۶۳۴۱۴۷
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

ماجرای رپورتاژی که تلویزیون برای یک چهره اصولگرا رفت!

صدا و سیما در ایام انتخابات مجلس دهم، برنامه ویژه‎ای برای یکی از نامزدهای اصولگرا ترتیب داد اما نه تنها او که حتی کل لیست اصولگرایان هم در حوزه تهران نتوانستند رای لازم را کسب کنند.

خبرآنلاین: صدا و سیما در ایام انتخابات مجلس دهم، برنامه ویژه‎ای برای یکی از نامزدهای اصولگرا ترتیب داد اما نه تنها او که حتی کل لیست اصولگرایان هم در حوزه تهران نتوانستند رای لازم را کسب کنند.

محمدرضا عارف در گفت‌وگویی که با خبرآنلاین داشت، با اشاره به این موضوع و تاکید بر اینکه رویکرد یک جانبه صداوسیما به جریانات سیاسی نتیجه معکوس داده است، افزود: در زمان انتخابات مجلس دهم یک برنامه کاملا تصنعی برای یکی از کاندیداهای اصولگرا گذاشتند که اتفاقا از دوستان من است؛ فردای آن روز دیدمش و به او گفتم این برنامه در این موقعیت برای تو جز انگیزه سیاسی داشت؟ به او گفتم نتیجه این برنامه را چند ماه دیگر می بینی و اتفاقا نتیجه را دیدند! البته شاید ما باید از صدا و سیما تشکر کنیم، چون رفتار انها در نهایت به سود جریان اصلاحات تمام می شود. کما اینکه در همان مورد خاص و رپورتاژی که برای آن کاندیدای اصولگرا پخش کردند، اثر آن برنامه طولانی را در نتایج انتخابات دیدند که نه تنها او بلکه کل لیست اصولگرایان در تهران رای نیاورد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای عارف هرچه قدر هم تلاش و همت به خرج بدهید برای نمایش یک فضای رقابتی مردم و ملت ما تنها دوست دارند هر دو حزب اصولگرا و اصلاحات به درک بروند پرونده پسر شما چه شد؟شمایی که در مجلس شعار قطع یارانه می دهی علتش چیست شمایی که اجازه افزایش قیمت ها را صادر می کنید دلیلش چیست شما که در ابتدا بهای ارز و دلار را اعلام می کنید چیست ما برای نجات هموطنان خود یک هلیکوپتر که در شب به پرواز در آید و تامین نور نماید نداشتیم پس شماها پول های این مملکت را روانه کجا کرده اید که مثل آب خوردن مردم را فریب می دهید

    • محمد رمضانی

      دلتون خوشه که رای آوردید . ببینید بعد از رای اوردن چه کردید .

    • بدون نام

      درود بر اصولگرا يان گهي زین به پشت و گهي پشت به زین

    • بدون نام

      واقعا آقای عارف فکر میکنه 4تا آدم حسابی رو برده مجلس بابا کوتاه بیا 4سلفي بگیرن دیگه ....

    • بدون نام

      بله چقدر رای اوردن را بسته به یک رپورتاژ دیدید شما جناب اقای عارف یعنی شان وشعور ما رای دهندگان به اندازه یک برنامه تلویزنی است جدا فکر میکنی همین جوری رای اوردی نه نگاه کردیم بررسی کردیم تحقیق کردیم اما الان که شماافاضات فرمودید فهمیدم من هم با اینکه همیشه اصلاح طلب بودم و در دوره های گذشته هم همیشه حامی اصلاح طلب ها بودم اشتباه دارم و داشتم از شما مچکرم که به من درس اموختی من هم همسن فرزند شما هستم متاسفانه وضع اصلا خوبی ندارم بیکار هستم و متاهل راستی اقازاده چطورن سلام بنده رو به ایشون هم برسونید

    • بدون نام

      میلی میلی میلی میلی میلی میلی میلی میلی نظرمو سانسور نکن

    • بدون نام

      اصلاح طلب و اصولگرا هیچ کدومشون بدرد جامعه نمیرسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج