جاباما
۶۳۰۷۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شهرداری تهران، پذیرای خانواده مجروحان زلزله

شهرداری تهران اعلام کرد که همراه سراهای سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تمام ظرفیت، پذیرای خانواده مصدومان زلزله است که به بیمارستان‌های تهران اعزام شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، اعلام کرد: ظرفیت همراه‌سراهای تهران در قالب اجاره مهمانپذیرهای مناسب و نزدیک به مراکز درمانی از امشب تا صد درصد افزایش پیدا می‌کند.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران افزود: سازماندهی یک تیم بزرگ مددکاری اجتماعی متشکل از کارشناسان متخصص و زبده سازمان مذکور جهت ارایه مشاوره به این عزیزان، از دیگر خدمات شهرداری تهران خواهد بود.

قدیمی با اشاره به توصیه و تاکید شهردار تهران اظهار داشت: در خصوص کمک به هموطنان آسیب دیده در زلزله اخیر، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در حال تدوین فوری پیشنهادات اجتماعی و پیوست‌های مددکاری مرتبط است.

وی خاطرنشان کرد: اولین اقدام عملی این برنامه ریزی، افزایش ظرفیت ٣٠٠ نفری همراه‌سراهای بیمار در فاز نخست است و در صورت بالارفتن تقاضا، این رقم به صورت نامحدود قابل افزایش است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، قدیمی در همین راستا گفت: مردم و خیران تهرانی داوطلب می‌توانند جهت پذیرایی و اطعام این مهمانان عزیز به روش تماس با شماره مستقیم ٤٣٧٩ اقدام و نذورات و کمک‌های خود را مستقیما تقدیم این هموطنان کنند.

همراه‌سرا، مهمانسرایی است که توسط شهرداری تهران برای پذیرایی از خانواده‌های کم توان غیر تهرانی که در بیمارستان‌های تهران بستری هستند راه اندازی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج