۶۳۲۸۲۴
۹ نظر
۵۵۷۹
۹ نظر
۵۵۷۹
پ

جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

عاشق شدن و جدایی در دنیای سلبریتی‌ها امری طبیعی است که هر شخص دستکم دو سه باری آن را در طول زندگی اش تجربه کرده است.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: عاشق شدن و جدایی در دنیای سلبریتی ها امری طبیعی است که هر شخص دستکم دو سه باری آن را در طول زندگی اش تجربه کرده است. در این میان طلاق و جدایی سلبریتی ها از هم بیش از عاشق شدن و ازدواجشان خبرساز می شود زیرا حتی اگر ثروتمند و مشهور باشید نیز جدایی از کسی که دوستش دارید یا مدتی با او زندگی کرده اید برایتان سخت خواهد بود.
در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با زنان و مردان مشهوری آشنا کنیم که به گفته ی خود یا اطرافیانشان پس از جدایی از همسر خود تا مرز نابودی روحی و روانی پیش رفته اند یا دستکم شرایط بسیار بدی را برای مدتی تحمل کرده اند.
مت دیمون و مینی درایور
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

مت دیمون و مینی داریور برای بیش از یک سال با هم نامزد بودند تا اینکه دیمون در کمال پررویی در برنامه ی زنده اپرا وینفری اعلام کرد که مجرد است و بدین ترتیب زن زیبای بریتانیایی را مانند دیگر طرفدارانش در سراسر جهان شوکه کرد. درایور بعدها در گفتگو با لس آنجلس تایمز گفت:" مایه تاسف است که مت به برنامه اپرا رفت. به نظر می رسید آنجا بازار خوبی برای وی برای اعلام به جهانیان بود که ما دیگر با هم نیستیم که به نظر من فوق العاده نامناسب و بیجا بود"
کیتی پری و راسل برند
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

کیتی پری خواننده مشهور پاپ و راسل برند کمدین سرشناس به مدت ۱۴ ماه با هم زندگی می کردند تا این که به صورت ناگهانی در سال ۲۰۱۲ جدایی خود را اعلام کردند. تنها چیزی که برای مدت یکسال کسی نفهمید رها شدن آسان کیتی پری توسط شوهرش بود. پری در مصاحبه ای در این مورد چنین گفت:"او مرد بسیار زیرکی است و وقتی که با او ازدواج کردم واقعاً عاشقش بودم. بگذارید بگویم که از زمانی که او در ۳۱ دسامبر ۲۰۱۱ به من اس ام اس زد و گفت که از من جدا می شود خبری از او ندارم".
سیلوستر استالونه و جنیفر فلاوین
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

سیلوستر استالونه و جنیفر فلاوین سوپر مدل معروف بیش از ۵ سال با هم زندگی کردند تا این که استالونه در یک نامه ی ۶ صفحه ای که با دست خط خودش نوشته بود و با پست برای او فرستاد اعلام کرد که از همسر زیبایش جدا خواهد شد. فلاوین در آن زمان در این باره چنین گفت:" بسیار کار نادرستی بود". بعد از مدتی نامزدی با یک مدل سرشناس دیگر به نام انجی اورهارت و شایعاتی در مورد داشتن یک بچه از مدلی دیگر به نام جانیس دیکینسون که البته بعدها مشخص شد تنها یک شایعه دروغ بوده است، سیلوستر بار دیگر نزد فلاوین بازگشته و در سال ۱۹۹۷ به طور رسمی با او ازدواج کرده و هنوز هم این دو در کنار هم هستند.
ریچی سامبورا و هیثر لاکلیر
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

ریچی سامبورا، گیتاریست بون جوی مدت ها بعد از این که دنیا از رفتن همسرش باخبر شد خبر ماجرا را شنید. ساعت ها بعد از این که لاکلیر در فوریه ۲۰۰۶ به صورت رسمی و عمومی اعلام کرد که درخواست طلاق داده است، سامبورا در گفتگو با اَی بی سی نیوز اعلام کرد که این خبر کاملاً خلاف واقع است و حتی گفت که این دو برای روز ولنتاین برنامه ریزی گسترده ای کرده اند. متاسفانه خبر جدایی کاملاً واقعی بود و لاکلیر قلب سامبورا را به بدترین شکل ممکن شکست.
پورشا ویلیامز و کوردل استیوارت
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

پورشا ویلیامز، بازیگر سرشناس تلویزیون توسط ستاره کوردل استیوارت ستاره سرشناس راگبی از پشت خنجر خورده است و او شاید آخرین کسی بوده که از این ماجرا مطلع شده است. ویلیامز در این باره گفته بود:" من در رختخواب دراز کشیده بودم و در حال بررسی کردن حساب توئیتری بودم که ناگهان دیوانه شدم. در توییتر دیدم که شوهرم برای جدایی از من اقدام کرده است". وقتی که ویلیامز از استیوارت در مورد ماجرا می پرسد استیوارت جواب خاصی نداده و می گوید که به جدایی فکر کرده و بعداً در این مورد صحبت خواهند کرد. به گفته ی ویلیامز " او گفت که به این موضوع فکر کرده و در آینده نزدیک در مورد آن با من صحبت خواهد کرد و به سر کار رفت. من مجبور شدم به وکیلم زنگ بزنم تا واقعیت ماجرا را متوجه شوم".
دانیل دی لوییس و ایزابل آجانی
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

برخی گزارش ها ادعا کرده اند که دانیل دی لوییس و ایزابل آجانی که مدت زمان زیادی با هم زندگی می کردند از طریق یک فکس کوتاه از هم جدا شده اند. این موضوع وحشتناک به نظر می رسد اما واقعیت از این نیز هولناک تر است. آجانی در سال ۱۹۹۶ به روزنامه ی میل چنین گفت:" قبل از این که به بیمارستان برود من به او گفتم که باردار هستم و زمانی که او آن جا بود یک بار برای دیدنش رفتم و مطمئن بودم که با گذشت زمان حالش بهتر خواهد شد. علاقه ی من به او هیچ تغییری نکرده بود اما بنظرم او احساس قبل را به من نداشت. ما دیگر هیچگاه همدیگر را ندیدیم. او هیچگاه به من نگفت که همه چیز تمام شده است. کاش به من می گفت چون شفافیت را ترجیح می دهم".
شارلیز ثرون و شان پن
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

شارلیز ثرون در سال ۲۰۱۵ با یک روش کاملاً جدید شان پن را قال گذاشت زیرا به گفته ی شان پن وی برای چند هفته غیب شده و خبری از او نبود تا این که پیام جدایی به دست پن رسید. بر اساس گفته های یک منبع نزدیک به شان پن، "شارلیز به تماس ها و پیام های او پاسخ نمی داد. او به همین سادگی رابطه اش را قطع کرده بود". در یک مصاحبه اما شارلیز ثرون غیب شدن خود را یک داستان ساختگی مسخره توصیف کرد و گفت:" همیشه باید همه چیز هیجان انگیز شود. وقتی که از یک رابطه خارج می شود باید یک داستان مسخره یا یک درام بیخود از آن ساخته شود. و این ماجرای غیب شدن لعنتی، هنوز هم چیزی در مورد آن نمی دانم". اما پن این ادعا را رد کرده و گفته ماجرای غیب شدن واقعیت داشته است.
فیل کالینز و جیل تاولمن
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

فیل کالینز نیز در سال ۱۹۹۴ با ارسال فکس از همسرش جیل تاولمن که یک دهه با هم زندگی کرده بودند جدا شد. تاولمن گفته بود که در آن زمان کالینز در حال برگزاری تور جهانی بوده و این روش تنها روش ارتباطی او بوده است. تاولمن درآن زمان در این باره چنین گفته است:" لیلی پدرش را برای دو ماه ندیده است. او همیشه گریه می کند و می گوید من پدرم را می خواهم. فیل برای او فکس می فرستد اما من می دانم که او ترجیح می دهد صدای پدرش را بشنود. فیل تلفن نمی زند زیرا باید صدایش را برای روز آینده حفظ کند".
تیلور سویفت و جو جوناس
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

در سال ۲۰۰۸، جو حوناس اولین مردی شد که ادعا می شد قلب تیلور سویفت را شکسته است و این کار را نیز با یک تماس تلفنی انجام داد. سویفت در مصاحبه ای در این مورد چنین گفت:" من حتی دوست ندارم پسری را به یاد بیاورم که رابطه اش با من را در یک تماس تلفنی و در حالی که ۱۸ سال داشتم را به هم زد... من به تاریخ تماس نگاه کردم و دیدم که تماس ۲۷ ثانیه طول کشیده است. این باید یک رکورد باشد". اما جوناس گفت که این مکالمه ناخوشایند خواسته دو طرف بوده است.
وی در این باره چنین گفته است:" برای کسانی که نگرانی خود را در مورد تماس تلفنی ۲۷ ثانیه ای اعلام کرده اند باید بگویم که من زنگ زدم تا احساسم را با طرف دیگر در میان بگذارم. این صحبت های عاطفی من پاسخ خوبی دریافت نکرد. من تماس را قطع نکردم. یک نفر دیگر این کار را کرد. تماس ها فقط تا زمانی طول خواهند کشید که کسی که در آن طرف خط تلفن قرار دارد خواهان صحبت کردن باشد".
تیلور سویفت و کالوین هریس
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

تیلور سویفت و دی جی کالین هریس اسکاتلندی برای بیش از یک سال با هم نامزد بودند تا این که در ژوئن ۲۰۱۶ به شیوه ای بسیار بد از هم جدا شدند. تنها بعد از پایان جدایی این دو مشخص شد که هریس و سویفت بر روی یکی از آهنگ های معروف هریس به نام «این همان چیزی است که تو برای آن آمده ای» با هم همکاری کرده اند و ظاهراً سویفت به این دلیل که نمی خواسته توجهات رسانه ها را به رابطه ی خود با هریس جلب کرده و موسیقی شان را تحت تاثیر قرار دهد از نام مستعار «نیلز سیوبرگ» در قسمت معرفی ترانه سرایان استفاده کرده است.
مدت کوتاهی بعد از جدایی این دو، سویفت با تام هیدلستون وارد رابطه شد و وکیل او اعلام کرد که وی با هریس در ساختن آن اهنگ مشارکت داشته است و هریس نیز این موضوع را تکذیب نکرد و حتی از او تشکر نیز کرد اما اعلام کرد که بهتر است سویفت به جای تلاش برای خراب کردن او از رابطه جدیدش لذت برده و روی کارش تمرکز داشته باشد.
نینا آگدال و آدام لوین
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

بر اساس ادعاها، آدام لوین خواننده اصلی گروه مارون ۵ رابطه اش با بهاتی پرینسلو را به خاطر رابطه عاشقانه اش با نینا آگدال رها کرده است اما بعدها با پرینسلو آشتی کرده و از او درخواست ازدواج نمود. بر اساس ادعای رسانه ها، لوین خبر جداییش از آگدال را با یک پیام کوتاه متنی به او اعلام کرد که باعث دلشکسته شدن او شد.
نایا ریورا و بیگ شان
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

نایا ریورا از خواندن مقالات رسانه های آنلاین دریافت که رابطه اش با بیگ شان، رپر معروف به پایان رسیده است. او از قبل به نامزدش مشکوک شده بود که با آریانا گرانده رابطه دارد و مدت کوتاهی بعد از جدایی این دو مشخص شود که وی اشتباه نکرده و بیگ شان و گرانده خیلی زود نامزدی خود را اعلام کردند. ریورا در کتاب خاطراتش در این مورد چنین گفته است:" زمانی که وی در سفر بود ما برای پنج روز متوالی با هم دعوا داشتیم و سپس روزی که وی به لس آنجلس بازگشت گفت که دیگر نمی خواهد مرا ببیند" در واقع بعد از این اتفاقات ریورا که یک کلید یدکی از خانه ی بیگ شان داشت به صورت بی خبر خانه ی او رفته و با آریانا گرانده مواجه می شود و می فهمد که دیگر دلیلی برای این رابطه وجود ندارد. این دو قرار بود در جولای ۲۰۱۴ با هم ازدواج کنند اما این اتفاق رخ نداد و ریورا دو سال بعد در همین تاریخ در این تاریخ از همسر دومش بعد از شان، رایان دورزی، جدا شد.
کاروچه تران و کریس براون
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

ریحانا تنها کسی نبود که طعم تلخ جدایی از کریس براون را چشید. بعد از سال ها جدایی و آشتی مداوم که برای مدتی با رابطه ی دوباره کریس براون و ریحانا نیز همراه بود، تران در نهایت در سال ۲۰۱۵ وقتی که متوجه شد براون از رابطه اش با یک زن دیگر دارای یک دختر است از او جدا شد. اما مشخص شد که براون به تران اجازه نداده است جدایی بی دردسری داشته باشند. در فوریه ۲۰۱۷، تران حکم رسمی برای نزدیک نشدن براون به خود را گرفت و بر طبق آن براون حق نزدیک شدن از فاصله ی ۶۰ متری به او و پدر و مادرش را نداشت.
تران ادعا کرد که براون گفته او را خواهد کشت و البته دوستانش را نیز تهدید کرده است. همچنین وی ادعا کرده که در طول رابطه شان، براون دو بار به شکم او مشت زده است و او را از راه پله پایین کشیده است. همسایه سابق این دو ادعاهای تران را تایید کرد اما براون همه ی این اتهامات را کذب دانست. در ژوئن ۲۰۱۷، مدت حمایت از تران در مقابل براون به ۵ سال افزایش یافت و ماه بعد گفته شد که این دو در یک مراسم حضور یافته اما سعی کرده اند فاصله قانونی را حفظ کنند.
لیندا و هالک لوگان
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

لیندا و هالک لوگان در سال ۲۰۰۷ و بعد از این که ادعا شد وی با کریستین پلانته، دوست نزدیک دخترشان، رابطه داشته است از هم جدا شدند. هر چند پلانته داشتن این چنین رابطه ای را رد کرد و گفت که رابطه ی او با هوگان تنها بعد از جدایی او و لیندا آغاز شده است. با این وجود لیندا همچنان اصرار داشت که هالک هوگان به او خیانت کرده است. بر اساس گزارش رسانه ها، در طول جدایی لیندا بیش از ۷۰ درصد از اموال منقول و ۴۰ درصد از مالکیت کمپانی های متعدد شوهرش را بدست آورده است. همچنین ۳ میلیون دلار دیگر نیز در طول جدایی توافقی از جانب هالک هوگان به همسرش پرداخت شد. علاوه بر این ۷ میلیون دلار از ۱۰ میلیون دلار پولی که این دو در بانک داشتند به لیندا رسید.
کوری بوهان و آدرینا پاتریج
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

در سپتامبر ۲۰۱۷،آدرینا پاتریج برای جدایی از همسرش کوری بوهان درخواست طلاق داده و دستور قضایی برای دوری او از خود را کسب کرد و وی را به خشونت خانوادگی متهم کرد. آن ها یک دختر خردسال داشته و تنها ۱۰ ماه از ازدواجشان می گذشت. وی ادعا کرد که در مدت جدایی بوهان مدام با او تماس گرفته و مانع از تمرکز او روی کارش شده است. وی ادعا کرده که بوهان در هنگام عصبانیت کنترلی بر روی حرکات و رفتار خود نداشته و حتی در حضور دختر کوچکشان نیز به او حمله می کرده است.
آنجلینا جولی و برد پیت
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی

در سپتامبر ۲۰۱۶ سرنوشت تجربه ی تلخی را به برد پیت تحمیل کرد، با همان تلخی که وی در سال ۲۰۰۴ به آنیستون تحمیل کرده بود. در این تاریخ جولی پس از دو سال زندگی رسمی مشترک و بیش از یک دهه رابطه ی عاشقانه با برد پیت درخواست طلاق داد. برخی رسانه ها پیت را به خیانت متهم کرده و جولی نیز وی را به استفاده از خشونت در مواجهه با پسر ۱۵ ساله شان مدوکس در طی یک پرواز متهم نمود اگر چه بعدها اف بی آی و مرکز حمایت از کودکان برد پیت را از این اتهامات مبرا دانست. پیت می گوید که جدایی این دو بخاطر زیاده روی او در نوشیدن مشروبات الکلی بوده است.
وی در ماه می ۲۰۱۷ در مصاحبه ای در این مورد چنین گفت:" به سختی به یاد می آورم روزی را که بعد از پایان کالج مشروب نخورده یا ماریجوانا مصرف نکرده باشم. همچنین متوجه می شوی که بیش از حد سیگار می کشی. وقتی که تشکیل خانواده دادم همه چیز را متوقف کردم به غیر از مشروبات الکلی. خیلی مشروبات الکلی مصرف می کردم. در واقع به یک مشکل بزرگ تبدیل شده بود. و حالا واقعا خوشحالم که یک نیم سال است که دیگر مصرف نمی کنم".
دنیز ریچارد و چارلی شین
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
دنیز ریچارد و چارلی شین در سال 2006، پس از 4 سال زندگی مشترک، از هم جدا شدند. آنها صاحب 2 فرزند هستند. دنیز ادعا می کند که چارلی به سلامت فرندانش اهمیتی نمی دهد، به عنوان مثال از واکسن زدن آنها خودداری می کند. او نامه ای به متخصص اطفال کودکانش نوشت و او خواست تا این موضوع را تایید و بر علیه چارلی استفاده کند.
دنیز همچنین ادعا کرد که چارلی با زنان فاسد رابطه دارد، قمار می کند و به مواد مخدر نیز معتاد است. از این رو دادگاه فرزندان را به دنیز داد و از او خواست تا در خانه ای جداگانه و به دور از چارلی زندگی کنند. آنها مدت ها با هم جنگ و دعوا داشتند تا در نهایت موفق به طلاق شدند. اما جنگ های آنها خاتمه نیافت. پس از جدایی کامل آنها از هم، شین با زن دیگری وارد رابطه شد اما دنیز از او خواست تا فرزند دیگری به او بدهد. این موضوع بحث های زیادی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد که بر دعوای این زوج شدت بخشید.
امبر هرد و جانی دپ
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
امبر هرد و جانی دپ تنها به مدت ۱۵ ماه با یکدیگر زندگی کردند. امبر هرد ادعا می کرد که جانی دپ او را از هر کاری محدود می کرد. او حتی سگ امبر را هم از او گرفت تا بیشتر آزارش دهد. دعوای آنها تا جایی بالا گرفت که امبر عکسی از صورت کتک خورده اش توسط جانی دپ را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. جدایی آنها یکی از بدترین اتفاقاتی بود که میان زوج های هالیوودی رخ داد به طوری که تا مدت طولانی تیتر داغ بسیاری از مجلات بود.
پس از روزها و ماهها درگیری، در نهایت آنها یک بیانیه مشترک چاپ کردند و به این ماجرا خاتمه دادند: «اگر چه رابطه ما جنجال های زیادی داشت، اما همیشه با عشق همراه بود. ما هیچ ادعای مالی از یکدیگر نداریم. قصد هم نداشتیم از لحاظ روحی و فیزیکی به یکدیگر آسیب بزنیم اما خب اتفاقی بود که رخ داد و از این بابت متاسفیم. ما آینده درخشانی را برای هم آرزو داریم و هزینه های طلاق را نیز به خیره اهدا می کنیم. امیدواریم که ازین پس اتفاقات بهتری برایمان بیافتد.»
تایگر وودز و الین نوردگرن
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
تایگر وودز و الین نوردگرن 5 سال با هم زندگی کردند اما در سال 2010 ناگهان رابطه آنها تیتر روزنامه ها و مجلات شد. درگیری های آنها از زمانی آغاز شد که پلیس آمریکا به منظور تحقیق درباره تصادف مشکوک تایگر وودز، گلف باز شماره یک جهان، وارد خانه او شد و از اسرار خانوادگی آنها سر درآورد.
ماجرا از یک دعوای خانوادگی با موضوع خیانت ستاره دنیای ورزش به الین نردگرن 29 ساله (مدل سابق) شکل گرفت. در واقع الین پس از این که به همسرش مشکوک شد، گوشی همراه او را برداشت و به زنی که با او رابطه داشت، زنگ زد. الین انقدر از این اتفاق عصبانی بود که با مشت به صورت تایگر می کوبید و سپس با یک چوب گلف به جان او افتاد. تایگر نیز برای فرار از او سوار ماشین اش شد و از شدت عصبانیت به درختی کوبید.
پس از انتشار این اخبار، خرابکاری های تایگر بیشتر رو شد. در واقع او خودش اعتراف کرد که نه تنها با یک نفر، بلکه با 120 زن دیگر رابطه داشته است. آنها در اواخر همان سال از یکدیگر جدا شدند و الین 100 میلیون دلار از این جدایی نسیب اش شد.
کیم کارداشیان و کریس هامفریز
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
ازدواج کیم کارداشیان و کریس هامفریز تنها ۷۲ روز به طول انجامید. آنها در سال ۲۰۱۱، پس از برگزاری یک جشن عروسی مجلل که به طور زنده در اینترنت پخش می شد، از یکدیگر جدا شدند. هامفریز در این مورد گفت: «من همسرم را دوست دارم و زمانی که فهمیدم او می خواهد از من جدا شود، نابود شدم. من تمام تلاشم را می کنم تا این رابطه را به بهترین شکل ممکن پیش ببرم.»
اگر چه زندگی مشترک آنها خیلی کوتاه بود اما طلاق شان به همین راحتی ها نبود و بسیار طول کشید، دلیلش هم اصرارهای هامفریز برای ادامه رابطه بود. او ادعا می کرد که کیم از او سو استفاده کرده تا خودش را برای مردم به نمایش بگذارد و بر شهرت اش بیافزاید.
در حال و هوای جدایی آنها، کیم با کانیه وست وارد رابطه می شود. او دلیل این امر را خاتمه دادن هر چه سریع تر به ازدواج قبلی اش اعلام کرد. در نهایت آنها در سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند و به تمام درگیری هایشان پایان دادند. کیم نیز پس از ازدواج با کانیه، به سرعت اولین فرزند خود را به دنیا آورد.
ساندرا بولاک و جسی جیمز
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
ساندرا بولاک در سال 2010، پس از 5 سال زندگی مشترک، از همسرش جدا شد. البته این موضوع اصلا جای تعجب نداشت، زیرا جسی جیمز در آن زمان و حتی قبل تر از آن، با زنان زیادی در ارتباط بود. البته جسی اشتباهش را پذیرفت و در نامه ای ناراحتی خود را ابراز کرد: «این اتفاق یک مقصر دارد که آنهم من هستم. من لایق هر اتفاق بدی هستم. کارهای من موجب رنجش زن و فرزندانم شد و من واقعا از این موضوع متاسفم. امیدوارم که یک روزی از ته قلب شان مرا ببخشند.»
جنیفر آنیستون و برد پیت
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
جنیفر آنیستون و برد پیت، قبل از این که تیتر مجلات بشوند، ۵ سال با یکدیگر زندگی کردند. داستان درگیری آنها از زمانی شروع شد که در سال ۲۰۰۴، برد پیت در نقش مقابل آنجلینا جولی در فیلم «Mr. and Mrs. Smith» هنرنمایی کرد. در آن زمان برد ارتباط پنهانی خود را با آنجلینا آغاز کرد. چندی بعد جنیفر و برد اعلام کردند که قصد جدایی دارند. در ابتدا همه فکر می کردند که آنها مسالمت آمیز از هم طلاق گرفته اند اما بعدها متوجه شدند که دلیل جدایی آنها خیانت برد بوده است که با هیچ بهانه ای توجیه نمی شود.
تام کروز و کیتی هولمز
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
تام کروز و کیتی هولمز به مدت 5 سال با یکدیگر زندگی کردند. آنها صاحب یک فرزند دختر به نام سوری نیز بودند که ناگهان کیتی درخواست طلاق کرد. این موضوع تام کروز را شوکه کرد اما او نیز در نهایت قبول کرد و آنها بدون هیچ سرو صدایی از هم طلاق گرفتند.
آنچه این جدایی را در فهرست بدترین جدایی های ستاره ها قرار داده، رفتار غیر اخلاقانه تام کروز پس از جدایی بود. در واقع او پس از طلاق ارتباطش را به طور کامل با فرزندش قطع کرد. او به دلیل این رفتارش مجبور به پرداخت 50 میلیون دلار شد. زمانی که دلیل این کارش را در دادگاه پرسیدند، گفت: «من مشغول فیلمبرداری بودم و خب از طریق تلفن با او حرف می زدم و حواسم بهش بود.»
مدونا و شان پن
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
مدونا و شان پن تنها به مدت ۳ سال با هم زندگی کردند. در سال ۱۹۸۹ بود که مدونا درخواست طلاق داد، البته این اولین باری نبود که آنها تا مرز طلاق پیش رفتند. مدونا حتی یک بار در سال ۱۹۷۸ نیز از همسرش شکایت کرد و پس از آنکه شان پن به زندان افتاد برای طلاق شان اقدام کرد اما به سرانجام نرسید. گزارشات زیادی حاکی از رابطه آنها منتشر شده که همگی خشونت میان آنها را تایید می کند.
البته یک سال بعد، بنا به دلایلی نامعلوم، مدونا در دادگاه اعلام کرد: «اگر چه ما با هم دعواهای زیادی داشتیم اما شان هیچ آسیب فیزیکی به من نزد. هر گزارشی هم که تا به حال در این زمینه منتشر شده، اشتباه است.»
دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ به مدت 14 سال با هم زندگی کردند اما سرانجام در سال 1991 از هم جدا شدند. دلیل این جدایی خیانت ترامپ به همسرش بود. در واقع او با مارلا میپلز رابطه داشت.
پس از آنکه درگیری میان این زوج بالا گرفت، ایوانا به دیگر رفتارهای غیر اخلاقی ترامپ نیز اعتراف کرد. او داستان های وحشتناکی را از زندگی مشترک شان به زبان آورد که باعث تعجب و تاسف بود. البته او بعدها بیانه ای را حاوی این پیام منتشر کرد: «30 سال قبل، زمانی که در گیر و دار جدایی از دونالد بودم، تنش و استرس زیادی را تحمل می کردم اما حال ما دوستان صمیمی و خوبی برای هم هستیم. ما از زندگی مشترک مان 3 فرزند داریم که من از داشتن آنها به خود افتخار می کنم. من برای دونالد یک زندگی آرام همراه با عشق را آرزو می کنم و به نظرم او یک رئیس جمهور بی نظیر است.»
دمی مور و آشتون کوچر
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
تا قبل از این که بحث جدایی دمی مور و آشتون کوچر به میان آید، به نظر می رسید که این زوج هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند اما پس از طلاق شان شایعات حاکی از آن بود که کوچر به دمی خیانت کرده است.
یک سال پس از جدایی آنها معلوم شد که آشتون با میلا کونیس رابطه داشته است. این موضوع را اسکات ایستوود، که در آن زمان در ارتباط با میلا کونیس بوده، لو داد: اسکات در این باره گفت: «میلا نامزد من بود. آشتون این را می دانست اما نه تنها به همسرش، بلکه به من نیز خیانت کرد.» این موضوع جنجال های زیادی به پا کرد اما در نهایت با حرف های دمی مور که اعتراف کرد این موضوع را فراموش می کند و برای آشتون آرزوی یک زندگی آرام دارد، خاتمه بافت.»
رابرت دنیرو و جیسی هایتاور
جنجالی‌ترین جدایی‌های زوج‌های هالیوودی
رابرت دنیرو و همسرش پس از ۲۰ سال زندگی مشترک، ظاهراً به انتهای خط رسیده اند. به گفته یک منبع نزدیک به این دو، دنیرو ۷۵ ساله و همسرش، گریس های واتر، ۶۳ ساله دیگر در کنار هم زندگی نمی کنند. بر اساس گزارش Page Six این دو در هفته های آینده جدایی رسمی خود را اعلام خواهند کرد.

ستاره «گاو خشمگین» (Raging Bull) روز دوشنبه در مراسم MoMa در نیویورک سیتی بر روی فرش قرمز حاضر شد در حالی که همسرش در کنار او قرار نداشت. دنیرو و همسرش که قبلاً مهماندار هواپیما بوده دارای دو فرزند هستند: الیوت، ۲۰ ساله و هلن، ۶ ساله. البته این اولین جدایی این زوج، که در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند، نیست

دو سال بعد از ازدواج، دنیرو برای طلاق درخواست داد اما پس از درگیری ها بر سر بدست آوردن حضانتشان، این قضیه هیچ وقت نهایی نشد. این زوج در نهایت بار دیگر به هم پیوستند و در سال ۲۰۰۴ بار دیگر در حضور دوستانی مانند مارتین اسکورسیزی، مریل استریپ و بن استیلر عروسی کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارشناس ارشد روابط بین الملل

      نگران دل درد شان پن هستم.با ریخت داغون و کوتله .
      ایران اومده بود با یک عده سیاستمدار دیدارهای خاصی هم داشت.

    • سوفیه

      نینا اگدال دوست دختر سابق دی کاپریو همین الانشم سنی نداره از چند سالگی توی هالیوود برای خودش کیس های جنجالی جور میکرده!جذابیت خاصیم نداره که بگیم خیلی مسحور کننده بوده انگار دستای پشت پرده از عمد میخوان سر زبونا بندازنش

    • بدون نام

      خخخخ یارو زنشو ول کرده که با آریانا گرانده ازدواج کنه؟!اخه آریانا گرنده شبیه همسرهاست؟!اون زمان آریانا یه دختر بچه ی کوچولو بود ....همش برای مشهور شدن و جنجاله

    • بدون نام

      همه ش مردا زن ها رو ول کردن یا اینکه مستقیم به زنه گفتن نمی خوانش ،با بی اعتنایی و بی محلی یا برعکس با خشونت ،چه با خود زن چه با بچه ها به زنه فهموندن دیگه دوسش ندارن !!!!

    • بدون نام

      شان پن از چارلیز ترون سره آقای کارشناس نمیدونستی بدون!که ایشون چه فیلمایی رو بازی کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای نمیدونستی بدون! این فیلم ها تو فرهنگشون جا افتاده عزیز من

      • بدون نام

        حرفت خنده دار بود واقعا
        از هر زاویه ای نگاه کنیم برای ازدواج و رابطه شارلیز ترون چندین پله از شان پن بالاتره

    • بدون نام

      عشق دروغ نیس- کسی در عشق دروغ نمیگه -فقط تموم میشه ------ذاتشه -مثل کتری آب جوش که مدتی میجوشه و میجوشه و بعد دیگه آب کتری ته میکشه و تموم میشه .این خاصیتشه- اینکه بر طبق سنتهای پوسیده توقع داشته باشید تا ابد جریان داشته باشه نشونه ی عدم بلوغ شماست - اونی که باقی میمونه تعهد،دوست داشتن و عادته - چه خوشتون بیاد چه نه عشق به اون حرارت اول باقی نخواهد موند -نهایت 3-4سال- معمولا هم یکسال حدودا-
      البته به افرادی که شوی دروغین اجرا میکنن ندارم-

    • بدون نام

      اینطوری که بهتره جدا شدن بدون جنجال و سر و صدا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج