جاباما
۶۳۱۶۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حاجی‌بیگی: از طاهری بی‌خبرم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه افردای که در فوتبال مسئولیت دارند وظیفه‌شان کمک کردن به باشگاه‌های پرطرفدار و البته دیگر باشگاه‌هاست.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا حاجی‌بیگی در واکنش به اظهارات اخیر سعید آذری مبنی بر اینکه اگر باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی موفق شده‌اند مجوز حرفه‌ای بگیرند به خاطر درایت مدیران اصفهانی فدراسیون است، اظهار داشت: باشگاه‌‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی از باشگاه‌های پرطرفدار و مطرح کشور هستند و هر فردی که در این فوتبال مسئولیت دارد اگر قدمی برای این باشگاه‌ها برداشته باشد، وظیفه‌اش را انجام داده است. تاج و دیگر مسئولان فدراسیون قطعاً اگر کاری برای باشگاه ما و دو باشگاه دیگر انجام داده‌اند با هماهنگی و مساعدت اعضای هیئت مدیره باشگاه‌‌های یادشده بوده است.

وی افزود: همه افرادی که به نوعی در این فوتبال مسئولیت دارند هدف‌شان خدمت‌رسانی است و وظیفه خود می‌دانند که به باشگاه‌های پرطرفدار و کلاً همه باشگاه‌های لیگ در مواقع لزوم کمک کنند. شرایط طوری بود که حتی وزیر ورزش هم لازم دانست که برای کمک به باشگاه‌های پرطرفدار وارد عمل شود و در این شرایط مطمئناً ایشان نخواهند گفت؛ درایت ما بوده که این اتفاق افتاده است بلکه وزیر هم خدمت‌رسانی به باشگاه‌های پرطرفدار و کلاً ورزش کشور را وظیفه خودش می‌داند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه آنها نیز برای حل مشکلات تیم‌شان تلاش‌های شبانه‌روزی داشته‌اند، یادآور شد: با توجه به شرایط حساسی که باشگاه دچار آن شده بود همه ما وظیفه خود دانستیم که به مشکلات رسیدگی کرده و با کمک مسئولان فدراسیون و وزیر ورزش در نهایت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های پرطرفدار کشور صادر شد و آنها بدون مشکل می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

حاجی‌بیگی در مورد اینکه علی دایی اعلام کرده اگر باشگاه پرسپولیس مالیات مربوط به قراردادش را پرداخت کند او شکایتش از این باشگاه را پس خواهد گرفت، اظهار داشت: علی دایی لطف دارد و مسلماً هدف ما این است که با دایی تعامل داشته باشیم. قطعاً اگر دایی شکایتش را پس بگیرد، ما نیز مالیات مربوط به قراردادش را پرداخت خواهیم کرد.

وی درباره بازگشت علی‌اکبر طاهری به ایران نیز گفت: من خبر دقیقی از طاهری ندارم. به‌هرحال قرار بوده و هست که او پس از بازگشت به ایران با وزیر ورزش و جوانان دیداری داشته باشد. تا آنجا که من می‌دانم، طاهری تا دیروز به ایران نیامده بود، اما امروز با باشگاه تماس خواهم گرفت تا بدانم او به باشگاه رفته است یا نه.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اینکه آیا قرار است طاهری به کارش در باشگاه ادامه بدهد یا گرشاسبی جایگزین خواهد شد، از این جهت که حتی وزارت ورزش و جوانان هم از او به‌عنوان سرپرست موقت باشگاه نام می‌برد، خاطرنشان کرد: در جلسه آخری که قبل از رفتن طاهری به کربلا داشتیم، قرار بر این شد که گرشاسبی در غیاب مدیریت باشگاه وظایف اجرایی را بر عهده بگیرد. به‌هرحال باید یک فرد در باشگاه حق امضا می‌داشت که با نظر اعضا و همچنین وزیر ورزش این اختیار به گرشاسبی داده شد.

حاجی‌بیگی در خصوص جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه چرا اخبار پیرامون این جلسه به بیرون درز پیدا نکرد، گفت: در این جلسه بیشتر در ارتباط با اقداماتی که در دو هفته اخیر برای کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه تلاش شده بود، گزارش کار داده شد. به‌هرحال یکسری بدهی‌ها هست که ما باید آنها را پرداخت کنیم و در موردش راهکارهایی ارائه شد.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس چکی را در اختیار این باشگاه قرار داده است تا بدهی‌اش به بازیکنان و طلبکاران را پرداخت کند، اظهار داشت: به‌هرحال اسپانسر پیشین باشگاه مبلغی را به باشگاه بدهکار بود که آن را به صورت چک پرداخت کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا این باشگاه قرار است با اسپانسر پیشین خود همکاری داشته باشد، خاطرنشان کرد: یکسری از هواداران ما همچنان به اسپانسر پیشین باشگاه که سامانه هواداری داشت، پیامک می‌دهند، در حالی که باشگاه با اسپانسر دیگری وارد همکاری شده است. این شرایطی است که فعلاً وجود دارد و قطعاً زمان لازم است تا هواداران ما دیگر به اسپانسر قبلی پیامکی ندهند و به سامانه جدید پیامک بدهند. این موضوع کم کم حل خواهد شد و اسپانسر جدید جایگزین اسپانسر قبلی می‌شود. البته ما به دنبال این هستیم که کاری به نفع باشگاه کنیم و مسلماً هر اسپانسری شرایط بهتری داشته باشد، باشگاه با آن اسپانسر همکاری خواهد کرد.

حاجی‌بیگی در پاسخ به این سؤال که آیا وزیر ورزش تأکید دارد باشگاه پرسپولیس با اسپانسر پیشین خود همکاری کند و آیا پیشنهادی در این زمینه داده است یا نه، گفت: نه چنین چیزی مطرح نیست. تمام مجموعه باشگاه به دنبال این هستند که هر تصمیمی را که به نفع باشگاه است، اتخاذ و اجرایی کنند.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «ممکن است سرپرستی موقت گرشاسبی طولانی‌تر شود؟»، اظهار داشت: در این مورد وزیر ورزش تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج