۶۳۴۱۹۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

قسمت دوم «IT»؛ یک پایان صریح تر

موسچیه تی کارگردان فیلم موفق و ترسناک «IT» که از پرفروش ترین آثار دو ماه اخیر سینمای جهان بوده است. هفته پیش طرح و موضوعات قسمت دوم این فیلم را که از حالا تولید آن قطعی شده است، افشا کرد.

بانی فیلم: اندی موسچیه تی کارگردان فیلم موفق و ترسناک «IT» که از پرفروش ترین آثار دو ماه اخیر سینمای جهان بوده است. هفته پیش طرح و موضوعات قسمت دوم این فیلم را که از حالا تولید آن قطعی شده است، افشا کرد. «IT» براساس داستان ترسناکی از استیفن کینگ سلطان ادبیات وحشت بیش از آنکه بر دلایل شکل گیری وقایع تمرکز و در این خصوص ریشه یابی کند، به اتفاقات و صورت ظاهر می پردازد و سفر احساسی گروه بچه هایی را که در مرکز قصه جای دارند، به قصد پیدا کردن کاراکتر پنی وایز به تصویر می کشد و پنی وایز همان فردی است که به ربودن و کشتن کودکان اشتغال دارد و چهره ای دلقک وار را برای خود جور کرده است.
قسمت دوم «IT»؛ یک پایان صریح تر
به این ترتیب در قسمت دوم به ادامه این ماجرا و شرح و بسط بیشتر اتفاقات و موضوعات اصلی تر و اساسی تر بذل توجه خواهد شد و اتفاقات پایانی قصه کینگ نیز که در فیلم نخست سهم و جای چندانی ندارند، به مدد بودجه کافی به طور کامل تشریح خواهد شد، موسچیه تی گفته است: «من مصمم بودم چیزهای مهمی را برای قسمت دوم باقی بگذارم و همین کار را نیز کردم و در نتیجه این قسمت را هم حتماً ببینید». شایان ذکر است که سناریوی کری فوکو ناگا برای فیلم اول که بعداً توسط موسچیه تی تغییراتی پیدا کرد، برخورد مستقیم تر و صریح تری را با مسائل موجود به تصویر می کشید و بخش پایانی فیلم نیز سر راست تر بود و حتی در یک مینی سریال تلویزیونی محصول دهه ۱۹۹۰ نیز تصاویر صریح تری از این قصه ارائه شده بود اما کمبود بودجه آن سریال هم سبب شده بود بخشی از ماجراها ناگفته بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج