جاباما
۶۳۱۵۲۴
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

کاریکاتور؛ مسکن مهر یا تابوت مردم؟!

در حاشیه زلزله کرمانشاه و تخریب مسکن مهر، راضیه درزی این کارتون را در روزنامه شرق منتشر کرد.

خبرآنلاین: در حاشیه زلزله کرمانشاه و تخریب مسکن مهر، راضیه درزی این کارتون را در روزنامه شرق منتشر کرد.
کاریکاتور؛ مسکن مهر یا تابوت مردم؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      نهایت بی شرمیه که تو این آشوب بازار یکی بخواد به نفع جناح یا اصلا سیاسی بازی کنن آقای نقققققاش از 15000 خانه تخریبی شما فقد تعداد کمی از ساختمانهای مسکن مهر رو دیدی ثالثا از این تعدادم که تعداد فوتی ها فقط 2 نفر بوده . جمع کنید بابا وسط دعوا نرخ تایین نکنید ترو خدا بس کنید مثلا شما انسانید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط 2 نفر؟؟؟؟؟ عکس های مسکن مهر سرپل رو دیدی شما؟؟

      • بدون نام

        همین اعتراض ها علیه مسکن مهر باعث میشه که دیگه از اینجور خونه ها برای مردم نسازن. توقع دارین سکوت کنیم؟

      • مونتلا

        ببین احمدی نژاد کشور ما رو نابود کرد و روحانی آبروی کشور ما رو برد حالم از این جناح بازی امسال شماها بهم میخوره الان احمدی نژاد چه گلی به سر ما زده این خانه های مسکن مهر به قشر متوسط جامعه رسید نه فقیر هر کی پول داد و داشت توانست خانه دار بشه نه اون کارگر بدبختی که نان یک ماه زندگیشو نداره و به بدبختی شکم زن و بچه شو سیر میکنه لطفا رگ سیاسیتون رو این جاها باد نکنید

    • علیرضا ج

      با سلام وتشکراز مدیریت سایت که نظرات را منعکس می کند کاریکاتور فوق توهین به بقیه استانها و مردمشان که دراین مسکنها زندگی میکنند و ثانیا دولت قبل این خدمت را به محرومین کرد و طرح آورد و اجرا کرد اما شما سیاه نمایی میکنید و قضیه را وارونه جلوه میکنید مسکن روستایی و مسکن مهر ناجی جان مردم است کو چشم بصیرت که رخ یار ببیند ....

    • یعقوب

      گیردادی مسکن مهر روحانی وعده اشتغال دادی حداقل احمدی نژاد یادگاری از خودش گذاشت حالا در مدیریتش اشکال داشت گناه احمدی نژاد نیست پیمانکاران ناشی بودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما خوبی فقط

      • بدون نام

        مسکن مهرویران میشه میگن احمدی نژاددرجریان نبوده!!!!اختلاس میلیاردی میشه میگن احمدی نژاد درجریان نبوده!!!!محمودخاوری فرارمیکنه کانادامیگن احمدی نژاددرجریان نبوده !!!تحریم پشت تحریم بازاحمدی نژادتوباغ نبوده!!!بادادن یارانه چندرگازگرانی10برابری آوردمیگن کاراحمدی نژادنبوده!!!!یکی نیست بگه پس رئیس جمهورمملکت آنموقع کی بوده!!!!!؟؟؟؟چقدرملت ساده لوحن

    • الویری

      خانم ناحسابی
      لطفا اختلافات سیاسی رو بذار کنار
      در مسکن مهر فقط دو نفر کشته شده اند
      چرا الکی بزرگش میکنی
      مقالات مستدل کیهان رو بخون

      اگر غرض نداری روشن میشی

    • حسن

      قابل توجه منتقدان مسکن مهر اولااسکلت بنا مستحکم وسر جایش استوار است .واواری برسرمردم نداشته .دوما مثل اینکه قدرت زلزله حدود ۷ونیم ریشتر بوده !!!!

    • بدون نام

      صبح روز دوشنبه درحالی که خبر زلزله 7/3ریشتری شب قبل، ملت را عزادار کرده بود و انتظار آن بود که کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان دغدغه اصلی دولت باشد، آقای جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در اولین واکنش نسبت به فاجعه یاد شده گفت:«بیشتر خانه‌های تخریب شده در استان کرمانشاه متعلق به مسکن مهر بوده است»! و توضیح نداد در حالی که فقط چند ساعت از وقوع زلزله گذشته و بیشترین ساعات آن نیز در تاریکی شب سپری شده است جناب معاون از کجا به این نتیجه قطعی رسیده‌اند که«بیشترین خانه‌های تخریب شده متعلق به مسکن مهر بوده است»؟!

      اما سایت‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی دولت، از اظهارات آقای جهانگیری خط ماموریت را دریافت کردند! و آوار سنگینی از دروغ را بر سر ملت و مجروحان و جان‌باختگان سرازیر کردند که چه نشسته‌اید‌؟ همه این فاجعه زیر سر دولت احمدی‌نژاد بوده است!

      یکی خطاب به احمدی‌نژاد نوشت؛ آشی که تو پختی، مسکن مهر دقیقا مصداق روشن سوء مدیریت دولتی است که میان‌مایگان در ایران ساختند»!
      دیگری با تیتر درشت « قصر اندوه»! نوشت،«دومین مجموعه مسکن مهر در سرپل ذهاب در برابر زمین لرزه مقاومت نکرد»! روزنامه دولتی ایران نوشت «وضعیت مسکن مهر در سر پل ذهاب بدتر از بقیه جاهاست»!
      آن دیگری اساس زلزله را به مسکن مهر نسبت داد با تیتر درشت«زلزله مسکن مهر»!
      تیترهایی نظیر«بی‌مهری‌های مسکن مهر»
      «افتخار هشت ساله دولت مهرورز به قبرستان تبدیل شده است»!
      «با وجود مسکن مهر هر زلزله‌ای در ایران«زلزله مهر» خواهد بود»!
      «پروژه ده ساله مسکن مهر، تابوت‌هایی برای ساکنانش خواهد شد»!
      «مسکن مهر به جای آنکه محل آرامش مستضعفان باشد به محل دفن آنها تبدیل شد»!

      گفتنی است شبکه فارسی زبان بی‌بی سی، ارگان رسمی دولت انگلیس هم با استناد به اظهارات جهانگیری همان خط خبری که معاون رئیس‌جمهور کلید زده و روزنامه‌ها و سایت‌های زنجیره‌ای پی‌گرفته بودند! با جدیت دنبال کرد!

      *رئیس‌جمهور در ستاد بحران استان گفت«وقتی به سر پل ذهاب رفتیم دیدیم که چگونه خانه‌های مردم که در کنار خانه‌های مسکن مهر بود حتی شیشه‌هایش هم نشکسته بود اما خانه‌های مسکن مهر تخریب شده بودند»! و از این طریق اذهان را به سوی ساختمان‌های مسکن مهر توجه داد و گفت:«دولت مطمئنا این مسائل را دنبال کرده و مقصران را شناسایی و به مردم معرفی خواهد کرد»!

      *و اما مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه که نزدیکترین و ذیصلاح‌ترین مسئول دولتی برای اظهار نظر در این ماجرا بوده است آب پاکی را روی دست آقایان ریخت و رسما اعلام کرد«تعداد افراد فوت شده در مسکن مهر استان کرمانشاه ۲ نفر بوده است»

      +باید به خاطر ایشان آورد که ۵۳۷۱ واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۴ از سوی مسئولان محترم دولت یازدهم و با حضور معاون وزیر راه کابینه ایشان افتتاح شده است. بنابراین بر فرض صحت نظر دولت محترم درباره مسکن مهر، اگر به قول آقای رئیس‌جمهور قرار به«شناسایی مقصران و معرفی آنان باشد» باید مسئولان دولت یازدهم و مخصوصا مسئولان وزارت راه و شهرسازی که شناخته شده نیز هستند با عنوان مقصر به مردم معرفی شوند! شایسته نیست که هنگام افتتاح ۵۳۷۱ واحد مسکن مهر با آن عکس یادگاری بگیرند و حال که به قول خودشان دچار آسیب شده، گناه آن را به دیگران نسبت بدهند!

      +فرموده‌اند«ببینید خانه‌هایی که مردم ساخته‌اند حتی شیشه‌هایش هم نشکسته ولی خانه‌های مسکن مهر تخریب شده است»! که باید گفت؛
      اولا؛ به قول خود جناب رئیس‌جمهور«۱۱ هزار خانه روستایی و ۴۵۰۰ مسکن شهری تخریب شده است»و سهم مسکن مهر در این میان ۲ فوتی بوده است. خب! بفرمائید ۴۲۸ کشته و ۷۸۱۷ مجروح دیگر فاجعه زلزله کرمانشاه کجا ساکن بوده‌اند؟!
      ثانیا؛ به یقین دولت محترم فراموش نکرده است یکی از ساختمان‌های ویران شده، بیمارستان تازه‌ساز اسلام‌آباد غرب است که نه به دست مردم بلکه توسط دولت یازدهم ساخته و اواخر فروردین ماه ۹۶ با حضور وزیر محترم بهداشت افتتاح شده بود!

      *پرسشی هم از شورای عالی امنیت ملی، آیا ایجاد دلهره و ترس از تخریب احتمالی مسکن و فرو ریختن آوار بر سرشان که روزنامه‌های زنجیره‌ای آن را در شیپور‌های فریب خود می‌دمند«خلاف مصالح و منافع ملی»نیست؟! «مسکن مهر تابوت ساکنان آن است»! «از همین حالا باید تمامی ساکنان مسکن مهر در سراسر کشور تخلیه شوند»! «بعید نیست در آینده مسکن مهر شاهد آنچه در موصل و حلب دیدیم باشیم».

      ظاهرا کسانی که درباره زلزلهکرمانشاه اظهار نظر کرده‌اند حتی زحمت یک مراجعه دم دستی برای شناخت علمی زلزله را نیز به خود نداده‌اند وگرنه درباره زلزله‌ای با این شدت ویرانگری اینگونه سخن نمی‌گفتند!

    • آرش

      با سلام
      باعث تاسفه که بعضیها معنی زلزله هفت و سه دهم ریشتر را نمیفهمند

    • sam

      برو بابا عقده ای

    • بدون نام

      .... این هنرمند.به جای کمک وهمدردی داره بادروغ بافی نمک روزخم میپاشه.بی غیرت.
      اگه جرات داری نظرمو ثبت کن

    • بدون نام

      حرفها وکارهای شماها حتی ارزش جواب دادن هم نداره

    • ابو عبید زاکانی

      باز احمدی نژاد با طرحش چند ملیون نفرو خونه دار کرد.روحانی چیکار کرد.مسکن مهر نداد که هیچ اشتغالزایی هم نکرد.....بعدشم کدوم مسکن مهری تو زلزله طلفات جانی داشته .هر چی طلفات جانی بوده مال خونه های معمولی بوده .انقد سو استفاده سیاسی نکنید ...

    • بدون نام

      اقای احمدی نژاد جواب بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج