۶۳۲۱۱۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سامانه «آیداتیس» هک نشده است

بررسی‌های فنی مرکز ماهر در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر هک سامانه مرتبط با مدیریت توزیع متادون وزارت بهداشت، بیانگر غیرواقعی بودن اخبار مذکور بوده و سامانه آیداتیس شاهد هیچگونه آسیب پذیری نبوده است.

خبرگزاری ایسنا: بررسی‌های فنی مرکز ماهر در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر هک سامانه مرتبط با مدیریت توزیع متادون وزارت بهداشت، بیانگر غیرواقعی بودن اخبار مذکور بوده و سامانه آیداتیس شاهد هیچگونه آسیب پذیری نبوده است.

در پی درج اخبار غیرواقعی در خصوص هک سامانه مرتبط با مدیریت توزیع متادون در کشور و دسترسی و نشت اطلاعات هویتی تعداد قابل توجهی از افراد، مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای (مرکز ماهر) موضوع را با هماهنگی مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی و پس از ارزیابی های دقیق فنی مشخص شد در سامانه مذکور هیچ گونه آسیب پذیری که منجر به دسترسی اطلاعات ذخیره شده شود وجود نداشته و موارد منتشر شده ساختگی و ارتباطی با داده‌های ذخیره شده در این سامانه نداشته است.

براساس گزارش وبدا و به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، این مرکز اعلام کرد؛ هموطنان می توانند، برای دریافت هرگونه اطلاعات و آگاهی های امنیتی و همچنین درخواست امداد و کمک فوری در موارد بروز رخداد یا حادثه رایانه ای، به آدرس مرکز ماهر با عنوان www.certcc.ir مراجعه و یا از طریق شماره تلفن ۲۲۱۱۵۹۵۰-۰۲۱ و آدرس ایمیل cert@certcc.irاطلاع رسانی کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج