۶۳۳۹۵
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند

در این مطلب ۸ پدیده طبیعی را معرفی کرده ایم که ظاهر گول زننده دارند. یا شاید بتوان گفت تا حدی مغز انسان را گول می زنند و مثلا هنگام تماشای کوه، به جای دیدن کوه، یک سرخپوست را می بینید که دراز به دراز خوابیده و به آسمان چشم دوخته است!

وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند





برترین ها: در این مطلب ۸ پدیده طبیعی را معرفی کرده ایم که ظاهر گول زننده دارند. یا شاید بتوان گفت تا حدی مغز انسان را گول می زنند و مثلا هنگام تماشای کوه، به جای دیدن کوه، یک سرخپوست را می بینید که دراز به دراز خوابیده و به آسمان چشم دوخته است!

۱. سرخپوست خوابیده

کوه «شیپ» در ایالت وایومینگ آمریکا بیشتر با نام «سرخپوست خوابیده» شهرت دارد. وقتی از سمت دره جکسون هول به آن نگاه می کنید، یک سرخ پوست را می بینید که طاق باز و رو به آسمان در بالای کوه دراز کشیده است.

وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند

۲. رودخانه دایناسور

این رودخانه که شبیه گونه ای دایناسور عظیم الجثه است در زاگرب، پایتخت کشور کرواسی قرار دارد. برای دیدن آن می توانید از نقشه آنلاین گوگل کمک بگیرید. طول و عرض جغرافیایی آن ۴۵.۷۸۲۳۱ شمالی و ۱۶.۰۲۴۳۳۲ شرقی است.

وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند

۳. اژدهای ساسکاچوان

اگر مسیرتان به استان ساسکاچوان کانادا افتاد، حتما موقعیت خود را در گوگل ارث چک کنید. خدا را چه دیدید، شاید ناگهان متوجه شدید در دهان زمینی هستید که به طور طبیعی شبیه اژدهای بزرگی است که روی زمین دراز کشیده است. موقعیت جغرافیایی این اژدها، ۵۰°۰۱'۴۵.۲۹ شمالی و ۱۱۰°۱۳'۲۰.۵۹ غربی است.

وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند

۴. فرشته محافظ بَدلَندز

یکی از مشهورترین توهمات گوگل ارث، فرشته محافظ بدلندز است که در سال ۲۰۰۶ میلادی توسط «لاین هیچکاکس» در طول و عرض جغرافیایی ۵۰°۰'۳۸.۲۰" شمالی و ۱۱۰°۶'۴۸.۳۲ غربی کشف شد. با اینکه سر و آرایش موهای این فرشته کاملا طبیعی هستند، اما مردم هم خطوطی همچون هدفون به گوش های او اضافه کرده اند. این تصویر که در گوگل به نظر شبیه یک رشته کوه است، در واقع دره ای در بدلندز آمریکا است.

وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند

۵. پیرمرد کوهستان

این تنها توهمی است که دیگر هیچ وقت نمی توانید آن را ببینید زیرا تخته سنگ هایی که صورت این پیرمرد را تشکیل داده بودند، در سال ۲۰۰۳ میلادی ریزش کردند و از بین رفتند. این پیرمرد را نخستین بار در سال ۱۸۰۵ میلادی کشف کردند در سال ۱۹۴۵ میلادی به نماد ایالت نیوهمشایر تبدیل شد. دوستداران این مجسمه طبیعی در حال ساخت نمونه یادبود آن هستند.

وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند

۶. سرخپوست در دل صخره

نمونه های مشابه پیرمرد کوهستان در مکان های دیگر دنیا نیز وجود دارند و برخی از آنها همچون سرخپوست در صخره، همچنان سالم هستند و می توان از نزدیک آنها را مشاهده کرد. این سرخپوست در ابیهنز در فرانسه قرار دارد.

وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند

۷. موجود فضایی در بیابان

این تصویر همچون موارد دیگر چندان گویا و واضح نیست. اما نمایی از سر و صورت یک موجود فضایی با دو چشم و یک دهان و چانه کوچک را در وسط بیابان در منطقه ۵۱ نوادا نشان می دهد.

وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند


وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند

این تصویر را می توانید در موقعیت جغرافیایی ۳۷°۱۳'۳۱.۳۷ شمال و ۱۱۵°۵۳'۲۷.۰۶ غرب روی نقشه گوگل مشاهده کنید. البته باید توجه داشته باشید این تصویر روی نقشه سر و ته قرار دارد.

۸. مادر طبیعت در حال گریه

شاید تصور اینکه مادر طبیعت در نتیجه بلاهایی که بر سر او آمده است، گریه کند بسیار ساده باشد. اما جالب است بدانید، مایکل نولان تصویر فوق العاده عالی از صورت در حال گریه و ضجه از توچال طبیعی ثبت کرده است که مردم بلافاصله آن را «مادر طبیعت» نامیدند. شاید این تصویر گویای گرم شدن زمین باشد که در اثر آب شدن یخچال های طبیعی، شکل گرفته است.

وقتی طبیعت با مغز انسان بازی می کند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ققنوس

      فوق العاده بودن بسیار زیبا و دیدنی

    • فاطمه

      خیلی جالب بود. ممنون.+++++++++++++++

    • مائده

      oh my god
      فشارم داره بالا و پایین از این همه تعجب.
      مرررررررررررررررررررررررررررررررررررسی.

    • سایه

      خیلی خیلی جالب بود و عکس آخر خیلی ناراحت کننده،ولی من تو عکس اول سرخپوستی ندیدم

    • رضا

      کوه سرده شهر باحال ملایر رو برید ببینید

    • محمد

      سلام بر مدیر وبلاگ به وبلاگ من هم سر بزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج