۶۳۱۴۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

استقلال - داماش؛ ساعت ۱۹:۳۰؛ طعم انتقام

استقلال ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه عضدی رشت با داماش بازی می کند. تیم گیلانی فصل گذشته تنها تیمی بود که در ۲ بازی رفت و برگشت آبی ها را شکست داد.

استقلال - داماش؛ ساعت 19:30؛ طعم انتقام

روزنامه تماشا: استقلال ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه عضدی رشت با داماش بازی می کند. تیم گیلانی فصل گذشته تنها تیمی بود که در 2 بازی رفت و برگشت آبی ها را شکست داد.

استقلال امشب باید در هفته پنجم لیگ برتر با داماشی بازی کند که فصل قبل رفت و برگشت از آنها باختند. در هفته هفدهم لیگ برتر آبی ها با نتیجه یک - صفر از داماش شکست خوردند و قهرمانی نیم فصل را به سپاهان دادند. در بازی برگشت هم در حالی که همه چیز برای برگزاری جشن قهرمانی آبی ها آماده بود استقلال با نتیجه 2- یک از این تیم شکست خورد تا امیر قلعه نویی نتواند به رکورد قهرمانی با 70 امتیاز در یک فصل برسد. داماشی ها امیدوار هستند با حمایت تماشاگران پرشورشان بتوانند در بازی امشب هم پیروزی های فصل گذشته شان را تکرار کنند.

داماش فصل گذشته یک هفته مانده به پایان بازی ها در گیلان، سپاهان را شکست داد و باعث شد استقلال یک هفته مانده به پایان بازی ها قهرمانی اش را جشن بگیرد. این آخرین بازی استقلال پیش از بازی با بوریرام است.

وضعیت

استقلال هم اکنون با 8 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است. این تیم از 4 بازی خود 3 پیروزی و یک شکست به دست آورده ولی به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور، کمیته انضباطی یک امتیاز از امتیازهای این تیم را کم کردتا با یک امتیاز کمتر نسبت به فولاد در رده دوم قرار بگیرد. داماش هم از 4 بازی خود 3 تساوی و یک شکست کسب کرده و نیاز دارد استقلال را ببرد تا از بحران خارج شود. این تیم هم اکنون در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

آبشک - محمدقاضی

محمد قاضی بی تردید یکی از بهترین های بازیکنان استقلال در 4 هفته اول لیگ بوده است. او 2 گل حساس زده و نشان داده که کوچکترین فرصتی را می تواند به گل تبدیل کند. محمد آبشک هافبک دفاعی داماش نباید اجازه بدهد توپی در داخل محوطه جریمه به قاضی برسد.

استقلال 10 - داماش 4

در 14 بازی که استقلال با داماش در تاریخ لیگ برتر برگزار کرده، استقلال در 10 بازی برنده شده و 4 بازی را هم داماش برده است. تا حالا هیچ کدام از بازی های این دو تیم مساوی نشده است. در مجموع بازی های استقلال - داماش، آبی ها 21 گل زده اند و 15 گل هم گیلانی ها زده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج