۶۳۳۶۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دومین بازی برتر تاریخ منتشر شد

اخیرا بازی جدید The Legend of Zelda : Breath of The Wilds وارد بازار شده است. این بازی تا حدی جذاب و جالب است که بالافاصله پس از عرضه توانست امتیازات بالایی از منتقدین کسب کند. شرکت نینتندو عرضه کننده بازی The Legend of Zelda : Breath of The Wilds می باشد.

وب سایت زوم تک - بهنام خدابخشی: اخیرا بازی جدید The Legend of Zelda : Breath of The Wilds وارد بازار شده است. این بازی تا حدی جذاب و جالب است که بالافاصله پس از عرضه توانست امتیازات بالایی از منتقدین کسب کند. شرکت نینتندو عرضه کننده بازی The Legend of Zelda : Breath of The Wilds می باشد.
دومین بازی برتر تاریخ منتشر شد

وب سایت معتبر متاکریتیک پس از بررسی و ارزیابی بازی , نمره ۹۷ از ۱۰۰ را به آن داده و این بازی را یکی از برترین و مهیج ترین بازی ها اعلام کرد. بسیاری از منابع و وب سایت های دیگر امتیازات بالا و کامل ۱۰ از ۱۰ را به بازی دادند. با این شرایط و امتیازاتی که این بازی توانست از آن خود کند دیگر جایی برای تعجب از این موضوع باقی نمی ماند که جایزه‌ی بهترین بازی سال در سی و پنجمین جشنواره‌ی Golden Joystick Award به این بازی تعلق گرفت.
دومین بازی برتر تاریخ منتشر شد

عنوان بازی نشان دهنده ویژگی های جدیدی است که در نسخه های قبلی نبوده و به تازگی به آن اضافه شده است و باعث افزایش جذابیت در بازی می شود. علاوه بر این پیش بینی می شود کمپانی نینتندو هنوز هم قصد دارد در ۲ دسامبر , برای ارتقا این بازی , دی ال سی را عرضه کند. اولین نسخه در اوایل سال جاری عرضه گردیده است.

تا کنون شاهد تولید ۲ بسته الحاقی برای بازی Breath of The Wilds بوده ایم. درباره اقدامات یا الحاقات جدید هنوز خبری در اختیار نداریم. این بازی در مارس امسال , برای کنسول های خانگی wii U و کنسول دستی نینتندو سوئیچ (Nintendo Switch) در بازار به فروش رسید. با توجه به استقبال بسیاری از کاربران از این بازی پر هیجان، قطعا در مدت زمانی بسیار کوتاه به یکی از بازی های ثابتی که گیمرها بازی می کنند، تبدیل خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج