۶۳۱۶۲۲
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

عنوان و نام فیلم فرعی سری Transformers

به تازگی هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) از لوگو و عنوان رسمی نخستین فیلم فرعی سری سینمائی Transformers «تبدیل‌شوندگان» رونمایی به عمل آورده است. به موجب همین امر، ششمین فیلم این مجموعه با نام Bumblebee: The Movie «بامبل‌بی: فیلم» شناخته می‌شود.

وبسایت سینما گیمفا: به تازگی هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) از لوگو و عنوان رسمی نخستین فیلم فرعی سری سینمائی Transformers «تبدیل‌شوندگان» رونمایی به عمل آورده است. به موجب همین امر، ششمین فیلم این مجموعه با نام Bumblebee: The Movie «بامبل‌بی: فیلم» شناخته می‌شود. برند «تبدیل‌شوندگان» در سال‌های اخیر رشد زیادی کرده است و قرار است در سال‌های آینده شاهد فیلم‌های بیشتری از این مجموعه باشیم.
عنوان و نام فیلم فرعی سری Transformers

ممکن است که «بامبل‌بی: فیلم» تنها فیلمی نباشد که بر مبنای این شخصیت محبوب ساخته می‌گردد و شاهد فیلم‌های بیشتری از آن باشیم که البته همه‌چیز بستگی به استقبال مخاطبان آن دارد. هیلی استاینفلد بازیگر اصلی این فیلم خواهد بود که قرار است توسط تراویس نایت (Travis Knight) کارگردان فیلم Kubo and the Two Strings «کوبو و دو تار» مقابل دوربین خواهد رفت. در حالی که بیش از یک سال دیگر زمان به اکران این فیلم مانده است، اینک نام نهایی این پروژه مشخص شده و به همراه آن، لوگوی آن نیز منتشر شده است.

استاینفلد، لوگوی نهایی فیلم «بامبل‌بی: فیلم» را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که اینطور که پیداست، کاملاً منطق با بازه زمانی داستان و فضای آن طراحی شده است. همانطور که احتمالاً مطلع هستید، داستان این فیلم در دهه ۸۰ میلادی روایت می‌شود و در طراحی لوگوی «بامبل‌بی: فیلم» نیز از طرح کلاسیک برند رسمی ماشین بامبل‌بی یعنی فولکس واگن الهام گرفته شده است. تصویر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:
عنوان و نام فیلم فرعی سری Transformers

از جمله دیگر اطلاعات در دسترس از فیلم «بامبل‌بی: فیلم» که تاکنون از آن مطلع شده‌ایم، حضور جان سینا (John Cena) به عنوان یکی از بازیگران این فیلم است. هنوز فهرست کامل هنرپیشه‌هایی که قرار است در این پروژه حضور یابند مشخص نشده است.

اکران گسترده فیلم «بامبل‌بی: فیلم» از روز جمعه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) آغاز خواهد شد و به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج