جاباما
۶۳۳۵۰۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

همراهی سینماداران برای کمک به زلزله زدگان

فیلم‌هایی که در این هفته اکران داشتند عواید حاصل از فروش خود را به زلزله زدگان غرب ایران اختصاص دادند.

هنرآنلاین: در هفته گذشته سینماها در حالی به اکران خود ادامه دادند که با توجه به حادثه زلزله غرب ایران و مصیبت وارده به هموطنان کرد کشور، بسیاری از فیلم‌ها عواید حاصل از فروش فیلم‌های خود را برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اختصاص دادند.

"زرد " به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده موفق شد طی ۴۴ روز ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان فروش را پشت سر گذارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آدم‌های عجیبی هستیم… امروزمون با فردا خیلی فرق می‌کنه… بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، آناهیتا درگاهی، علیرضا استادی، امیرعلی نبویان، متین ستوده، مرتضی تقی‌زاده، علی صالحی، شهروز دل افکار، حسین نائینی، فرهاد مهدوی و حسین مهری در "زرد " به ایفای نقش می‌پردازند.

"خفه گی "عنوان تازه‌ترین اثر فریدون جیرانی است که سال گذشته در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد،طی مدت ۳۰ روز ۳میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان فروش را پشت سر بگذارد.

"خفه‌گی داستان فیلم جیرانی این بار نیز یک مشرقی به همراه دارد، فضای فیلم فضایی مالیخولیایی و وهم‌آلود است که دیدنش خالی از لطف نیست. در این فیلم نوید محمد زاده، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، غلامحسین لطفی، احسان امانی، اسدالله یکتا با هنرمندی ماهایا پطروسیان و با حضور افتخاری پولاد کیمیایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. هم‌زمان با فیلم‌برداری، بهرام دهقانی تدوین، حسین ابوالصدق صداگذاری و کارن همایون‌فر ساخت موسیقی "خفه‌گی " را بر عهده داشتند.

"شنل " دومین ساخته حسین کندری است موفق شد، طی مدت ۳۰ روز ۲۴۰ میلیون تومان فروش داشته باشد. این در حالی است که تلویزیون تبلیغات این فیلم را با حضور تنها یک سکانس از باران کوثری پخش می‌کند که اعتراض این بازیگر را نیز به همراه داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: خیلی طول میکشه باور کنی که دیگه منو نمی بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟ باران کوثرى، رضا بهبودى، بهار کاتوزى، مسعود فروتن، بابک انصاری، مهدى حسینى نیا و آیسان حداد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"آزاد به قید شرط " به کارگردانی حسین شهابی طی مدت ۳۰ روز تنها ۲۰۵ میلیون تومان فروش داشت.

"آزاد به قید شرط " فیلمی است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد اما چندان با نظر موافق منتقدان مواجه نشد. در این فیلم که به بررسی مشکلات اجتماعی و زندگی زندانیان آزاد شده پس از تحمل حبس طولانی مدت می پردازد، امیر جعفری، شقایق فراهانی، لیلا اوتادی، دیبا زاهدی، امیررضا دلاوری، رامین راستاد، امیر داژاکام، احمد نیکپور، شکرخدا گودرزی، علیرضا ثانی فر، وحید رستم پور گیلان، محمد کارهمت، فر شین طهماسب، مجید رمضانی، رها مردانی، سونیا شیرازی، علی حبیب پور، محمد اکبری، وحید اکبری، پیمان یونسی، احمد شهابی، شاهین حسینی، مهرداد نائمی، فرید اسحاقی، اکبر احمدی، علی افشاری و اکرم علمدار به ایفای نقش می‌پردازند.

"خانه دختر " فیلم جنجالی شهرام شاه‌حسینی است که پس از گذشت ۳ سال در حالی به روی پرده سینماها می‌رود که دستخوش تغییرات بسیاری شده است. این فیلم طی مدت ۳۷ روز تاکنون ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

ماجرای فیلم درباره دو دختر دانشجوست که به دنبال کشف راز مرگ هم‌دانشگاهی خود، درست در روز پیش از مراسم عروسی‌اش هستند. در همین بین مرتضی قصد دارد خانه کوچکشان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.

حامد بهداد، نسیم ادبی، پگاه آهنگرانی، رؤیا تیموریان، بهناز جعفری، باران کوثری، محمدرضا هدایتی، بابک کریمی، رعنا آزادی‌ور، نادر فلاح، پردیس احمدیه، امیرعلی نبویان‌‌‌، مهدی خنجری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است در گروه آزاد اکران شود.

"ایتالیا ایتالیا " اولین ساخته کاوه صباغ زاده نیز طی مدت ۴۴ روز توانست ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون فروش داشته باشد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.

حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد و (با حضور) علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوزی، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی، سپیده راستی فر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین چهره پردازی از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

"قهرمانان کوچک " به کارگردانی حسین قناعت که تنها فیلم کودک و نوجوانی است که به روی پرده رفته است موفق شد، طی مدت ۴۴ روز ۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

قهرمانان کوچک برگرفته از نام و یاد پهلوان کوچک ایران شهید سعید طوقانی پهلوان ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای است. به گفته کارگردان، "قهرمانان کوچک " اولین فیلم کمدی رزمی سینمای کودک و نوجوان است که در راستای تولید ملی بدون هیچ شعار و سفارشی ساخته‌شده است.

برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیر فضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی (قهرمان المپیک در نقش خودش)، افشین سنگ چاپ، ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، مینا سلیمانی، مرتضی رستمی، فرزاد حاتمیان و بازیگران خردسال این فیلم سینمایی یاس نوروزی، پارسیا شکوری فر، عرفان برزین، کامیار محمدی، امیرکیان عبدی و ایمان امیری بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"ملی و راه‌های نرفته‌اش" ساخته تهمینه میلانی موفق شد، طی مدت ۶۵ روز به فروش ۲ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومانی برسد.

داستان فیلم درباره ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه‌ای است که عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند و به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود. میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروزآذر، جمشید هاشم‌پور، افسراسدی، جمشید جهانزاده، فرزانه نشاط‌ خواه ستاره اسکندری، سارا خویینی‌ها، مسعود فروتن و فلور نظری بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"نگار " به کارگردانی رامبد جوان، نیز طی مدت ۷۲ روز موفق به فروش ۲ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومانی شده است.

در این فیلم نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، علیرضا آقاخانی، محمود کریمی، ایلیا کیوان، شایان کامروز، عیسی حسینی بازیگران این فیلم سینمایی هستند. در خلاصه داستان این فیلم آمده: ما به این ته سیگار رژ لبی مشکوکیم؛ اما این به ما کمکی نمی‌کنه! درواقع "نگار " روایت دختری است که مرگ پدر را باور ندارد و به دنبال بدهی پدر درگیر مسائلی می‌شود که قصه فیلم را پیش می‌برد.

"من و شارمین " بیژن شیرمرز یک فیلم کمدی است یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان فروش داشته است. در این فیلم ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ شاهی، رامین ناصر نصیر، محمود جعفری،‌ آتش‌ تقی‌پور، زهره حمیدی،‌ پوراندخت مهیمن، فریبا نادری، نیلوفر پارسا و گوهر خیراندیش و مجید صالحی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده: همه ما یه نیمه گمشده داریم، اما فقط یه نفر تو دنیا هست که اسم نیمه گمشده‌اش "شارمین اصل کوپال " است.

"حقه‌باز دم‌دراز " اولین فیلم بلند سینمایی علیرضا محمود زاده است که بانام قبلی "جوراب‌شو و پینوکیو " ساخته شد و پروانه نمایش گرفت اما تغییر نام یافت و به حقه‌باز دم‌دراز تغییر کرد، نیز تاکنون ۳۶۵ میلیون فروش داشته است. این فیلم اثری موزیکال و عروسکی محسوب می‌شود و قصه‌اش درباره عروسک‌های عمو پیرداد است که از خانه می‌گریزند و مشکلاتی را به وجود می‌آورند. سحر ولد بیگی، احمدرضا اسعدی، مریم شاه ولی محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و … بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این فیلم نیز به‌جای "تابستان داغ " ابراهیم ایرج زاد در گروه ماندانا اکران خواهد شد.

"غیرمجاز" به کارگردانى حسن یکتا پناه و تهیه کنندگى محمدحسین عامرى پویا توانست ۱۲۰ میلیون تومان فروش را پشت سرگذارد.

فیلم سینمایی "غیرمجاز" یک اثر اجتماعی است که در اردیبهشت ماه ۹۴ فیلمبرداری آن به پایان رسید و داستان آن روایتگر بخشى از زندگى دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می آید و در این راه با ناملایماتی روبه رو می‌شود که توقع آن را ندارد. بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار با حضور پریوش نظریه و با هنرمندی لوون هفتوان هستند.

"رقص پا" به کارگردانی مزدک میرعابدینی و تهیه کنندگی محمد احمدی تاکنون تنها موفق به فروش ۱۲ میلیون تومانی شده است.

این فیلم روایت زندگی محمدعلی وندی بازیگر، فیلمساز و معلم تئاتر است که ناامید از مهاجرت به زادگاهش تهران بازگشته تا همراه با همسرش میترا صدری، نقاش، زندگی تازه‌ای را شروع کنند اما جستجو برای پیدا کردن خانه‌ای مناسب و کنجی آرام غیرممکن به نظر می‌رسد. کودکی در راه است…

مزدک میرعابدینی، ندا صارمی منفرد، حمید رضا پگاه، افسر اسدی، نگار عابدی، نقی سیف جمالی، محمود نظرعلیان، مهری سادات آل آقا سعید بحرالعلومی، سیامک اشعریون، عباس احمدی مطلق، سعید آرمند، احمد خیرآبادی، واهیک خچومیان، محمد فیروز شیبانی، محمد علی نوروش، نوید جهانزاده، سام دانشور، بابک مولانا، محمد عیسی حسینی، پرویز حاجی زاده، مهرگان علوی، علی رضا پوستین دوز، عرفان سماواتی، علی توتونچی مقدم، دانیال نوروش، سارا عبدالملکی، نازیلا اقبال، سپهر سهرابی، شهاب اشعریون، محمد نقی زاده، سینا دادخواه، فرهاد فدوی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

"خالتور" به کارگردانی آرش معیریان نیز تاکنون موفق به فروش یک میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومانی شده است. این فیلم یک کمدی موزیکال است که به زندگی سه جوان موزیسین که سعی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند می‌پردازد.

محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی، اصغر سمسارزاده ، امیرحسین صدیق، بهروز قادری، مهشاد مخبری، محمدرضا هدایتی، رسول نجفیان، مریم معصومی، اردشیر کاظمی، بیتا عالمی، پوریا نیک جو، محمدرضا عباسی، مونا شناس، فریده خادم الحسینی‌، علی غلامی، الهه شجاعی، حسین لواسانی، جلیل ملک زاده، مسعود رضاخواه، مهدی غفاری، مهدی تجلی، مهدی حاجی‌زاده، سعید روشن، امیر جعفری، حسن امیرزاده، علی صالحی، سیامک دباغ، شاهین دیبایی، فریاد صالحی بازیگران این فیلم هستند.

"انزوا" نخستین ساخته مرتضی علی عباس میرزایی است که در جشنواره فیلم فجر گذشته برای اولین بار به نمایش درامد. این فیلم طی مدت ۹ روز موفق به فروش ۳۵ میلیون تومانی شده است. در خلاصه داستان "انزوا" آمده است: "زهره در راه منزل احساس می‌کند، کسی او را تعقیب می‌کند. او فرار می‌کند و همین عامل باعث می‌شود تا او در یک سانحه‌ی تصادف فوت کند. پروز همسر زهره بعد از ۶ سال، برای اولین بار، با ضمانت رییس زندان به مدت ۷۲ ساعت به مرخصی می‌رود تا زهره را دفن کرده و در مراسمش شرکت کند. اما او دغدغه‌اش چیز دیگریست…".

"انزوا" یکی از پربازیگرترین فیلم‌های اکران سال ۹۶ است و در آن امیرعلی دانایی، نادر فلاح،بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی،علیرضا استادی،لعیا عباس‌میرزایی و با حضور: جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کیمیا ملایی، علی علیخانی، ملیکا پارسا، متین پارسا باران عبیری، آرسس سالمی، مهرداد روزبهانی و ارمیاحسین پور نیز هشت بازیگر کودک "انزوا" را تشکیل داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج