۶۳۰۸۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ونتورا عذرخواهی کرد اما استعفا نه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا بعد از ناکامی از صعود به جام جهانی عذرخواهی کرد اما تاکید کرد که از سمت خود استعفا نداده است.

ایسنا: ‌به نقل از مدیاست، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا در دیدار برگشت پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸ نتوانست سوئد را شکست دهد و از صعود به این رقابت‌ها بازماند. ایتالیا که در دیدار رفت با یک گل مغلوب سوئد شده بود در دیدار برگشت با تساوی بدون گل متوقف شد تا بعد از ۶۰ سال، نتواند جواز صعود به جام جهانی را به دست آورد.

ونتورا، سرمربی آتزوری در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: افتخار می‌کنم که بخشی از این مجموعه هستم. من هدایت قهرمانان واقعی را بر عهده داشتم. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

او ادامه‌ داد: هواداران تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند اما متاسفانه نتوانستم آنها را شاد کنیم. شب ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشتیم. عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم که نتیجه‌ لازم را به دست نیاوردیم اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا درباره این سوال که چرا دیر در نشست خبری حاضر شد، گفت‌: باید با تمام بچه‌ها دست می‌دادم و آنها را دلداری می‌دادم.

رسانه‌های ایتالیایی خبرهای را درباره استعفای ونتورا منتشر کردند که این مربی آن را رد کرد و گفت‌: من استعفا نداده‌ام. باید با رئیس فدراسیون صحبت کنم. به خاطر این ناکامی فقط عذرخواهی می‌کنم.

ونتورا تا سال ۲۰۲۰ با تیم ملی فوتبال ایتالیا قرارداد دارد اما بسیار بعید است که او با این ناکامی بزرگ به فعالیت خود ادامه‌ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج