشکر کنید؛ خودتان می‌بینید که وقتی او متوجه می‌شود از رفتارش قدردانی می‌شود به طور قابل ملاحظه‌ای سعی می‌کند همان فردی شود که شما دوست دارید پس لطفا کمتر غر بزنید و بیشتر قدرشناس باشید.

شما یک جاسوس نیستید

یکی از اتفاقات بدی که می‌تواند برای یک مرد بیفتد این است که ناگهان ببیند همسرش در حال جست‌وجو در وسایل شخصی مثل کیف و موبایل است و در میان ای‌میل‌ها و شبکه‌های اجتماعی گردش می‌کند.چه کسی به شما این اجازه را داده که می‌توانید وارد حریم شخصی همسرتان شوید و همه وسایل شخصی او را زیر و رو کنید؟ چرا فکر نمی‌کنید این یک رفتار کاملا غیراخلاقی است. به یاد داشته باشید که چنین رفتارهایی نه تنها او را پنهان‌کارتر می‌کند بلکه کم کم چیزهایی را هم که به شما می‌گفت دیگر نمی‌گوید چرا که به شما اعتماد ندارد و دیگر احساس امنیت نمی‌کند. یادتان باشد او باشماست، دوست‌تان دارد اما به حریم شخصی خودش نیاز دارد و شما باید به او احترام بگذارید.

در مقابل جمع از او بد نگویید

مردها دوست ندارند جلوی جمع از آنها بد بگویید به‌خصوص در میان اعضای خانواده و دوستان خودشان. اگر شما شروع کنید در مقابل دیگران از همسر یا نامزدتان بد بگویید اولین چیزی که به ذهن آنها می‌رسد این است که شما چقدر نادانید که با مردی زندگی می‌کنید که رفتارهایش را نمی‌پسندید. یادتان باشد تنها چیزی که دیگران باید از شما و زندگی شخصی‌تان بشنوند این است که چقدر همسر خوبی دارید و در کنار هم خوشبختید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه قدردان خواهد بود.

اگر بیش از حد آرایش می‌کنید

بیشتر مردها دوست ندارند که همسرشان ناخن‌های بسیار بلند داشته‌باشد یا موهاي مصنوعی و اکستنشن بگذارد یا بیش از اندازه آرایش کند. آنها چهره طبیعی زنانه شما را بیش از هر چیزی دوست دارند.یک چهره طبیعی بیشتر از هرچیزی برای مرد جذابیت دارد و چیزهای بیشتری را به او می‌گوید. شاید بگویید همه مردان به یک زن عمل کرده و آرایش کرده بیشتر توجه می‌کنند اما باور کنید آنها چهره زنانه شما را بیشتر دوست دارند در غیر این صورت با شما ازدواج نمی‌کردند.

الان به چه فکر می‌کنی؟

الان به چه فکر می‌کنی؟ این جمله‌ای است که خیلی از خانم‌ها از شوهران‌شان می‌پرسند؛ اما واقعا چرا مهم است که او در فلان لحظه خاص چه فکری در ذهن دارد و به چه می‌اندیشد، اگر کمی واقع‌بینانه نگاه کنید متوجه می‌شوید که این سؤال چقدر احمقانه است و می‌تواند برای شخص مقابل آزاردهنده باشد و او را از دنیای آرام خودش بیرون می‌کشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان به چه فکر می‌کنی؟ :))) میگن واقعا؟

      پاسخ ها

      • خنده

        دمت گرم- خندیدم:)))

      • احسان

        خوش به حالت معلومه صفر کیلومتری
        همه اینا رو گه بالا نوشته انجام می دن

      • رامین

        واقعااااااااااا . دو تا چیز رو مخمه
        1: الان به چی فکر میکنی .
        2: کش دادن صحبت کردن بجای اینکه اصل موضوع رو بگن .

      • بانو

        آره یه وقتایی دوست دارم بدونم همسرم چرا تو فکره وبه چی فکر می کنه هه هه یادم باشه دیگه نپرسم

      • پریناز

        چرا آقایون موبایل خانمها رو چک کنند موردی نداره وتجاوز به حریم شخصی آنها نیست ؟!!!!!

    • آلبالو

      خیلی خوب بود ممنون

    • یه دوست

      باور میکنید من هیچکدوم این رفتارها رو ندارم اما بازم هیچوقت همسرگرامیم ازلحاظ اخلاقی قبولم نداره و دوست داره تو خودش باشه وازم ایراد میگیره!!؟؟با اینکه درمقابل همیشه کوتاه میام اما باز همیشه منو متهم میکنه!!

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        دختر نازنینم سلام قربونت بشم.
        عزیزدلم بهترین کار اینه که باهمسر محترمت صحبت کنی با منطق وبا محبت مردان ایرانی در دنیا تک هستند از مرام ومعرفت و دل پاکی مثل ومانند ندارند پس مطمئن باش دختر قشنگم اگه با مهربونی و خواهش ازش بخواهی که اگه اخلاقی رو نمی پسنده علتش رو بهت بگه بهتره عزیزدلم دختر نازنینم هیچوقت نگو که ایشون تو روقبول نداره چون اگه قبولت نداشت هیچوقت با تو عزیزدلم ازدواج نمی کرد .
        متهم کردن کار درستی نیست با دلیل هردو باهمدیگه صحبت کنید ودلایل قبول نداشتن هر حرفی را با استدلال درفضایی دوستانه بهمدیگه بگید.احترام همسرت رو همیشه نگه دار وهیچوقت هسرت رو با کسی مقایسه نکن آقایون اصلااینکاررو دوست ندارند
        قدر همدیگررو بدانید همدیگه رو دوست داشته باشید از خدای مهربون روزهای خوب وخوشی را در کنار همسرت همیشه خواهانم.
        امیدوارم سالیان سال زیر سایه خدای عزیز با مهرو محبت زندگی کنید.خوشبخت باشی دختر عزیزم.

      • بدون نام

        اگر از این اخلاقا نداری خب چه بهتر اگر اون تو خودشه حتما اخلاقیاتش درونگراست تو هم خودت باش سعی کن شاد باشی واسه اون چیزیتو تغییر نده

    • نيكا

      سلام
      متاسفانه من بيشتر كارهايي رو كه در مطلب بالاگفته شده انجام ميدم ، و تا امروز نميدونستم كه كارهاي من اشتباهه هميشه فكر ميكردم مشكل از همسرم هستش ، ولي امروز كه اين مطلبو خوندم پي به اشتباه خودم بردم ، واقعاً انجام اين كارها باعث دوري مرد از زن ميشه ، سعي ميكنم به مرور زمان اين كارهارو ترك كنم ، ممنون از مطلب بسيار آموزنده اي كه گذاشتين

    • بينا

      ببخشيد! آقايون رو اعصاب خانمها را نميرند؟؟؟!!!!!!!!!چرا همش خانمها بايد به اين فكر كنند كه چي كار كنند تا شوهرشون ازشون راضي تر باشه؟! بد نيست يه خورده هم شده راجع به آقايون مي نوشتيد كه رو اعصاب خانمها رژه نرند!

      پاسخ ها

      • مامان لیلا

        بیتای نازنینم سلام قربونت بشم.
        این خصلتی است که خدای مهربون در وجود خانمها نهاده است عزیزدلم خانما باید صبورتر مهربانتر ودلنشین تر باشند فدای تو بشم اگه آقایی به هر دلیلی در بیرون از خانه با اعصاب ناراحت به منزل میاد این محبت را ازشون دریغ نکنید سنگ صبورشون باشید دردت به جونم صبرو تحمل را خدای مهربون درنهاد یک خانم قرار داده است پس همیشه با لبخند با همسرت برخورد کن همسرت هم تمام مشکلات بیرون از خونه رو یادش میره زود هم عصبانی نشو دورسرت بگردم محبت تنها سلاحی است که جوابی جز محبت نداره دردت به جونم.الهی که خوشبخت وعاقبت بخیر باشی دختر عزیزم.ببخشید که بی اجازه وارد بحثتون شدم.

      • بدون نام

        خوش به حال بابای لیلا

      • بينا

        ممنون از راهنمائي خوبت مامان ليلا. كاشكي همه مثل شما بودند. مر30

      • بدون نام

        بیتا فقط انجام بده و حرف نزن!اعصاب مردا رو خراب نکن

    • رضا

      خدا شاهده راست میگی مجله

    • nouri

      عالی بود خییییییییییییلی باحالی واقعا حرف دلمون بود

    • مرجان

      زنهاباعث شدن مردا اعتمادبه نفس پیداکنن،کمتراین موجودات بی خاصیتوتحویل بگیرین خانوما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شعور نداری دیگه ابله به چه حقی به تمام مردها توهین می کنی اگه خودت و خانوادت افراد سالمی نیستن نمی تونی اونو به جامعه تعمیم بدی

      • بدون نام

        برو مشاوره خانواده چرا اومدی اینجا نظر میدی ؟ افار منفیت رو دیگران هم تاثیر میذاره

      • بدون نام

        مرجان خانم شما مشکل داری ها.... پدر خودت هم یک مرده . نکنه اونم قبول نداری؟

      • ویدا

        جالب تر ازاین، اینکه کسی که دیس لایکارو دستکاری میکنه مرد تشریف داره !!!!

      • ياشاد

        متاسفم براي طرز فكرت كه بهترين ها در زندگي زناشويي مردها هستند -از جونشون مايه ميزارن-ولي كسي قدر كه نمي دونه هيچ يك عمر بايد نق و نق و قيافه هاي غيض كرده خانم ها رو تحمل كنن-هر سازي ميزنن ما ها بايد براشون برقصيم ولي كاغيه بگيم بيا دل مادر من رو هم به دست بياريم- او ن رو هم خوشحال كنيم-هيچي ديگه هزار و يك آيه و تبصره و تعرفه و .......... كه اصلا چه معني داره اين كارا.برو خانم جان برو اين حرفا رو نزن

      • فریبا

        آره به خدا. گل گفتی. همین زن ها هستند که انقدر رو دادن به این جنس خشن

      • علی

        زن جماعت همینه مزخرف و پررو

      • بدون نام

        اخ گفتی
        مردا واقعا مضحرف و مسخره ان و از اون مضحرف تر زنایی که اینقدر خودشونو برای مردا کوچیک

    • saba

      این اقایون چقدرحساسند...چه ظریف.خش نیفتند...خوب یک باره بگیددست به انهانزنیدمیشکنند!!!!!

      پاسخ ها

      • علی

        همین تو برای خراب کردن یه شهر کافی هستی

    • lمریم

      این در مورد بعضی مردها هم صدق میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ااااااااااای گُل گفتی

    • ساناز

      این طرز نوشتن خیلی تند بودودور از ادب چون مخاطب خانمها هستن وازجملات دستوری زیاداستفاده شد.بنظرم براهمون خارجیهامناسبتره،دخترهای ایرانی همه نجیبن وخانم.درموردبدگفتن ازآقایون جلو خانوادشون بایدبگم که مطمنا خانوادها پسرهاشونوبهترمیشناسن ونیازی نیست سرشونو کلاه گذاشت که پسر شون اوکیه.

    • آرش

      چرا به بینا منفی دادین.... خب راست میگه
      زنای جامعه ما کلا دارن عزت نفسشونو از دست میدن. این واقعیته. من نوشته های اون متن رو قبول دارم و قبول دارم که هم زن و هم مرد باید اینو بدونه که چه چیزایی ممکنه همسرشو ازش دور وزده کنه و از اون کارا دوری کنن.... اما متاسفانه الان همش خانومان که به هر طریقی دارن تلاش میکنن همسرشونو از دست ندن. از انواع و اقسام بلاهایی که سر ریخت و قیافه خودشون گرفته تا خیلی چیزای دیگه که برای نگه داشتن مردشون انجام میدن و کلی نگرانی و ترس....
      آخه چرا باید اینطور باشه همین مردا چه گلی به سرتون زدن؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آرش لازم نیست برای جبران کمبود محبت هات این همه چرندیات تحویل بدی

      • آرش

        متاسفم برات که بخاطر اینکه شعورت نمیرسه... حرفای منو چرندیات میگی.
        اون دیگه مشکل توئه

    • نسترن

      اتفاقا شوهر من همیشه میپرسه به چی فکر میکنی؟ بعد من میگم هیچی. بعد میگه این هیچی کیه اینقدر بهش فکر میکنیD: (تازه من دوست دارم چون معلومه که بهم توجه میکنه هیچ وقت فکر نمیکنم که کار بدی میکنه و رو اعصابه خیلی هم خوبه)

      پاسخ ها

      • saba

        عزیزم اقایون راگفته اندنه خانومهارا..انهاازاین جمله خوششون نمیادکه (به چی فکرمیکنند)

    • سینا

      آی گفتی.

    • saba

      کلا..زن بدونه مردنمیتونه زندگی کنه درحفظ ونگهداری ان کوشاباشیدخانمهای عزیز

    • سینا

      آی گفتی.

    • ترنم

      خیلی آموزنده وعالی بود ممنون

    • خانم

      سلام...حرفای شمامتین......ولی هم زن هم مرد بایدرعایت کنن یکطرفه نباشه

    • محمد

      ما مردا نباشيم به كي تكيه ميكنيد؟

      پاسخ ها

      • خانم

        اعتمادبه نفست منو .......هههه.

      • بدون نام

        به پشتی

    • فریبا

      با سپاس فراوان و به سلامتی همه خانم ها این رفتارا رو سعی میکنم در مقابل هر مردی انجام بده. عصبانیت مردها آرزوی ماست. گور بابای همشون.

    • حسین

      به نظر من این مطالبی که بالا گفتی دوطرفه هست من خیلی تو این مسائل دقت میکنم آقایون هم که خودمم یکیش هستم مثل خانمها از همین رفتارا دارن نسبت به خانمشوم
      ولی جمله الان به چی فکر میکنی مخصوص خانمهاست

    • Hosna

      اتفاقا آرش کاملا داره درست میگه و کاملا منطقیه وواقعا زنا همه ِ این کارا رو به خاطر این که همسرشونو نگه دارن انجام میدkو بالاخره ما باید قبول کنیم که بین مرد و زن تفاوت هست و مکمل هم هستن این تفاوت باعث میشه که نوع نگاه مرد و زن به یک موضوع مشترک متفاوت باشه،این وسط قراره که دو نفر با نگاه های متفاوت بتونن همدیگرو درک کنن و با هم کنار بیان و همدیگرو تکمیل کنن تا به اوج برسن.همه چی دو طرفس

    • فاطی

      من خودم تمام این رفتاراروانجام دادم ولی خیلی عشقم عوض نشده ولی بازم احترامشو میگیرم .. خانوما بایدباپسراخوب تاکرد..

    • مرجان

      سلام من ی دختر دانشجویم ک ترم اول یکی از همکلاسام عاشقم بود ولی نمیدونم چی شد که گذاشتم و رفت با یکی دیگه من الان کلیم سوال تو ذهنم دارم که ازش بپرسمم *بگم که برگرده؟؟؟

    • بدون نام

      ۹۰درصد مردا مثل هم هستن امیدوارم یکی از اون ۱۰درصد شاملم بشه

    • علی

      من به نوبه خودم ازبعضی از اقایون وهم از بعضی خانم های اینجا متاسفم که بی جهت دارن جورا خراب میکنند وبه همدیگر بی احترامی میکنند خب وقتی ما اینجا تحمل نداریم مطمعنم باشید نه تو خانواده ونه تو اجتماع این تحمل هم ندارید نمونش همین جا که فضای مجازی هست ادب را رعایت نمیکنیم وسریع حرفی را بیان میکنیم که روح طرف مقابل را جریحه دار میکنیم این افراد مریض هستند اما خودشون خبر ندارند البته مریضی افسردگی وضعف اعصاب دارند بازم از همه عذر خواهی میکنم

    • گنجشك كوچولو

      شايد تموم موارد بالا درست باشه و خود من بيشترش قبول دارم اما طرز نوشتن و بيان جملات خيلى بد و توهين آميزه
      وقتى مخاطب يه قشر خاص در نظر ميگيرين بايد از نهايت ادب استفاده كنيد تا جملات تاثير گذار تر باشه

    • مریم

      شوهرم خیلی دوسم داره من اینو مطمعنم اما بااین حال شک و بدبینیم حالمو بدکرده و شوهرمو خسته من از اینکه جز من کسی و تو قلبش نداره کاملا مطمعنم اما بازم نمیتونم با بدبینیم خودمو نجات بدم بااینکه تابحال چیزی ازش ندیدم ...من زندگیمو دوست دارم و نمیخوام از دستش بدم از این حالم متنفرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج