۶۳۱۴۵۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پشت پرده سکوت عجیب جبهه پایداری

غرویان با بیان اینکه سکوت جبهه پایداری عاقلانه‌ترین کار آنها است، گفت: می‌دانند که اگر می‌خواهند در فضای سیاسی کشور باقی بمانند باید توان از دست‌رفته خود را باز یابند و روی گزینه‌های قوی تری سرمایه گذاری کنند لذا چراغ خاموش پیش می‌آیند.

نامه‌ نیوز نوشت: غرویان با بیان اینکه سکوت جبهه پایداری عاقلانه‌ترین کار آنها است، گفت: می‌دانند که اگر می‌خواهند در فضای سیاسی کشور باقی بمانند باید توان از دست‌رفته خود را باز یابند و روی گزینه‌های قوی تری سرمایه گذاری کنند لذا چراغ خاموش پیش می‌آیند.

حجت الاسلام محسن غرویان فعال سیاسی و از مدرسان حوزه علمیه قم درباره علت سکوت پایداری ها گفت: سکوت آن ها بیشتر به صلاح کشور است. اگر دوباره فعال شوند با حرف های تند و تیز خود علیه این و آن جنجال به پا کرده و موجب آشفتگی می شوند شما چرا می خواهید آن ها را تحریک کرده و صدایشان را درآورید؟ به هر حال آن ها در انتخابات های اخیر (ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و روستا) شکست خوردند و دیدند که تفکرشان مورد اقبال عمومی نیست لذا به نظر من همین سکوت عاقلانه ترین کاری است که می توانند انجام دهند.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: به هر حال می تواند وجود اختلافات داخلی را یکی از عوامل سکوت آن ها دانست. به نظر من این سکوت نمی تواند طولانی باشد زیرا آن ها از نظر فکری تند هستند و با خط و مشی میانه روها سازگاری ندارند. پیش بینی من این است که اگر در انتخابات بعدی فردی مثل لاریجانی نیز پیروز شود، تندروها باز به میدان آمده و شروع به موضع گیری و مانع تراشی می کنند. به خصوص که از ابتدا نیز با لاریجانی اختلاف داشته اند. البته اینکه سکوت فعلی تاکتیک پایداری ها نیز برای آینده باشد بسیار محتمل است با این حال نمی توان به طور قطعی اظهار نظر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج