جاباما
۶۳۱۳۹۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دايي نيازي به سوء استفاده از كمك‌هاي مردمي ندارد

تلاش ورزشكاران براي جذب كمك‌هاي مردمي ادامه دارد و آن‌ها سعي مي‌كنند در كنار هموطنان خود به ياري مردم آسيب ديده بشتابند.

روزنامه قانون: تلاش ورزشكاران براي جذب كمك‌هاي مردمي ادامه دارد و آن‌ها سعي مي‌كنند در كنار هموطنان خود به ياري مردم آسيب ديده بشتابند. در اين ميان برخي ورزشكاران به طور مستقيم از مردم تقاضاي كمك كرده‌اند تا با جمع آوري اين اقلام، مردم آسيب ديده را ياري كنند. بهنام ابولقاسم‌پور، بازيكن پيشين پرسپوليس و سايپا يكي از افرادي است كه در اين راه تلاش فراواني كرده و از دو روز پيش با همكاري شهرداري منطقه ۲۰ تهران سعي مي‌كند اقلام ضروري مورد نياز را جمع آوري و به كرمانشاه ارسال كند. با او تماس گرفتيم تا از آخرين وضعيت جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي بپرسيم. گفت‌وگوي بهنام ابوالقاسم‌پور را با «قانون» مي‌خوانيد.

ورزشكاران اين روزها در كنار مردم تلاش بسياري براي كمك به مردم زلزله‌زده انجام مي‌دهند. شما نيز تلاشي را در اين زمينه آغاز كرده‌ايد؛ چه شد كه تصميم به اين اقدام خيرخواهانه گرفتيد؟

ما از دو شب گذشته همراه با تربيت بدني شهرداري منطقه ۲۰ به صورت خودجوش تصميم گرفتيم براي مردم كرمانشاه از كمك‌هاي مردمي استفاده كنيم. به همين دليل از كارمندان و پرسنل شهرري درخواست كرديم تا هركسي توانست آب معدني، پتو، كيسه‌خواب و شيرخشك خريداري كرده و به ما برساند تا با ارسال اين اقلام به كرمانشاه به مردم كمك كنيم.

ممكن است برخي مردم و ورزشكاران توان كمك‌هاي مالي نداشته باشند، براي آن‌ها راه‌حلي را در نظر نگرفته‌ايد؟

روش دومي كه در نظر گرفتيم، اين است كه هر كدام از همكاران و دوستان كه توان اين را دارد به مردم كمك كند همراه ما به كرمانشاه بيايد تا بتوانيم باري از روي دوش مردم برداريم.

برخي سوءاستفاده‌ها كه در زمان زمين‌لرزه بم به وجود آمد، سبب شده اين روزها مردم تا حدودي بي‌اعتماد باشند؛ شما چه راه حلي براي جلب اطمينان مردم در نظر گرفته‌ايد كه آن‌ها با خيال راحت به كمك مردم استان كرمانشاه بشتابند؟

ما از مردم و ورزشكاران خواستيم تا خودشان اقلام را خريداري كنند تا شايبه‌اي در اين زمينه وجود نداشته باشد؛ ضمن اينكه ناظر‌هايي را نيز براي اين كار در نظر گرفته‌ايم تا مشكلي پيش نيايد. فراموش نكنيم كه افرادي مثل علي دايي نيازي به سوءاستفاده از اين‌گونه كمك‌ها ندارند. قبول دارم كه ممكن است سوءاستفاده‌هايي در اين زمينه صورت بگيرد اما اگر دستگاه‌هاي نظارتي كار خود را به درستي انجام بدهند، بدون شك شايبه پيش نمي‌آيد. مردم به حساب افرادي پول واريز كنند كه به آن‌ها اعتماد دارند.

تا جايي كه اطلاع داريم، تلاش بسياري براي جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي انجام داده‌ايد؛ در حال حاضر روند كار چگونه است؟

ما كيسه خواب و پتو جمع آوري كرده‌ايم و اميدواريم امروز شيرخشك را نيز تامين كنيم و هرچه سريع‌تر به كرمانشاه بفرستيم. اميدواريم در يكي دو روز آينده اين اقلام ارسال شود.

شايد بسياري از مردم از ورزشكاران و هنرمندان انتظار داشته باشند تا بعد از آواربرداري و بهبود شرايط فعلي، با اقداماتي سبب بهبود روحيه مردم استان كرمانشاه شوند. شما براي اقداماتي از قبيل بازي‌هاي دوستانه يا بازي‌هاي خيرخواهانه برنامه‌اي داريد؟

بدون شك وقتي آواربرداري انجام شد، به دنبال چنين كارهايي خواهيم بود. ورزشكاران و هنرمندان همواره در كنار مردم هستند و برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي بازي‌هاي خيرخواهانه و دوستانه را نيز انجام خواهند داد. اميدواريم مردم اين احساس را داشته باشند كه نزديكان خودشان دچار اين مشكل شده‌اند و با مسئولان همكاري كنند تا اندوه هموطنان‌مان كمتر شود.

اگر مردم شهرري بخواهند در اين كار خير شما سهيم شوند، چطور مي‌تواند كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي را به دست شما برسانند تا براي مردم كرمانشاه ارسال كنيد؟

مردم مي‌توانند اقلامي مثل پتو، كيسه خواب، شير خشك و ساير لوازم ضروري را به شهرداري منطقه ۲۰ تحويل دهند و در اين كار خير سهيم باشند. در پايان اميدوارم با همكاري مردم و ورزشكاران، غم و اندوه مردم را تسكين بدهيم زيرا اين اتفاق ممكن است روزي براي همه ما رخ بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دکتر ایرانی

      توهمات برخی، مشمئز کننده است
      ملت میداند که دایی و کریمی همان املمان ناصرون نیمه هاس شب هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج