۶۳۱۷۳۹
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

جدیدترین تغییرات در آخرین نسخه تلگرام

در نسخه ۴.۵ تلگرام حالا می توانید آلبومی از عکس های یا ویدئوها را برای دوستانتان ارسال کنید. در هر آلبوم حداکثر می توانید ۱۰ عکس یا ویدئو ارسال و یا دریافت کنید که به صورت تصاویر ریز در صفحه شما نمایش داده می شود.

مجله سخت افزار: در نسخه ۴.۵ تلگرام حالا می توانید آلبومی از عکس های یا ویدئوها را برای دوستانتان ارسال کنید. در هر آلبوم حداکثر می توانید ۱۰ عکس یا ویدئو ارسال و یا دریافت کنید که به صورت تصاویر ریز در صفحه شما نمایش داده می شود. به ازای دریافت یک آلبوم با ۱۰ عکس شما تنها یک بار نوتفیکیشن دریافت میکنید، نه ۱۰ بار.
جدیدترین تغییرات در آخرین نسخه تلگرام

Photo Order

از حالا به بعدی می توانید ترتیب ارسال عکس برای مخاطبین را کنترل کنید. هر عکسی که شما برای به اشتراک گذاری انتخاب می کنید، می توانید انتخاب کنید که چندمین عکسی باشد که ارسال می شود. به این ترتیب چک کردن عکس های قبلی و بعدی و اصلاح آنها برای شما آسان تر خواهد شد.
جدیدترین تغییرات در آخرین نسخه تلگرام

Multiple Profile Photos

زمانیکه شما یک عکس از آلبوم را مشاهده می کنید، عکس های بعدی و قبلی بصورت تامبنیلی کوچک در پایین صفحه نمایش داده می شوند. این ویژگی در عکس های پروفایل هم وجود خواهد داشت.

Saved Messages

شما حالا می توانید پیام های مهم را به سرعت به پوشه Saved Messages منتقل کنید. این پوشه پیش تر (You) نام داشت که شما می توانستید هر پیام، تصویر، ویدئو و یا فایلی را در فضای ابری اختصاصی خود ذخیره کنید. حالا هر یک از مسیج های ذخیره شده گزینه "go to" را که شبیه به یک فلش در سمت راست مسیج ها است خواهند داشت که با لمس این گزینه، به منبع اصلی پیام ذخیره شده منتقل می شوید.
جدیدترین تغییرات در آخرین نسخه تلگرام

چت Saved Messages همیشه در بالای لیست صفحه تلگرام شما قرار خواهد داشت، تا پیدا کردن آن و قابلیت ذخیره کردن اطلاعات در آن آسانتر باشد.
جدیدترین تغییرات در آخرین نسخه تلگرام

Improved Search

صحبت از پیدا کردن شدن، حالا در آپدیت جدید با به روزرسانی الگوریتم جستجوی جهانی، پیدا کردن روبات ها، کانال ها عمومی و گروه ها آسان تر شده است و شما می توانید آن را با جستجوی نامشان پیدا کنید. پرطرفدارترین آنها در جستجو بالاتر از بقیه نمایش داده می شوند.

Pinned Messages in Channels

مدیران کانال ها می توانند پیام ها را پین کنند، تا دنبال کننده های آنها به آن پیام خاص توجه بیشتری داشته باشند. این ابزار برای آنکه دنبال کنندگان جدید، کانال شما را شناسایی کنند، بسیار کاربردی است.

همچنین نسخه جدید تلگرام برای کاربران آیفون X نیز به صورت سفارشی دوباره طراحی شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج