۶۳۰۸۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دنیله ده روسی از فوتبال ملی خداحافظی کرد

دنیله ده روسی هم با آتزوری وداع گفت.

طرفداری: ده روسی را دیگر در پیراهن تیم ملی ایتالیا نخواهیم دید. اسطوره باشگاه آ اس رم و آتزوری، که در جریان بازی هم به خاطر بحثش با ونتورا خبرساز شد، در مصاحبه بعد از بازی اعلام کرد که با تیم ملی ایتالیا خداحافظی کرده است.

دنیله ده روسی ۳۴ ساله، به عنوان هافبک دفاعی ۱۱۷ بار برای ایتالیا به میدان رفت و ۲۱ گل به ثمر رساند. دنیله با پیراهن ایتالیا، فاتح جام جهانی ۲۰۰۶ شد و یکی از ضربات پنالتی فینال تورنمنت را در اوج جوانی، به زیبایی به گل تبدیل کرد. ده روسی با ایتالیا یک بار نایب قهرمان یورو ۲۰۱۳ و یک بار به مدال برنز جام کنفدراسیون های ۲۰۱۳ رسید. دنیله با تیم جوانان فاتح یوروی ۲۰۰۴ شد. او همچنین با جوانان ایتالیا، برنز المپیک ۲۰۰۴ را هم در کارنامه دارد.

ده روسی در آخرین مصاحبه خود به اسکای گفت:

لحظه تاریکی برای فوتبال ماست. لحظه ای بسیار تاریک برای کسانی که بخشی از این دوره ۲ ساله بودند. زمان برای ارزیابی، فراوان خواهد بود اما چیزی که الان می توانم بگویم این است که باید از روحیه ای که بازیکنان امروز نشان دادند، شوری بسازیم. ما دوباره آغاز خواهیم کرد، همان طور که همیشه بعد از شکست های ناامیدکننده این کار را کرده ایم. مساوی عادلانه ای بود و من به سوئد تبریک می گویم. حالا نسل بعدی آماده پرواز هستند و ما باید از آنها شروع کنیم. لحظه مزخرفی برای درگیرِ فوتبال شدن بود. در رختکن انگار خاکسپاری برگزار می شد اما کسی نمرد. من در کورچیانو و سراسر جهان با این لباس چرخیده ام و حالا درآوردن آن حس عجیبی دارد. با این حال، مهره و امکانات هست و ما می توانیم آینده را بسازیم.
ده روسی در پیراهن تیم ملی ایتالیا، در تیم منتخب یورو ۲۰۱۲ قرار گرفت و در سال ۲۰۰۹، نامزد حضور در تیم منتخب سال فیفا شد. ده روسی در ۲۱ سالگی و در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶، در دیداری برابر نروژ اولین بازی ملی را انجام داد و امشب در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، با آتزوری خداحافظی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج