جاباما
۶۳۲۹۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ویژگی جالب وانت تسلا

در جریان معرفی محصولات جدید تسلا که شامل رودستر و کامیون الکتریکی این شرکت می‌شود، از رندر یک وانتی رونمایی شد که یک ویژگی جالب دارد؛ این وانت الکتریکی می‌تواند خودش یک وانت دیگری را هم حمل کند!

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: در جریان معرفی محصولات جدید تسلا که شامل رودستر و کامیون الکتریکی این شرکت می‌شود، از رندر یک وانتی رونمایی شد که یک ویژگی جالب دارد؛ این وانت الکتریکی می‌تواند خودش یک وانت دیگری را هم حمل کند!
ویژگی جالب وانت تسلا

درحقیقت برای این گونه خودروها لفظ پیکاپ‌تراک را به کار می‌بریم اما در زبان فارسی متداول از آن‌ها به عنوان وانت‌های غول‌پیکر یاد می‌کنیم. تسلا در مراسم رونمایی محصولات جدیدش از رندر این وانت رونمایی کرد. البته هنوز خیلی زود است که درمورد محصول آینده و احتمالی تسلا صحبت کنیم اما این‌طور که پیداست، پیکاپ‌تراک تسلا از پیشرانه‌ی قدرتمند و طراحی خوبی بهره می‌برد که در رندر آن، نشانی از حضور یک وانت دیگر در بخش حمل‌بار آن به چشم می‌خورد.
ویژگی جالب وانت تسلا

۱۶ سپتامبر، ایلان ماسک در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که چه می‌شود اگر نسخه‌ی کوچک کامیون تسلا را می‌ساختیم؟ حال با دیدن همین تصویر رندر شده می‌توانیم به خوبی متوجه تصمیم و تلاش این شرکت آمریکایی برای ساخت یک ابروانت قدرتمند الکتریکی شویم. البته باید تا نهایی شدن این موضوع صبر کنیم، همان‌طور که بعد از انتشار تصاویر جاسوسی از کامیون الکتریکی تسلا کمی منتظر ماندیم تا این شرکت رسما از آن رونمایی کرد.
ویژگی جالب وانت تسلا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج