۶۳۲۷۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اهدای جایزه ویژه جشنواره کلکته به «کوپال»

«کوپال» جایزه‌ ویژه‌ هیات داوران بیست و سومین جشنواره‌ فیلم «کلکته» را بدست آورد.

وبسایت سینماسینما: «کوپال» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی که به عنوان نماینده‌ سینمای ایران در بخش اصلی بیست و سومین جشنواره‌ فیلم «کلکته» (نوآوری در تصاویر متحرک) به نمایش درآمد، شب گذشته جمعه ۲۶ آبان ماه توانست در مراسم اختتامیه‌ این رویداد جایزه‌ ویژه‌ هیات داوران این جشنواره را کسب کند.
اهدای جایزه ویژه جشنواره کلکته به «کوپال»

فیلم «کوپال» از ایران به همراه فیلم «پرندگان در کیگالی آواز می‌خوانند» از کشور لهستان (برگزیده‌ جشنواره‌های کارلووی واری، هامبورگ و نامزد هوگوی طلایی شیکاگو ۲۰۱۷) جایزه‌ ویژه‌ هیات داوران این جشنواره را بدست آوردند.

همچنین فیلم «قو» از کشور ایسلند (منتخب جشنواره‌های تورنتو و تسالونیکی ۲۰۱۷) موفق به دریافت جایزه‌ بهترین کارگردانی و فیلم «سگ‌ها»، محصول کشور فرانسه (منتخب هفته‌ منتقدان کن و برگزیده‌ جشنواره‌های مونیخ و سن سباستین ۲۰۱۷) برنده‌ ببر طلایی بنگال به عنوان بهترین فیلم این جشنواره شد.

جشنواره فیلم «کلکته» که از سال ۱۹۹۵ افتتاح شده است و به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم هندوستان به شمار می‌آید و به همراه جشنواره‌ «گوآ» جزو جشنواره‌های مورد تایید انجمن تهیه‌کنندگان جهانی فیلم (FIAPF) ، فیاپ در کشور هندوستان به شمار می‌آید.

«کوپال» به زودی در بخش مسابقه‌ دیگر جشنواره‌های مطرح هندوستان همچون جشنواره‌های دهلی و جیپور نیز به نمایش در خواهد آمد. جشنواره‌ فیلم «کلکته» از تاریخ دهم تا هفدهم نوامبر، مصادف با ۱۹ تا ۲۶ آبان در شهر کلکته‌ هندوستان برگزار ‌شد.

قصه‌ این فیلم یک هفته از زندگی شکارکش و تاکسیدرمیستی به نام دکتر احمد کوپال با بازی «لوون هفتوان» است که درست قبل از تحویل سال نو دچار چالشی غریب در زندگی شخصی‌اش می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج