۶۳۱۰۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراز خشم جالب کاناوارو بعد از ناکامی کشورش

برادر کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا پس از تماشای ناکامی آتزوری برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ واکنشی جالب و کنایه‌آمیز درباره وضعیت کالچو نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: پائولو کاناوارو مدافع تیم فوتبال ساسولو و برادر فابیو کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از ناکامی آتزوری در غلبه بر صعود در بازی برگشت پلی‌آف جام جهانی و باز ماندن این تیم از صعود به تورنمنت تابستان سال آینده پس از ۶۰ سال، در صفحه اینستاگرامش پستی طعنه‌آمیز درباره اوضاع آشفته فوتبال ایتالیا گذاشت.

او نوشت: بچه‌ها، ما امروز جام جهانی را از دست ندادیم. ما ۱۵ سال پیش آن را از دست دادیم زمانی که به لطف ورود پول‌های هنگفت به دنیای فوتبال ایتالیا از هر گوشه از دنیا بازیکنانی آوردیم که به شیوه‌ای غیرمنصفانه فرصت‌هایی که حق بازیکنان خودمان بود را بدزند ... ما به لطف مربیان ایتالیایی‌مان به آنها افتخار و شهرت دادیم، مربیانی که هنوز در دنیا بهترین هستند. من فقط امیدوارم که حالا این ضربه سخت سرانجام بتواند منجر به یک اصلاحات اساسی برای فوتبال ما باشد.

در ادامه پست کاناوارو آمده است: باید با مومیایی‌هایی که فوتبال ایتالیا را کنترل می‌کنند (اشاره به کارلو تاوکیو، رئیس ۷۴ ساله فدراسیون فوتبال ایتالیا و جامپیرو ونتورا سرمربی ۶۹ ساله تیم ملی ایتالیا) خداحافظی کنیم و فضا را برای ورود جوان‌ترها خالی کنیم. تشکر می‌کنم اگر از مسیر لعنتی ما کنار بروید ... زنده باد بوفون بزرگ که فرصت تبدیل شدن به تنها بازیکن حاضر در ۶ جام جهانی را از دست داد و با وجود این ناکامی مقابل دوربین‌ها رفت. امیدوارم اشک‌های تو آخرین اشک‌هایی باشد که به پای فوتبال‌مان ریخته می‌شود!!! بیاید از ایتالیای جوانی که خواهد آمد حمایت کنیم!!! بیاید همان ایتالیایی باشیم که همه دنیا به آن غبطه می‌خورد! متأسفانه چنین اتفاقی باید رخ می‌داد تا از خواب غفلت بیدار شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج