جاباما
۶۳۳۶۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

این مرد پیرترین مرد دنیاست؟ +عکس

سن یکی از مواردی است که انسان ها هرچه بیشتر بودن آن را دوست دارند و هر کسی می خواهد به سن های بالا دست پیدا کند از این رو است که پزشکان همه روزه به دنبال راهی برای پیدا کردن راز طول عمر هستند.

باشگاه خبرنگاران: سن یکی از مواردی است که انسان ها هرچه بیشتر بودن آن را دوست دارند و هر کسی می خواهد به سن های بالا دست پیدا کند از این رو است که پزشکان همه روزه به دنبال راهی برای پیدا کردن راز طول عمر هستند.

تا به حال انسان هایی بوده اند که به سن های بالای ۱۱۰ دست یافته باشند اما تعداد ان ها بسیار محدود است و در این زمان است که آن ها نزدیک به شکستن یک رکورد می شوند. این افراد شاید در این سن دچار مشکلات زیادی شوند اما شانس ان را دارند که وارد کتاب گینس شوند.

"کارملو فلورس" فردی است که به تازگی در بولیوی پیدا شده است و به نظر می رسد او بتواند رکورد پیرترین مرد تاریخ را از آن خود کند. گفته می شود این پیرمرد ۱۲۳ سال سن دارد و تا به حال در یکی از روستاهای بسیار محروم این کشور زندگی کرده است.

این مرد پیرترین مرد دنیاست؟ +عکس

این پیرمرد در شرایط بدنی سالمی به سر می برد و به راحتی قدم می زند و حتی در تمام زندگی نیازی به عینک هم پیدا نکرده است البته او تمام دندان هایش را از دست داده ولی هنوز عصا به دست نگرفته است.

این مرد که به نظر می رسد در سال ۱۸۹۰ به دنیا آمده باشد، امروز ۱۶ نوه و ۳۹ نتیجه دارد و خانواده اش کل دهکده را پر کرده اند. این مرد دارای رژیم غذایی خاصی است که دلیل اصلی طول عمر او به حساب می آید و جالب این است که خانواده اش نیز از این رژیم پیروی می کنند.

این مرد پیرترین مرد دنیاست؟ +عکس

این مرد در تمام طول زندگی اش تنها از گوشت تازه حیوانت مصرف کرده است و هیچگاه لب به شکر یا ماکارانی نزده است. او همچنین روزانه کارهایش را خودش انجام می دهد و مدت های طولانی پیاده روی می کند.

این مرد می تواند نام خود را وارد کتاب رکورد های گینس کند اما ابتدا باید سنش را ثابت کرده تا بتواند رکورد "ژیان کالمنت" فرانسوی با ۱۲۲ سال سن را بشکند. "کالمنت" در سال ۱۹۹۷ جانش را از دست داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sima Z

      نسبت ب سنش خوب مونده زياد فسيل نشده قيافش!

    • پرند

      ما نفهمیدیم این پیره...اونی که توی چین هست پیره...اون یارو پیره...
      خب یه سریا سنشون زیاده...انقد پیرترین پیرترین نکنید

    • آرش

      ای بابا شما همین چند وقت پیش عکس یه پیرمرد هندی رو زدید گفتید 141 سال داره حالا این با 123 سال شد پیرترین مرد جهان

    • همراه آبی

      همه صغر سنی دارن این کبر سنی داره.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج