۶۳۳۶۹۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از ZR۱ مدل ۲۰۱۹، پادشاه کوروت‌ها

شورلت کوروت ZR۱ مدل ۲۰۱۹ (Chevrolet Corvette ZR۱ ۲۰۱۹) با قدرتی بالاتر و ظاهری جسورتر از همیشه رونمایی شد. در ادامه نگاهی به این ابر خودروی جدید خواهیم داشت.

وب سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: شورلت کوروت ZR۱ مدل ۲۰۱۹ (Chevrolet Corvette ZR۱ ۲۰۱۹) با قدرتی بالاتر و ظاهری جسورتر از همیشه رونمایی شد. در ادامه نگاهی به این ابر خودروی جدید خواهیم داشت.
رونمایی از ZR1 مدل 2019،  پادشاه کوروت‌ها

اوایل هفته گذشته در دبی بود که شورلت از مدل ۲۰۱۹ کوروت ZR۱ رونمایی کرد. این ابر خودروی جدید که می‌توان آن را سریع‌ترین و قدرتمندترین عضو در خانواده کوروت در نظر گرفت، از برنامه‌های جاه‌طلبانه آمریکایی‌ها برای این محصولات محبوب خبر دارد.

رونمایی از ZR1 مدل 2019،  پادشاه کوروت‌ها

شورلت کوروت ZR۱ مدل ۲۰۱۹ با مجهز شدن به موتور V۸ و ۶.۲ لیتری LT۵، قدرت ۷۵۵ اسب بخار (۵۶۳ کیلووات) و ۷۱۵ پوند فوت (۹۶۹ تیوتون متر) گشتاور را در اختیار خودرو قرار می‌دهد تا شاهد توسعه محصولی متفاوت باشیم. در حقیقت، تیم طراحی از اولین سیستم تزریق سوخت دوگانه شرکت جنرال موتورز برای این خودرو استفاده کرده است. طراحی این بخش با گذشته تفاوت‌های بسیاری داشته و سازندگان با اضافه کردن چهار رادیاتور جدید، روی سیستم خنک‌کننده خودرو نیز متمرکز شده و تعداد مبدل‌های حرارتی را به ۱۳ افزایش داده‌اند.

نسل جدید کوروت ZR۱ همانند محصولات قبلی این شرکت، با گیربکس هفت سرعته مخصوص همراه با فناوری Active Rev Match به فروش می‌رسد. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند این خودرو را با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک سفارش دهند.

رونمایی از ZR1 مدل 2019،  پادشاه کوروت‌ها

در رابطه با آیرودینامیک، به نظر می‌رسد ما باز هم با یک طراحی منحصر به فرد دیگر از سوی شورلت رو به رو هستیم. شورلت کوروت ZR۱ مدل ۲۰۱۹ در خطی راست می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۳۸ کیلومتر بر ساعت (۲۱۰ مایل بر ساعت) دست پیدا کند. افرادی که بیش از سرعت، به چرخش خودرو و توانایی آن در دور زدن اهمیت می‌دهند، می‌توانند پکیج بزرگ‌تر High Wing را سفارش دهند که در کنار کاهش سرعت، نیروی رو به پایین بیشتری را ایجاد می‌کند.

آیرودینامیک خودرو در بخش‌های دیگر نیز بهتر از گذشته شده که از موارد بارز آن می‌توان به باله جلویی در تمام مدل‌ها برای افزایش گریپ و نیروی رو به پایین اشاره کرد. همچنین در صورت سفارش پکیج ZTK، اسپلیتر جلویی کربنی، چرخ‌های مسابقه‌ای‌تر و تنظیم Magnetic Ride Control برای سیستم تعلیق، در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

رونمایی از ZR1 مدل 2019،  پادشاه کوروت‌ها

در بخش داخلی، مشتریان از میان صندلی‌های چرمی معمولی، صندلی‌های چرمی همراه با دریچه‌های مخصوص و یا صندلی‌های اسپورت، یکی را به دلخواه می‌توانند انتخاب کنند. به علاوه، امکان سفارش سیستم صوتی پیشرفته Bose و یک ثبت‌کننده اطلاعات مربوط به عملکرد خودرو نیز وجود دارد.

اگرچه اصالت طراحی آمریکایی را می‌توان در باطن شورلت کوروت ZR۱ مدل ۲۰۱۹ جستجو کرد، ولی ظاهر این خودرو از زوایای مختلف، احتمالا یادآور نیسان GT-R یا سایر ابر خودروهای ژاپنی خواهد بود. طراحی بخش جلویی، به‌خصوص باله‌ها و قسمت مشبک هم تا حدودی مشابه لامبورگینی اوراکان هستند.

شورلت کوروت ZR۱ مدل ۲۰۱۹ از بهار سال آینده روانه بازار می‌شود. با اینکه هنوز قیمت خودرو جدید شورلت اعلام نشده است، اما نسل قبلی آن با قیمتی در حدود ۱۲۵ هزار دلار به فروش می‌رسید. در این صورت، مدل ۲۰۱۹ نیز احتمالا در همین محدوده قیمت‌گذاری خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج