۶۳۳۱۲۰
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

فاطمه راکعی: همه باید فکر زلزله زده ها باشیم

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، با بیان ضرورت انسجام و همدلی در یاری رسانی به زلزله زدگان گفت: همه باید منجسم و یکپارچه به فکر زلزله زدگان باشیم که نیازمند کمک و دلداری مردم هستند.

خبرگزاری ایرنا: عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، با بیان ضرورت انسجام و همدلی در یاری رسانی به زلزله زدگان گفت: همه باید منجسم و یکپارچه به فکر زلزله زدگان باشیم که نیازمند کمک و دلداری مردم هستند.

فاطمه راکعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: هر چیزی وقت و راه و روش خودش را دارد؛ اکنون به جای طرح برخی مسائل، همه باید منسجم و یکپارچه به فکر کسانی باشیم که از زیر آوارها در این سرما درآمده اند و همه جور نیاز به کمک، دلداری و تسکین معنوی و مادی دارند؛ به جای هر کاری، ملت انتظار دارند از دلسوزی ها و یاری رسانی ها به نحو احسن حفظ و نگهداری و مدیریت بحران صحیح اعمال شود.

نماینده مردم تهران در مجلس ششم ادامه داد: مردم واقعا بسیار عالی پا پیش گذاشته اند و در محله ها و کوچه های مختلف تهران شاهد این هستیم که شب ها و روزهای متوالی مردم با جان و دل کمک می کنند و حرکت برخی از شخصیت هایی هم که پا پیش گذاشته اند موفقیت آمیز بوده و کمک های خوبی جذب و به سوی مناطق زلزله زده روان شده است.

راکعی تصریح کرد: کمک های دولت هم که جای خودش را دارد و وظیفه نهادهای متولی حوادث غیر مترقبه است که به وظایف خود عمل می کنند و مردم سعی می کنند این محموله ها را که به شهرهای مختلف اعم از کرمانشاه، سرپل ذهاب، قصر و شیرین و ... اعزم می شود تفکیک کنند، عده زیادی هستند که در محله ها با کمک هم ، این کمک ها را بسته بندی می کنند و در بسته های مجزا قرار می دهند که مشکلی در این زمینه نباشد.

وی افزود: انتظار مردم این است که این کمک ها در اسرع وقت و با سرعت لازم به دست کسانی که نیاز واقعی دارند برسد و فقط نگران این هستند که خدای ناکرده در منطقه به علت عمق فاجعه، مدیریت بحران قوی نباشد و این محموله هایی که ارسال می شود بموقع به دست نیازمندان نرسد.

راکعی ادامه داد: شایعاتی هم هست مبنی بر این که افرادی به منازل مردم در مناطق زلزله زده دستبرد می زنند و باید مراقب باشند و مدیریت بحران همه جوانب را در نظر بگیرد و از کمک مردمی که داوطلبانه از وقت و زندگی خود گذشته و به این مناطق رفته اند استفاده کنند که چنین مسائلی کمتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      مردم باید یار وغمخار یکدیگر باشند مدیران فقط بلدند شعار بدند وجلسه بگیرند

    • بینام

      فکرکردن از آلزایمرجلوگیری میکنه خوبه برای کسانیکه بفکرموج سواری هستن

    • بدون نام

      هنوززود

    • بدون نام

      خدا کنند مسئولان بعداز این هم کشته در زلزله هایی قبلی به فکر زلزله های آینده باشند!!! اگر باشند!! که بعید است !

    • بهروز

      مطمعنم اینای شعار میدن کمک هم نمیکنن فقط از مردم یاد بگیرین

    • سالار

      اخه کی به امید مسئولان نشسته....به کدوم مسئول میشه امید بست؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج