۶۳۲۴۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کلاس نقاشی و قصه‌گویی برای کودکان زلزله‌زده

شکوفه میرانی کتابدار کتابخانه پیامبر اعظم(ص) شهر زلزله زده ریجاب شهرستان دالاهو، که خانه و کاشانه‌اش در جریان زلزله خراب شده است با هدف افزایش روحیه و دوری ترس از زلزله کلاس‌های نقاشی و قصه گویی را در این منطقه برگزار کرد.

خبرگزاری فارس: شکوفه میرانی کتابدار کتابخانه پیامبر اعظم(ص) شهر زلزله زده ریجاب شهرستان دالاهو، که خانه و کاشانه اش در جریان زلزله خراب شده است با هدف افزایش روحیه و دوری ترس از زلزله کلاس های نقاشی و قصه گویی را در این منطقه برگزار کرد.

هفته پیش هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار بود. هفته‌ای که حلاوتش با تلخی زلزله بم آمیخته شد. در این میان همدلی و همراهی کتابداران و اهالی کتاب با زلزله زدگان زیبا و ستودنی بود. همراهی و همدلی که یکیش در ریجاب بود. ریجاب از توابع شهرستان دالاهو است که در زلزله کرمانشاه دچار خرابی زیادی شد.

این کتابدار گفت: وضعیت در این مناطق بسیار بد و سخت است اکثر خانه ها و مدرسه ویران شده است، اکثر مردم این شهر مجبورند در کوه و در چادرهای مسافرتی سرد، کوچک و نامناسب زندگی کنند.

کتابدار کتابخانه عمومی پیامبر اعظم(ص) در ادامه گفت: کودکان و دانش آموزان در شرایط بسیار بد روحی و ترسناکی قرار دارند، لذا بر خود لازم دانستم با هدف افزایش روحیه و دوری ترس زلزله از این کودکان کلاسهای نقاشی و قصه گویی را برگزار کنم.

وی گفت: از تمامی هم وطنانم که به ما و سایر هم استانیهایم کمک میکنند بسیار تشکر میکنم اما ما در اینجا چادر مناسب(هلا احمر) حتی یک عدد نداریم و بخاطر خرابی خانه های نمیتوانیم پتو و لباس گرم تهیه کنیم لذا از مسئولین و مردم عزیز تقاضامندم مردم این مناطق را به سان سایر مناطق زلزله زده علی الخصوص روستاهایی که دسترسی به آنها سخت است را دریابید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج