جاباما
۶۳۴۰۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حاجی بیگی: نگران طلب جعفرپور نباشید!

عضوهیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه دوست دارند طاهری در پرسپولیس بماند واگر محدودیت قانونی اجازه بدهد همه مشکلات حل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا حاجی بیگی بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل پدیده در خصوص حواشی مدیریت این باشگاه در این نتیجه اظهار داشت: اصلا موافق نیستم و حواشی مدیرعامل تاثیری در این نتیجه نداشت و بچه‌ها زحمات خود را کشیدند. تیم ما در این دیدار ۵ بازیکن اصلی خود را نداشت.

وی در خصوص تاخیر خود برای حضور در ورزشگاه آزادی حاضر شده است، عنوان کرد: در مجلس جلسه داشتم و این جلسه به درازا کشید و برای همین با تاخیر در ورزشگاه حاضر شدم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص خروجی امروز (دوشنبه) جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه امروز مانند گذشته روال عادی خود را داشت. در این جلسه به دنبال این بودیم در گذشته چه اقداماتی کردیم که رفع و رجوع شده اما به احتمال زیاد جلسه فوق‌العاده‌ای در دو، سه روز آینده خواهیم داشت.

حاجی‌بیگی در خصوص حمایت هواداران پرسپولیس از طاهری در بازی امروز خاطرنشان کرد: همه دوست دارند طاهری در پرسپولیس بماند و اگر محدودیت قانونی اجازه بدهد همه مشکلات حل می‌شود.

وی در خصوص اینکه شکایت مهدی جعفرپور به AFC ممکن است باعث مشکلاتی برای این تیم شود، گفت: نگران نباشید مشکلی در کار نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج