۶۳۱۵۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیکان - نفت آبادان؛ فرصت صدرنشینی برای جلالی

پیکان بعد از ۷ برد متوالی حالا این فرصت را دارد با شکست صنعت نفت موقتا به صدر جدول برود.

ورزش سه"، تیم های پیکان و نفت آبادان برگزار کننده دومین دیدار هفته دوازدهم خواهند بود و شاگردان مجید جلالی در پیکان که با کسب ۷ برد متوالی با روحیه فوق العاده ای قدم به این مسابقه می گذراند، می توانند در صورت کسب برد موقتا صدرنشین لیگ شوند.

پیکان:

پیکان هفته قبل علی رغم ارائه بازی نه چندان خوب مقابل سپاهان به لطف گل ثانیه های پایانی فراز امامعلی به ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یافت. این تیم توانست در ورزشگاه نقش جهان اصفهان سپاهان را شکست دهد، بردی که هفتمین پیروزی متوالی این تیم در این فصل بود. پیکان در صورت برد بازی امروز می تواند موقتا به صدر جدول برود و بالاتر از پارس جنوبی جم و پرسپولیس بایستد.

آمار:

مجید جلالی و شاگردانش در ۷ بازی اخیر بی نظیر بوده اند و با کسب ۲۱ امتیاز جهش فوق العاده ای در جدول داشته اند و حالا با ۲۳ امتیاز در رده سوم ایستاده اند. شاگردان جلالی تا کنون، در ۱۵ دقیقه های ابتدایی بازی ها آسیب پذیر نشان داده اند و در ۱۱ بازی اخیر خود ۵ گل در این بازه زمانی دریافت کرده اند. پیکانی ها تاکنون ۶ بار میزبان بوده اند و با ۴ برد و ۲ مساوی هنوز در خانه طعم شکست را نچشیده اند. این در حالی است که تیم مجید جلالی در ۶ بازی موفق به کلین شیت شده که از این حیث رکورددار است.

ترکیب احتمالی:

سید پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، محمدصادق بارانی، حجت حق وردی، مهدی شیری، افرانگ دافه، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، امیر روستایی، ابوالفضل ابراهیمی

موثرترین بازیکن:

مرتضی آقاخان با ۴ گل بهترین گلزن پیکانی ها بوده که از این تعداد ۲ گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. جالب است بدانید پیکانی ها ۱۳ گل زده در کارنامه خود دارند که به جز ۴ گل آقاخان، ۹ نفر دیگری در این تیم موفق به گلزنی شده اند که نشان می دهد میل به گلزنی در تیم جلالی یک اپیدمی فراگیر است. پیام نیازمند هم با درخشش درون دروازه پیکان به مهره قابل اتکاء جلالی تبدیل شده است.

صنعت نفت آبادان:

فراز کمالوند و نفت آبادان بعد از ۲ برد یک بر صفر مقابل سیاه جامگان و نفت تهران به شرایط خوبی رسیده بود که در خانه مغلوب گسترش فولاد تبریز شد تا همچنان شاهد نتایج سیسنوسی این تیم باشیم. صنعت نفت این فصل حساب ویژه ای روی بازیکنان خارجی خود باز کرده و اگر روز خوب بازیکنانی مثل پریرا و کرار باشد، پیکانی ها بازی آسانی نخواهند داشت.

آمار:

آبادانی ها در این فصل ۴ بار به عنوان مهمان به میدان رفته اند که یک برد و ۳ باخت حاصل کار آنها بوده است. شاگردان کمالوند تنها در ۴ بازی موفق به ثبت کلین شیت شده اند و در۳۰ دقیقه پایانی بازی های خود پرنوسان نشان داده اند. آنها در این بازه زمانی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ گل دریافت کرده اند. صنعت نفت تا پیش از این بازی با ۱۳ امتیاز در رده هشتم حضور دارند.

ترکیب احتمالی:

ناصر سالاری، آگوستو سزار، مرتضی اسدی، حسین ساکی، مسعود ابراهیم زاده، مگنو باتیستا، علی عبدالله زاده، کرار جاسم، زبیر نیک نفس، محمدامین درویشی، لوسیانو پریرا

موثرترین بازیکن:

لوسیانو پریرا با ۴ گل بهترین گلزن آبادانی هاست و کرار جاسم نیز با ارائه بازی های خوبش نقش تعیین کننده ای در ترکیب تیمش دارد. باتیستا دیگر بازیکن خارجی این تیم نیز از مهره های اصلی کمالوند به حساب می آید.

دیدار دو تیم ساعت ۱۵:۱۵ امروز با قضاوت شاهو اصلانی و کمک های علی دودانگه و عسگر محمدی در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج