۶۳۳۸۷۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

لنوو، تبلت‌های ارزان‌قیمت جدیدش را معرفی کرد

اگر قصد هزینه زیادی را برای خرید یک تبلت اندرویدی ندارید سری لنوو تب ۷ می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با توجه به این قیمت البته نباید انتظار مشخصات بسیار خوبی را داشته باشید اما خوشبختانه لنوو هر دو تبلت را با اندروید ۷.۰ راهی بازار خواهد کرد.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: لنوو که در حال حاضر سهم چشمگیری از بازار تبلت‌های اندرویدی دارد حالا دو تبلت اقتصادی دیگر نیز به بازار معرفی کرده است. لنوو تب ۷ و تب ۷ اسنشال به ترتیب تنها ۷۹.۹۹ و ۹۹.۹۹ دلار قیمت دارند.
لنوو، تبلت‌های ارزان‌قیمت جدیدش را معرفی کرد
اگر قصد هزینه زیادی را برای خرید یک تبلت اندرویدی ندارید سری لنوو تب 7 می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با توجه به این قیمت البته نباید انتظار مشخصات بسیار خوبی را داشته باشید اما خوشبختانه لنوو هر دو تبلت را با اندروید 7.0 راهی بازار خواهد کرد.

لنوو تب 7 دارای صفحه‌نمایشی 7 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسل، دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی، پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 مدیاتک MT8161، یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.
لنوو، تبلت‌های ارزان‌قیمت جدیدش را معرفی کرد

نسخه ارزان‌تر این تبلت یعنی Tab ۷ Essential از صفحه‌نمایش ۷ اینچی با وضوح پایین‌تر ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. پردازنده این مدل چهارهسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی مدیاتک MT۸۱۶۷D بوده و به یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است.

هر دو تبلت به گفته لنوو در استفاده عمومی ۱۵ ساعت دوام شارژ دارند اما هیچ‌کدام به درگاه سیم‌کارت و اتصال تلفن همراه مجهز نخواهند بود. این دو تبلت از همین امروز به بازار عرضه شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج