۶۳۲۰۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«مرد ایرلندی» اکران نمی‌شود؟

درحالی که مارتین اسکورسیزی به‌همراه آل پاچینو، رابرت دنیرو و جو پشی مشغول فیلمبرداری «مرد ایرلندی» در خیابان‌های نیویورک است، نت‌فلیکس همچنان از اظهارنظر در مورد چگونگی نمایش فیلم خودداری می‌کند. جولی فونتین رئیس بخش تبلیغات کمپانی به ورایتی گفته: «هنوز زود است که بخواهیم در این‌باره چیزی بگوییم.»

وب سایت دنیای تصویر: درحالی که مارتین اسکورسیزی به‌همراه آل پاچینو، رابرت دنیرو و جو پشی مشغول فیلمبرداری «مرد ایرلندی» در خیابان‌های نیویورک است، نت‌فلیکس همچنان از اظهارنظر در مورد چگونگی نمایش فیلم خودداری می‌کند. جولی فونتین رئیس بخش تبلیغات کمپانی به ورایتی گفته: «هنوز زود است که بخواهیم در این‌باره چیزی بگوییم.»
«مرد ایرلندی» اکران نمی‌شود؟

رفتار کمپانی در مورد عدم اعلام رسمی وضعیت اکران فیلم، با توجه به جایگاه کارگردانی چون مارتین اسکورسیزی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. منابع نزدیک به تولید می‌گویند مذاکرات بین تیم اسکورسیزی و نت‌فلیکس منتج به رضایت کمپانی برای حداقل دوهفته اکران سینمایی شده بود، اما کمپانی این برنامه را رسما اعلام نکرده است. اکران دوهفته‌ای به منزله مجوز حضور «مرد ایرلندی» برای حضور در اسکار است؛ استراتژی که نت‌فلیکس برای استفاده از پتانسیل جایزه‌بگیری فیلم‌هایی چون «اوکجا»، «داستان‌های مه‌یروویتز» و «مادباند» استفاده کرده است.

از سوی دیگر به گزارش ایندی وایر، هزینه فیلم اسکورسیزی از پیش‌بینی‌های اولیه بیشتر خواهد بود. پس از آن‌که پارامونت به واسطه پیش‌بینی هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری پروژه از تولید آن صرف‌نظر کرد و نت‌فلیکس پای کار آمد، حالا گاستون پاولویچ تهیه‌کننده فیلم خبر از افزایش هزینه‌ها تا ۱۲۵ میلیون دلار داده است و گفته ممکن است بیشتر هم بشود. این مساله بیش‌تر به‌واسطه برنامه اسکورسیزی برای استفاده از جلوه‌های ویژه‌ای است که بتواند رابرت دنیرو را برای بخش‌های مشخصی از فیلم ۳۰ سال جوانتر کند.

بنابراین «مرد ایرلندی» تا همین جا هم یکی از پرهزینه‌ترین آثار کل کارنامه کاری این پیرمرد ۷۶ ساله است. او پیش از این «دارودسته‌ی نیویورکی» و «گرگ وال‌استریت» را با ۱۰۰ میلیون دلار، «هوانورد» را با ۱۱۰ میلیون دلار و «هوگو» را با بودجه‌ای در حدود ۱۷۰ میلیون دلار ساخته بود.

«مرد ایرلندی» قرار است سال ۲۰۱۹ اکران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج