۶۳۴۳۰۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

بیت کوین رکورد جدید می‌زند

قیمت بیت کوین امروز در تاریخ ۱۹ نوامبر، به ۸۲۰۰ دلار رسید؛ این در حالی است که این ارز مجازی محبوب جهان، تا همین چهار روز پیش به قیمت ۸۰۰۰ دلاری رسیده بود.بسیاری از متخصصان بر این باوراند که ارزش بیت کوین در ماه‌های آتی همچنان اضافه‌تر خواهد شد.

وب سایت تک فارس - امین داسنورد: قیمت بیت کوین امروز در تاریخ ۱۹ نوامبر، به ۸۲۰۰ دلار رسید؛ این در حالی است که این ارز مجازی محبوب جهان، تا همین چهار روز پیش به قیمت ۸۰۰۰ دلاری رسیده بود.بسیاری از متخصصان بر این باوراند که ارزش بیت کوین در ماه‌های آتی همچنان اضافه‌تر خواهد شد.

بیت کوین رکورد جدید می‌زند

بالا، بالا، بالاتر
اوایل ماه نوامبر، عده‌ای تحلیل‌گران تخمین زدند که قیمت بیت کوین به زودی به ۸۰۰۰ دلار خواهد رسید، که این اتفاق در ۱۶ نوامبر افتاد. سپس هنوز سه روز نشده بود که ارزش آن به ۸۱۰۰ دلار رسید.

بعد از آن‌که قیمت بیت کوین در انتهای روز ۱۹ نوامبر کمی پایین‌تر از ۸۰۰۰ دلار آمد، این ارز مجازی محبوب در سطح جهانی توانست در روز ۲۰ نوامبر دوباره به بازی برگردد و از مرز ۸۲۰۰ دلار بگذرد. حالا در این لحظه‌، ارزشی معادل ۸۲۷۴ دلار دارد.

نوسانات اخیر در قیمت این ارز مجازی به دلیل برخی توسعه‌های ایجاد شده است. در ماه اکتبر گذشته گروه CME، بزرگ‌ترین شرکت تبادلات ارزی، مبادله‌ی بیت کوین را آغاز نمودند. در اضافه، بیتکوین جنجالی(Bitcoin Hard Fork Segwit2x) هم، اوایل نوامبر از دسترس خارج شد و Bitcoin Classic جای خود را به Bitcoin Cash داد.

آینده‌ای بی‌ثبات

در چهار ماه اخیر، قیمت بیت کوین در کنار ارزش ارز مجازی که از ماه آگوست تا به امروز دو برابر شده، از قله‌های رکوردشکنی گذشته است. درحالی که بیت کوین به آرامی دارد راه می‌افتد، افزایش‌ قیمت زود به زود آن توسط طرفداران به عنوان نشانه‌هایی از آینده تعبیر می‌شود. از طرف دیگر منتقدانی هستند که این را به عنوان مدرکی اضافه‌تر برای بی‌ثباتی بیتکوین می‌دانند و باور دارند که ارز مجازی حبابی است که به زودی خواهد ترکید.

درحالی که تفسیرات متفاوتی وجود دارد، بیش‌تر متخصصان بر این باوراند که قیمت بیت کوین به افزایش خود ادامه خواهد داد. مدیر سابق صندوق سرمایه‌گذاری گروه Fortress Investment، اظهار داشت که تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸ قیمت آن به ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید. این تقریباً یک نظریه‌ی میانه‌رو به شمار می‌رود، باتوجه به این‌که یکی از تجار کهنه‌کار بر این باور است که ارزش این ارز مجازی می‌تواند تا قبل از پایان ۲۰۱۷ به ۱۵۰۰۰ دلار برسد. با نگاهی به آینده، می‌توان انتظار داشت که بیت کوین در سه تا پنج سال آتی به قیمت ۲۰ تا ۲۵ هزار دلاری برسد اما تنها زمان می‌تواند از چنین چیزی بگوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش

      اگر چه که سوار بر امواج علم و دیگر وجوهات این پول مجازی پایه گذاری شده ولی بدونید که اربابان اقتصادی جهان دارن به کوره صعود این واحد‌پولی میدمن تا به نتایج دلخواه و چپاولی عظیم برسن .. و اینده اقتصادی و اجتماعی کشورهای جهان سوم در مردابی بسر میبره و برای کنترل و بدام اندازی چنین پروسه‌هایی مانند بیت‌کوین با اهداف عمیق و پنهان در حال توسعه هستن !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج