۶۳۲۲۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نگاهی به بهترین گلزنان تاریخ دربی مادرید

CR۷ راه دروازه اتلتی را خیلی خوب بلد است.

طرفداری: کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید که فصل جاری لالیگا را در سطح مورد انتظار آغاز نکرده، روز شنبه برابر حریف مورد علاقه‌اش قرار می‌گیرد تا شاید دوباره به جاده گلزنی برگردد.

دربی مادرید همواره خاص و جذاب بوده و بازی روز شنبه نیز از این قاعده مستثنی نیست. به خصوص که این بازی برای اولین بار در ورزشگاه تازه تاسیس و مملو از جمعیت واندا مترو پولیتانو برگزار می‌شود. وضعیت دو تیم در جدول رده بندی، بر حساسیت‌های این بازی افزوده و شکست هر کدام از این دو تیم شاید به معنای خداحافظی زودهنگام آنها با قهرمانی لالیگا باشد. چه هر دو در حال حاضر، هشت امتیاز از بارسلونای صدرنشین کمتر دارند.

به گزارش AS، امید اول رئال مادرید برای باز کردن دروازه اوبلاک در این بازی، بدون شک کریستیانو رونالدوست. فوق ستاره پرتغالی، با ۲۱ گل، بهترین گلزن تاریخ رویارویی‌های این دو تیم است. رونالدو در ۲۹ بازی در همه رقابت‌ها چنین آماری از خود برجای گذاشته است. سیمئونه هنوز فصل قبل را فراموش نکرده که رونالدو چگونه دو بار او و تیمش را با چهره‌هایی درهم به خانه فرستاد. نفرات بعدی در این لیست، فاصله زیادی با رونالدو دارند.

سانتیاگو برنابئو و آلفردو دی استفانو هر کدام با 17 گل، دومین گلزن برتر تاریخ دربی مادرید به شمار می‌روند. گرچه رئيس اسبق سفیدپوشان در 19 دیدار به این تعداد گل دست یافته و نابغه آرژانتینی در 26 بازی. سانتیانا و پوشکاش نیز هر کدام با 15 گل، در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند. کامپوس از اتلتیکو مادرید و بوتراگوئنو از رئال مادرید نیز با 12 گل در رده‌های ششم و هفتم جای می‌گیرند. رائول و اسکودرو نیز با 11 گل در میان ده گلزن برتر تاریخ دربی جای دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج